alexyus13 Quote:
De cand mi-am luat Alfa, ca mai toti alfistii de altfel, am fost dur criticat pt decizia mea. Si enumar:
-consuma de sari in sus;
-costa piesele de te ustura;
-se strica repede;
-la banii aia iti luai ditamai Golf, Astra etc.
Consumul este pe masura motorizarii, carburantului si stilului de condus.
Piesele costa suficient. Unele mai mult ca la alte marci altele mai putin. Depinde cu ce marci si cu ce modele compari. Dat fiind pretul de achizitie in general ceva mai mic, de multe ori exista tendinta compararii preturilor pentru intretinerea acestor masini cu unele din clase inferioare. Atunci evident ca sumele par mari.
De stricat, se strica. Vorbim tot de fier, plastic si cauciuc. Senzatia mea dupa 5 ani de exploatat propria masina, este ca au tendinta sa se strice mai repede decat altele, iar probabilitatea ca asta sa se intample, creste exponential cu varsta masinii in km.
alexyus13 Quote:
Le-am tot vorbit eu de senzatie, de cuore sportivo, de design, ca Alfa se cumpara cu inima nu cu mintea etc... in zadar...astea erau utopii pentru ei. Si mi-a venit o idee si va rog sa ma ajutati. As dori cat mai multi sa spuneti:
Ce masini ati avut inainte de Alfa?
Dupa ce ati trecut pe Alfa v-ati mai intors la altceva (caroseriile pe roti)?
Daca ati avut Alfa si ati renuntat la v-ati intors/v-ati intoarce la Alfa
Nu toate celelalte masini sunt "caroserii pe roti". Exista o multime de modele pe piata, iar multe lucruri s-au schimbat si prin alte curti. Din punctul meu de vedere, daca Alfa nu vine repede cu ceva pentru "mase", se va afunda tot mai mult. Singura Alfa pe care as cumpara-o dupa actualul 147 ar fi un 159, dar atat si asta cu multa indulgenta pentru ca si modelul asta incepe sa fie totusi destul de vechi. Are aproape 10 ani.
Banuiesc ca este prima masina si esti destul de tinerel. Entuziasmul e normal si foarte bine ca exista. Un lucru intelept pe care poti sa-l faci este sa nu te doara de comentariile tendentioase ale altora dar in acelasi timp, sa respecti si tu la randul tau optiunea fiecaruia.