calicapone22 Quote:
2. imi sta aprins in bord becul cu injectorul si cateodata imi sta turata la 1100rpm dar dupa un timp coboara la 800rpm? care este explicatia?
Sonda lambda, am avut aceeasi problema.
calicapone22 Quote:
4. cum se schimba stergatoarele la parbriz, respectiv luneta? doar cu brat cu tot sau se pot schimba lamele de cauciuc doar?
Pe fata au niste cleme, de apasa clema de dedesubt, se trage de spergator spre brat si iese stergatorul - ridica unul si uita-te atent, daca nu te prinzi mergi la benzinarie, un Gigel de acolo te va ajuta. Pentru spate, cumperi un stergator, modelul subtire, ii iei lama de cauciuc si o montezi pe stergatorul Alfei.
calicapone22 Quote:
5. unde gasesc bulbul care da comanda la ventilatorul de la radiatorul lichidului de racire deoarece imi ajunge temperatura cu mult peste 80 grade dar ventilatorul nu porneste si mi frica sa nu termin chiulasa sau cazul fericit doar garnitura
Orice magazin de piese auto, ceri SENDING UNIT cod 7762300.Se afla pe corpul termostat, nu pe radiator. Corpul termostat il gasesti in partea din spate a motorului, spre cutia de viteze, intra mai multe furtune in el. N-ar strica sa-i pui si un termostat nou - cod 60614140 .
calicapone22 Quote:
6. pana la urma cate bujii are motorul twin spark ca am auzit pe unii zicand ca 8 altii ziceau ca 4? intreb deoarece vreau sa ii schimb toate filtrele, bujiile, uleiul si distributia
Are 8 bujii. Te sfatuiesc sa cumperi doar NGK.
Distributia nu se schimba dupa ureche, ca la Logan, trebuie trusa de cale speciala pt acest motor, asa ca ai mare grija ce ciobani iti umbla la motor!
Filtre - contrar mecanicilor de spatele blocului, care sustin ca nu are filtru de benzina, 145 TS are filtru de benzina. Este situat in fata rezervorului, sub masina, acoperit cu un deflector din plastic. Este usor de inlocuit dar trebuie rampa sau elevator.