Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Schimbat volanta + kit ambreiaj -> agata https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=22726 |
Page 1 of 1 |
Author: | care_este [ 22 Sep 2014, 18:43 ] |
Post subject: | Schimbat volanta + kit ambreiaj -> agata |
Va salut, Tocmai ce am schimbat volanta (Valeo) plus kit-ul de ambreiaj (Luk) de vreo saptamana si ceva. Problema este ca pare ca agata in viteza a doua. Nici intr-antaia nu pot spune ca intra tot timpul chiar ok. In a treia, uneori am senzatia ca loveste in ceva. A patra si a cincea par in regula. Stiti cumva ce ar putea fi? Ma gandesc sa schimb si cilindrul receptor plus pompa de ambreiaj. Viteza a doua este cea mai deranjanta. Senzatia mea este ca oricat as apasa de tare pedala de ambreiaj, pare ca nu este destul incat sa intre usor. Daca schimb repede si brutal (poate mult spus), a doua intra fara sa sesizez ca ceva ar fi in neregula. Parca sunt pilot de curse Orice idee sau sfat sunt binevenite ! |
Author: | tomi_alfa [ 22 Sep 2014, 19:01 ] |
Post subject: | Re: Schimbat volanta + kit ambreiaj -> agata |
Nu schimba piese doar pe niste presupuneri. Daca ambreiajul este nou, sistemul este etans si simti ca pedala are cursa care trebuie si opune rezistenta, eu mi-as indrepta atentia spre sincroane, iar daca e vorba de asa spre alta cutie pentru ca suma pentru reparatie s-ar putea sa te coste cat o cutie la mana a doua. Incepe cu o aerisire a ambreiajului si vezi daca ai o imbunatatire. Poate nu l-au aerisit cum trebuie si de aici, "agata". Sa ne zici si despre ce masina e vorba |
Author: | care_este [ 23 Sep 2014, 01:36 ] |
Post subject: | Re: Schimbat volanta + kit ambreiaj -> agata |
Am uitat sa mentionez. Masina este o 147 1.9 JTD 85KW. Tomi sper din suflet sa nu ai dreptate. N-am bagat decat vreo 7200 lei in masina la care se adauga vreo 4000 anul trecut pe turbina. E adevarat ca de data asta a fost si distributia plus o pleiada de bucse, rulmenti si consumabile dar totusi, la 230k km sa cada si cutia? In cazul in care sincroanele ar fi pe duca, cam cat se poate merge cu ele? Banuiesc ca se poate ajunge si in punctul in care sa nu mai pleci cu ea de pe loc, asa-i? |
Author: | alfa146 [ 23 Sep 2014, 01:55 ] |
Post subject: | Re: Schimbat volanta + kit ambreiaj -> agata |
Uita-te si la timonerie. Poate e acolo ceva problema. |
Author: | care_este [ 23 Sep 2014, 09:48 ] |
Post subject: | Re: Schimbat volanta + kit ambreiaj -> agata |
Stiu ca si timoneria are nevoie de atentie. Se intampla uneori sa mestec prin viteze. Uneori o apuca, ma face cu nervii cateva zile, iar intr-un final isi revine. Din ce am vazut, problemele descrise in primul post tind sa se manifeste mai evident la frig. Iar daca ma misc repede cu schimbatul aka Stig, treaba merge mai "unsa". Daca incerc sa nu mai fiu Stig, am senzatia ca se pierde acel moment in care treburile sunt sincronizate perfect astfel incat schimbarea sa se faca lin. Zielele astea voi merge la service sa arunce si ei un ochi. Poate o simpla aerisire va rezolva problema |
Author: | care_este [ 03 Oct 2014, 11:47 ] |
Post subject: | Re: Schimbat volanta + kit ambreiaj -> agata |
Azi masina primeste cilindrul receptor si pompa ambreiaj Sachs, asta pe langa bieletele spate Daca tot asa face, inseamna ca e destul de clar: timoneria si/sau sincroane |
Author: | care_este [ 16 Oct 2014, 22:35 ] |
Post subject: | Re: Schimbat volanta + kit ambreiaj -> agata |
Doar pentru a nu lasa povestea fara final, am schimbat cilindrul si pompa, iar lucrurile s-au imbunatatit. Sa fiu cinsitit, de cateva zile bune sunt pe alte meleaguri, si a dracu' masina parca stie c-a scapat de Romania. Merge de mananca asfaltul. |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |