Nu-i mare inginerie. Se lucreaza pe elevator, nu pe canal. Slabesti (nu o scoti de tot!) piulita de sub maneta de la frana de mana cu o tubulara/inelara/fixa de 10, apoi scoti de pe etrieri cablul, desfaci cele doua piulite de 10 ce le prind de caroserie si de pe prinderile de pe rezervor. Montezi la loc cu mentiunea sa ai grija ca unul e mai scurt si unul e mai lung si sa fi atent sa pastrezi pozitia lor. Montezi la loc si reglezi cu piulita de la maneta pana cand este cazul. Ca sa nu-ti tina franat in timpul mersului insa sa-ti franeze cu adevarat masina, trebuie sa fie reglata cam la 5-6 dinti/click-uri cand tragi maneta (asa e in cazul meu).
La sfarsit faci teste de franare cu masina pe elevator. Apesi frana de serviciu intai si apoi tragi frana de mana si o eliberezi si invarti rotile. Daca tine vreo una cand maneta e jos, mai eliberezi putin, altfel mai strangi. Cu ocazia asta verifica si etrierele sa nu fie vreo unul gripat sau inceput de gripaj.
Nu uita sa pui vaselina pe interiorul cablurilor cat se poate de multa, astfel eviti intepenirea si uzura prematura.
P.S. Si pe mine m-au intors de la ITP pe motiv ca am cablurile uzate ca nu frana bine la test, insa de fapt era un etrier de vina si practic am schimbat cablurile degeaba...
Recomand sa repeti testul de franare si jos sa vezi cum tine, apoi sa revii la un reglaj, daca este cazul. Eu de vreo 6 ori cred ca am reglat pana am fost multumit intr-un final. Imi place sa tina bine de foarte jos