E o Giulia la care s-a lucrat 3 ani pentru a o aduce in aceasta stare. A fost modificata in "ätelierul" Alfaholics.
Motorul este unul de 75 2.0TS cu carburatoare Weber 45DCO SP iar aprinderea este una electronica programabila cu bobine uscate.
Tipul asta de motor in am in garaj si visez noaptea sa-l fac la fel, iar ziua imi curg balele pe tastatura cand vad ce fac cei de la Alfaholics. din pacate nu as avea bani sa-mi duc masina la ei decat daca mi-as vinde ambii rinichi si-un plaman.
Standardele lor sunt ridicate la maximum, (asa cum de altfel e si normal) au un shop de restaurare pentru clienti unde tot felul de mosi cu conturi in Elvetia isi lasa masinile ptr tuning.
Am discutat cu ei referitor la un costurile unei restaurari complete si am crezut ca nu mai vad bine cand am citit pretul la care se ridica tot ce as avea eu de facut la masina mea. Sablare/ inlocuire panouri cu rugina/ modificare motor doar cu piesele de la ei la care desigur imi ofera un discount si tot as sari de 10000 de Great British Pounds asta doar dintr-un calcul pe hartie, la fata locului mai gasesc si alte chestii care sa se adune.
avantajul e ca pleci cu masina noua cu garantie mai ceva ca la fabrica.
Eu unul strang ca o furnica tot ce prind (aseara am scapat la mustata niste roti de GTAm care s-au dus in ultima secunda la doar 780 de GBP din 1200 cat ar fi la Alfaholics, dar trag sperante sa mai fie vreunul caruia sa nu-i placa si sa le vanda in pierdere)
uitati va aici la masinile modificate la ei
http://www.alfaholics.com/our-cars/customer-car-builds/" onclick="window.open(this.href);return false;
Va doresc vizionare placuta si aveti grija sa nu udati tastatura.