It is currently 10 Feb 2025, 03:37

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 
Author Message
PostPosted: 21 Jul 2014, 23:21 
Offline

Joined: 19 Jul 2013, 14:28
Posts: 65
Car: Alfa 156 JTS
Am de curand o.problema care ma nelamureste, si de aceea cer ajutorul oricui ma poate sfatui ce se intampla mai exact .
Am schimbat termostatul cu unul VERNET care a venit cu un senzor FAE.Dupa inlocuire a inceput sa imi indice chiar si 130 de grade in timp ce pe FES indica 90-95.Am comandat un alt senzor FAE care se pare ca are aceeasi problema.Pana la 70 de grade ceasul se sincronizeaza cu ce imi arata FES.In momentul in care apa atinge 90 scade la 88,pe ceas indicand 130 si tot asa, deci tind sa cred ca al 2 lea senzor e bun si ca astea FAE sunt proaste.
E posibil chiar asa sa fie defevte unul dupa altul?

Si daca stie cineva de ce dupa montarea unor brate noi pe spate de la Mapco, mi-am pierdut toata stabilitatea.Practic danseaza la denivelari chiar si la 60kmh

Multumesc!


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2014, 00:04 
Offline
User avatar

Joined: 26 Apr 2010, 11:58
Posts: 280
Car: ALFA ROMEO 155
Location: Bucuresti
Am avut o problema similara la 155 si pana la urma era radiator infundat cu mizerie, am schimbat radiatorul si sa rezolvat problema, acum nu stiu daca o fi la fel si la tine
La mine senzorul imi arata 100-110 grade iar la termocupla erau 70-80


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2014, 00:53 
Offline

Joined: 19 Jul 2013, 14:28
Posts: 65
Car: Alfa 156 JTS
Multumesc!
Radiatorul schimbat, pompa de apa si termostat noi.Ciudat e ca senzorul meu vechi arata una si aceeasi cu FES, iar apa cand ajunge la 90-91 in FES scade la 88 semn ca termostatul deschide si nu are cum sa aiba 130.


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2014, 01:08 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
iuliann21 Quote:
E posibil chiar asa sa fie defevte unul dupa altul?
Si daca stie cineva de ce dupa montarea unor brate noi pe spate de la Mapco, mi-am pierdut toata stabilitatea.Practic danseaza la denivelari chiar si la 60kmh
Multumesc!
Da. Mai sunt si cazuri de astea din pacate.
La problema cu stabilitatea, ai facut si unghiurile, nu? Presupun ca ai schimbat bratele transversale, ca nu ai spus exact care.
Verifica bratele longitudinale si bucsele din fuzeta.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2014, 00:13 
Offline

Joined: 19 Jul 2013, 14:28
Posts: 65
Car: Alfa 156 JTS
Multumesc de raspuns.E totusi curios ca 2 senzori de la acelasi producator unul cu seria X si unul Y sa aiba acelasi comportament.Si mai curios e faptul ca mi -a rambursat in cont suma de 28E pretul senzorului fara a mai avea pretentia sa le trimit senzorul.
Primul il primisem pe termostat si l-am montat asa, iar cand am vazut cum face am comandat altul sa ma conving daca e stricat senzorul, dar m-a ametit si mai tare.Oare sa il pun pe al meu care e de alfa original inapoi?Mai am unul de TS dar e cu 3 pini.

Pe spate am schimbat alea 4 brate trans.si directia nu am facut-o inca pentru ca vreau sa le schimb si pe fata iar astea MAPCO de pe spate imi dau senzatii tari.O sa le schimb totusi si o sa ii fac geometria sa vad ce iese.

Numai Bine!


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2014, 15:28 
Offline

Joined: 19 Jul 2013, 14:28
Posts: 65
Car: Alfa 156 JTS
Apropo: Bratele se schimba cu masina pe roti?


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2014, 16:02 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
iuliann21 Quote:
Apropo: Bratele se schimba cu masina pe roti?
Fizic este imposibil :lol:

Senzorii de temperatura sunt cu doi, trei si chiar patru pini daca nu ma insel. Pune ce functioneaza bine si este pentru masina ta. Daca cel original functiona, pune-l pe ala.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2014, 22:59 
Offline

Joined: 19 Jul 2013, 14:28
Posts: 65
Car: Alfa 156 JTS
Serios am intrebat.Mi-a recomandat cineva sa nu strang bratele definitiv si sa o urc pe roti pe rampa sa le strang.Atat alea de pe spate cat si prezoanele la telescoape din brate inferioare fata.Si mi se parea plauzibil de asta am intrebat.

Multumesc!


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2014, 23:01 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
asa este, asa trebuie facut.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Jul 2014, 23:16 
Offline

Joined: 19 Jul 2013, 14:28
Posts: 65
Car: Alfa 156 JTS
iuliann21 Quote:
Apropo: Bratele se schimba cu masina pe roti?
Am formulat prost intrebarea:))) Trebuia in loc de "se schimba" , "se strang".


