toata lumea stie ca furtunurile aval/amonte intercooler cu timpul se fisureaza sau devin foarte elastice din cauza uleiului si apar pierderi de putere + poluare marita datorita afectarii raportului aer/carburant mai ales la demaraj cand turbina ridica presiunea in admisie.
lucru simplu teoretic vorbind, insa am initiat topicul pentru a prezenta cateva poze si observatii.
furtunurile alese sant marca Venair din Spania, luate de pe site ul
http://www.tuningvenair.com" onclick="window.open(this.href);return false;
furtunurile sant mai groase ca material decat cele originale si arata a lucru facut bine. o mica problema am intampinat in legatura cu potrivirea lor , decuparile pentru pinii de aliniament au fost putin ajustate deoarece nu "cadeau" pe semn perfect. un lucru de detaliu care nu deranjeaza, puteau fi lasate si asa insa mie nu imi placea cum stateau.
la partea inferioara am inlocuit unul din coliere deoarece scapa si nu strangea cum trebuie. profi ar fi fost sa inlocuiesc toate 4 coliere(inox) dar avand in vedere pretul lor am inlocuit doar strictul necesar.
e foarte important ca furtunurile in special cel superior sa nu intre in contact cu diverse elemente cum ar fi : cablul de "+" al electromotorului (l am fixat cu un tie wrap) sau caroseria (manson din banda cauciucata). contactul cu diverse elemente e un motiv foarte serios de uzura prematura.
pretul 230 euro , transport inclus.