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2014, 23:21 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Chiar si asa, tot nu se face asa ceva. Se strang cand masina este ridicata si nu e tensionata suspensia de la greutatea masinii. De curiozitate, pune-l pe cel care ti-a spus idiotenia asta sa faca la masina lui de fata cu tine si apoi sa-ti arate ca mai are filete bune si stau in pozitia care trebuie.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2014, 23:24 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
la bratele cu bucsi vulcanizate asa se face, scrie in manual, lasi masina pe pozitia normala de lucru ca bucsa sa nu stea in tensiune in mod normal, daca tu strangi bucsa pe elevator cand lasi masina jos deja ea e in tensiune, la prima groapa se foarfeca materialul.

acest lucru nu este valabil la bratele fata, acolo e alt design.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Jul 2014, 23:30 
Offline

Joined: 19 Jul 2013, 14:28
Posts: 65
Car: Alfa 156 JTS
Multumesc din suflet.O sa am o noapte foarte linistita, serios.D
eja ma gandeam cum trebuie sa o iau de la capat.


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2014, 01:50 
Offline

Joined: 19 Jul 2013, 14:28
Posts: 65
Car: Alfa 156 JTS
Pare se ca suruburile de la brate spate si telescoape-brate fata se strang cu masina pe roti.Am schimbat bratele pe fata si masina a ramas semnificativ cu botul in sus.Am dat fuga la service pana la urma si procedura s-a facut exact cum ziceam.Am strans bratele pe spate cu masina suspendata, iar cand am.pus-o pe roti bratele erau deja in tensiune.La cea.mai mica denivelare sarea de fund in
sus.

Numai bine!


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2014, 02:00 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Nu mi s-a intamplat niciodata sa-mi ramana masina sus sau jos doar fiindca am strans pe elevator sau sa aiba vreun comportament descris de tine. :scratch:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2014, 02:48 
Offline

Joined: 19 Jul 2013, 14:28
Posts: 65
Car: Alfa 156 JTS
Oricum is nelamurit :scratch:
Masina are 196000 si e la.mine de 2 ani.fostul proprietar a tinut-o si el 3 ani si nu a umblat la brate.Masina e din 2003 si avea brate TRW.Nu stiu daca au fost schimbate in primii 6 ani de viata sau daca sunt originalele, dar in afara faptului ca "cloncaneau" la denivelari, masina era foarte stabila si asezata.Parca imi pare oarecum rau:)).


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2014, 09:47 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
uneori cand se uzeaza suspensia spate masina sta mai jos si "mai cracanata" si la prima impresie devine mai stabila desi e terminata, normal insa problema i de la amotizoare daca topaie, la suspensie schimbi tot de la a la z cand te apuci, antiruliu/amortizoare/brate si o sa fie bine iar 120k pe spate.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 28 Jul 2014, 15:11 
Offline

Joined: 19 Jul 2013, 14:28
Posts: 65
Car: Alfa 156 JTS
Oricum dupa treaba cu stransul pe roti nu mai sare de spate la denivelari.
Poate gresesc, dar eu sunt convins ca asta e procedura corecta.
Multumesc pentru raspunsuri.


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2014, 15:20 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu gresesti, asa se face o servisare corecta a suspensiei dotata cu bucsi vulcanizate la care interiorul este fixat de exterior, bucsile in pozitia normala de lucru trebuie sa nu stea in torsiune, makes sense.

pe fata nu conteaza cum le strangi , bucsile de sus sant cu alunecare de aia au si vaselina iar alea de jos sant alt tip de bucsa care se prind in alt plan si nu conteaza cum ai bratul cand le strangi doar ca e de bun simt sa il ai cat mai pe gaura ca altfel nu poti sa fixezi suportii aia de aluminiu, dar la dacie de exemplu conta acest lucru si pe fata, daca strangeai bucsile de la brate pe elevator cand dadeai masina jos se faceau praf la prima groapa si apoi tot romanu injura ca nu tin.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 30 Jul 2014, 01:37 
Offline

Joined: 19 Jul 2013, 14:28
Posts: 65
Car: Alfa 156 JTS
Rectific:Dupa 2 serviceuri si o geometrie facuta prost de un necalificat care nu stia de ce sta o roata spate spre interior, am ajuns la un service dedicat Alfa Romeo unde am fost lamurit.Sper!
La geometrie se regleaza si spatele din surubul de la brate.Deci implicit bratele sunt slabite, reglate si apoi stranse.Maine am programarea.Sper sa termin o data.Nu am schimbat suspensia, dar brate fata - spate,capete de bara si cauciucuri,am pretentia sa pot merge cu 120 macar pe autostrada fara sa danseze masina la imbinaturi.

De senzori nu mai zic.Am ramas cu ala vechi care indica bine.Sper sa.nu se strice niciodata.Nu mai vreau sa imi incerc norocul.Am avut de 2 ori ghinion.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited