Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Prezentare Alfa Romeo 156 RRS https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=22232 |
Page 1 of 3 |
Author: | hackandmore [ 14 May 2014, 17:16 ] |
Post subject: | Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Am cumparat o alfa prin august 2013, la sfatul unui amic Zapp(forum). Aveam de ales(pe baza bugetului) intre logan an 2000+, golf III sau alfa 156. Poze din anunt vanzare: Attachment: alfa1.jpg [ 91.75 KiB | Viewed 4061 times ] Attachment: alfa2.jpg [ 86.32 KiB | Viewed 4061 times ] Motorizare: 1.8 TS de 140CP, 103kw Probleme initiale: martor motor si airbag aprins, becuri frana arse in al 3lea stop, cateodata nu lumina frana pe dreapta si semnalizare stanga spate , pierdere antigel, tragea spre dreapta, puncte de rugina, becuri arse la ceasuri si clima, cheia era lipita cu banda Imediat dupa ce am inmatriculat-o pe NT, am inceput(in 2013):
Attachment: Untitled.jpg [ 26.91 KiB | Viewed 4061 times ]
Attachment: ranfors.jpg [ 121.24 KiB | Viewed 4061 times ]
Attachment: edge.jpg [ 124.57 KiB | Viewed 4061 times ] Thanks: alfaclub.ro/forum, Sergiu(dezmembrari) Revin cu poze si alte detalii din 2014 si planuri de viitor |
Author: | hartans [ 14 May 2014, 17:34 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
hackandmore Quote:
Special thanks: tomi_alfa
+1 pentru cei mentionati mai sus
Thanks: Sergiu(dezmembrari) |
Author: | comanr [ 14 May 2014, 23:05 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
@hack&more esti cam inoculat, nu mai e cale de intoarcere , fii si tu mai atent cu atelajul in trafic, in bot nu exceleaza, se cam indoaie traversa aia sinistra care e sudata si necesita multa manopera. |
Author: | tomi_alfa [ 15 May 2014, 02:19 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Sa ai parte doar de evenimente fericite . Un lucru nu mi-e clar totusi si anume: daca o janta e stramba din ax, stiu ca nu prea mai ai ce-i face. Cum si unde ai rezolvat? |
Author: | spooky [ 15 May 2014, 08:57 ] |
Post subject: | Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Sa o stapanesti sanatos! Cumm zicea comanr, casca ochii mai bine in trafic. L.E. Te-a prostit Zapp. De acum nu mai scapi |
Author: | hackandmore [ 15 May 2014, 09:25 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Multumesc pentru urari! @tomi: La iesire din Iasi spre Roman, undeva pe dreapta este o vulcanizare, imediat dupa "tunel". Este un mosulica de 60 ani care se ocupa cu chestii de genul. mi-a scos 0 cu 0 doar pe janta, esti nebun?poate nu a fost din ax, nu ma pricep, totusi asa mi s-a zis) @spooky: Totul a inceput cu un SMS: ce recomanzi intre: X an.. motorizare.., Y an.. motorizare.., alfa 156 2001, 1.8TS, toate inmatriculate. Raspunsul a fost un alt sms ce continea 4 litere: alfa @comanr: Da, stiu, 250 doar manopera asa ca am folosit optiunea "suna un prieten"=Zapp si am indreptat-o cu 15LEI(atat costa o sufa, s-a rupt de 3 ori). Sunt constient ca la urmatorul "eveniment nefericit" ajung sa schimb radiatorul dar stateam prost cu finantele si ma saturasem sa merg cu bara prinsa doar pe aripi. Totusi, traversa noua a fost taiata din lonjeroane cu flexul si cred ca ii dau cateva gauri si cand va fi cazul sa o schimb, voi da gaurile corespunzatoare si in lonjeroane, cu cateva puncte de sudura prind piulitele pe lonjeron si pe viitor va fi plug&play fara sudura, doar gauri. traversa vietii vreau sa o intaresc inainte sa o montez, sa nu mai patesc iar aceeasi treaba, cred ca voi pune cateva tevi prin ea sudate la capete. Daca si asa se ajunge la radiatoare, imi fac/cumpar: Attachment: snowplow.jpg [ 62.03 KiB | Viewed 3975 times ] Totusi nu inteleg ceva: in fata celui pe care l-am atins(dacie), era un taxi. el a franat primul, dacia dupa si eu am apucat sa il franez dar distanta a fost prea mica intre masini. Cel cu taxi mai avea pana la trecere pietoni deci nu acesta este motivul franarii violente. Stiu ca taxiul a plecat dupa ce am iesit aman2 din masini. Oare sa isi fi lasat clientul pe intermitent? |
Author: | comanr [ 15 May 2014, 09:53 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
naiba stie, tre sa eviti pe toata lumea in principiu, nu tre sa tii minte nimic din codu rutier, nu te ajuta, nu intra in nimeni. |
Author: | Stefan155 [ 15 May 2014, 11:50 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Taximetristi dau un examen de obtinere a licentei cu urmaroarele reguli: Se trece pe culoarea rosie si galbena a semaforului Daca e galben intermitent opresti, te dai jos din masina si iti cumper o cafea Oprirea si stationarea e permisa dor in curbe, pe coltul strazii si in fata portilor de acces Este interzisa semnalizarea la schimbarea directiei de mers La parcarea laterala e obligatoriu sa atingi macar o oglinda Claxnonatul obligatoriu la fiecare 500 metri Etc. |
Author: | tomi_alfa [ 15 May 2014, 11:56 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Stefan155 Quote: Taximetristi dau un examen de obtinere a licentei cu urmaroarele reguli:
De adaugat: Intoarcerea se poate face oriunde, in orice conditii, obligatoriu pe linia dubla contiuna, cand semaforul este verde si avem si trecere de pietoni, la 5-10 m dupa ce am trecut de semaforul verde si in special de pe banda 1 fara a folosi oglinzile
Se trece pe culoarea rosie si galbena a semaforului Daca e galben intermitent opresti, te dai jos din masina si iti cumper o cafea Oprirea si stationarea e permisa dor in curbe, pe coltul strazii si in fata portilor de acces Este interzisa semnalizarea la schimbarea directiei de mers La parcarea laterala e obligatoriu sa atingi macar o oglinda Claxnonatul obligatoriu la fiecare 500 metri Etc. |
Author: | hackandmore [ 15 May 2014, 12:24 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Lista continua cu:
|
Author: | spooky [ 15 May 2014, 12:47 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
La mosuluca ala mi-am facut jantele tot timpul. E meserias. Tomi, nu e prima vulcanizare dupa tunel, e a doua. Sunt una langa alta. Prima e imediat cum iesi, iar mosulica dupa. Parca ti-am mai zis de el. Sent from Tapatalk |
Author: | tomi_alfa [ 15 May 2014, 16:21 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Da. Am fost la el. Stiu unde e. |
Author: | hackandmore [ 16 Sep 2014, 11:21 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
N-am mai postat demult dar vazand ca tomi si-a facut un update la topic(vezi cum se monteaza xenoane cu lupa pt 156 cat si cum arata un 56 proaspat vopsit) am zis ca ar fi timpul. Prin aprilie mi-am montat statia in masina, in buzunarul din fata schimbatorului. Cu ocazia asta am montat si un suport fix. Baza magnetica a atras pilitura de fier si am reusit sa las o linie destul de urata pe vopsea cand am dat-o jos. Cablul de la antena a fost tras prin portbagaj, pe sub bancheta si ajunge prin tunel pana la statie, bineinteles pe sub covor. Suportul fix este montat central pe portbagaj si deocamdata sunt multumit cu aceasta pozitie. Prin mai am vopsit ochelarii la faruri. Vreau sa va zic ca nu este nevoie de cuptor cat timp ai un feon industrial. Si restul de silicon ramas il scoti destul de usor cand e intarit cu o "scula" din trusa femeii, o foarfeca fixa pentru cuticule Am dat jos 'cromul' cu partea aspra(aia verde) a unor bureti de vase(3 bureti), am folosit 3 starturi de vopsea(spray) la tub - glossy black. L-am pus inapoi folosind silicon negru pentru imbinare. Rezista destul de bine, are o singura crapatura din cauza caldurii generate de bec. Prin iunie am schimbat distributia(curea, role, pompa) la 146888km pt prima data de cand e la mine. Stiu ca nu asa se face, dar am fost cu ea la verificat cand am cumparat masina si a spus ca mai merge un an. Adevarul este ca nu eram pe aproape dar am ajuns la concluzia ca ar fi bine s-o schimb asap, nu ma ajuta cureaua noua daca o am in cutie in portbagaj Prin iulie mi-am achizitionat un amplificator cu 4 canale + subwoofer si le-am montat imediat, fara nicio problema. Am luat semnal de la iesirea casetofonului nu de la difuzoare. Un proiect viitor e sa folosesc celelalte 2 canele pt difuzoarele din usi spate sau sa adaug inca doua in spate la tetiere, cum are hartans. Apropo, stiti cumva daca se gasesc de cumparat conectorii electrici (acele mufe rotunde cu multi pini ce transmit controlul la geamuri, semnalul la difuzorul din usa etc) dintre usa si caroserie? Ma intereseaza doua bucati(st si dr fata), preferat noi nu din dezmembrari. Prin august am facut cumparaturile: 2x bielete 2x bucse bara stabilizatoare 2x brate sup fata 2x brate inf fata 2x axle stands 1x furca fixa pivoti 1x WD-40 2x stergatoare Bosch Dupa mi-am luat 2 zile de concediu si m-am apucat de la 08:00 de treaba. Dupa ce am urcat masina pe standuri, in cateva ore am si reusit sa schimb bratul superior pe stanga fata. A fost mai dificil decat ce citisem pe net pt ca surubul prin care se monteaza bratul era pus invers. Am fost nevoit sa slabesc toate piulitele ce tin amortizorul fixat in partea superioara de caroserie ca sa pot scoate surubul respectiv. Pivotul a iesit fara efort cu 2-3 lovituri cu ciocanul. Noul brat l-am fixat cu surubul intors, folosind cateva saibe sa nu atinga arcul. Data viitoare surubul iese spre aripa, nu spre motor. Dupa, cu WD-40, am reusit sa scot cele 5 piulite ce tin bratul inferior. Am avut probleme mari cu scosul pivotului(desi aveam o furca fixa pt pivoti). A doua zi am cumparat separator pt pivoti mobil(cu surub). A functionat impecabil, in 10min am scos pivotul. In schimb bratul mi-a luat vreo 2 ore sa il scot. Nu avea loc din cauza cutiei de viteze. Bratul nou nu am putut sa il montez singur(desi am incercat fel si fel de scheme) dar dupa mai multe telefoane am gasit un prieten dispus sa ma ajute. Din cauza schemelor aplicate pentru a introduce bratul nou pe pozitie am reusit sa ciupesc burduful la planetara. Bieleta nu a putut fi scoasa din cauza piulitelor. S-a tocit inbusul din interiorul surubului si cam asta a fost. Am aflat ca, desi pare simplu teoretic, in practica dai de tot felul de probleme si lucratul in parcare are multe dezavantaje. Dupa ce finalizez cu schimbatul, urmeaza mai multe lucruri marunte pe partea de audio, un set de bujii si lucruri mari pe partea de estetic(exterior cat si interior) Imi cer scuze ca am postat mult scris fara nicio poza Revin cu poze |
Author: | tomi_alfa [ 16 Sep 2014, 12:39 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
hackandmore Quote: Dupa ce am urcat masina pe standuri, in cateva ore am si reusit sa schimb bratul superior pe stanga fata. A fost mai dificil decat ce citisem pe net pt ca surubul prin care se monteaza bratul era pus invers. Am fost nevoit sa slabesc toate piulitele ce tin amortizorul fixat in partea superioara de caroserie ca sa pot scoate surubul respectiv.
Acel surub am incercat si eu sa-l pun candva pe invers, astfel incat sa pot scoate bratul fara a mai desface tot ansamblul, insa acel surub e ceva mai lung in partea piulitei si imi atingea in arc, asa ca am renuntat la idee. Bine ca ai rezolvat pana la urma.
|
Author: | hackandmore [ 16 Sep 2014, 12:55 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Au fost nevoie de 5 saibe sa nu atinga. Nu e indicat sa pui multe saibe, nu prea stiu de ce dar oricum dorm linistit. M-am luat dupa hartans si am mers pe Birth la brate/bielete; am pus invers surubul in caz de sunt nevoit sa le schimb iar in viitorul apropiat sa imi usurez munca. Cred ca pe viitor am sa mai tai din surubul respectiv(da-l dracu ), cand voi avea un polizor(la mana nu prea iti vine cheful sa scurtezi un surub) |
Author: | hackandmore [ 23 Sep 2014, 22:20 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Am rezolvat cu bratele si bieletele pe fata. Una din bielete a trebuit taiata manual dar it's worth it - am liniste in masina Am lucrat 2 oameni 6 ore la ea ca sa facem partea dreapta si sa taiem bieleta pe stanga. Din pacate, am plecat fara sa pun o piulita pe filetul de la capatul de bara pe dreapta(acesta intrase din greseala la locul lui cand am fixat pivotul de la bratul inf si am uitat de el) dar din fericire a sarit cand am coborat de pe o bordura(a tinut din Pacurari pana la Green Park pt cunoscatori IS); e prima data cand m-a lasa alfa in drum si nu ma deranjeaza daca se mai intampla: desi in mijlocul strazii, m-am miscat in regim pit stop, n-am oprit motorul si nici roata n-am dat-o jos vreau sa va zic ca e ciudat sa vezi ambele roti la maxim spre interior ) Cu ocazia asta am rezolvat si problema cu discul ruginit(vibratii in volan doar la franare cu 100+): siguranta(sarma) la etrier a fost pusa pe interior in loc de exterior si nici ca as fi observat. noroc de colegul Ovidiu. Acum calca toata placuta pe etrier si a disparut mare parte din rugina |
Author: | tomi_alfa [ 23 Sep 2014, 23:16 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Sa-ti fie invatatura de minte sa verifici de doua ori toate piulitele si suruburile inainte de a spune ca ai terminat treaba. Nu prea am inteles de ce ti s-au dus rotile in interior. Ce bieleta ai taiat, antiruliu? |
Author: | hackandmore [ 24 Sep 2014, 09:09 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Da, o bieleta antiruliu. Am incercat cu inbus si cheie dar nu a iesit, s-a blocat pe ultimele santuri de la filet si nu mai mergea nici stransa la loc. Pai am urcat pe o bordura pe dreapta. Ca sa cobor am luat stanga maxim de volan pe loc si dupa am coborat. Dupa ce a cazut roata dr de pe bordura(bineinteles insotita de un sunet metalic) a sarit si capul de bara, deci roata a ramas spre interior, chiar daca dupa am tras max dreapta de volan ca sa imi continui drumul. Masina n-a mai vrut sa inainteze. Primul gand a fost ca roata din spate a ramas blocata in santul creat in trotuar, la imbinarea acestuia cu bordura. Am coborat din masina, n-am vazut nimic suspect pe partea stanga si cand ma uit pe dreapta realizez ca ambele roti din fata erau spre interior Procedura a fost simpla: am dat stanga max din volan(era dreapta max), am luat capul de bara, l-am bagat la locul lui, am luat o piulita ramasa de la operatiile de inlocuire din portbagaj si am strans-o. Cand am ajuns in parcare, am dat roata jos si am strans-o definitiv cu cheia. Am verificat si restul, acestea erau ok. |
Author: | tomi_alfa [ 24 Sep 2014, 17:08 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Un mic pont. Cand mai iei bielete antiruliu cere de alea in care poti pune cheie (de 15-16 parca) si nu imbus. Am impresia ca cei de la Ruville fac asa, ca de astea am luat ultima data. De atuncea oricat de incapatanate or fi, le scoti mult mai usor. |
Author: | hackandmore [ 25 Sep 2014, 08:57 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Cele noi sunt cu cheie, nu cu inbus in filet. Nu tine de mine ce isi cumpara lumea. Partea buna e ca am intors ambele suruburi la bratele superioare deci pe viitor va dura mult mai putin |
Author: | hackandmore [ 09 Nov 2014, 15:16 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
2 vesti bune: 1. Attachment: 150k.jpg [ 132.22 KiB | Viewed 3486 times ] 2. Este timpul pt schimbul de ulei, am luat 6l de valvoline 10w40 + filtru. Cand m-am uitat la filtru: Attachment: filtru1.jpg [ 180.73 KiB | Viewed 3486 times ] Attachment: filtru2.jpg [ 153.8 KiB | Viewed 3486 times ] Attachment: filtru3.jpg [ 152.1 KiB | Viewed 3486 times ] Acum intrebarile: 1. dupa cum reiese(sper) din poze, baia de ulei este patata; sunt 3 explicatii sau o combinatie: a) scapa ulei pe la imbinare b) stropeste ulei pe baie de la racordurile proaste facute in vecinatatea filtrului c) scapa ulei undeva mai sus si se prelinge si pe baie si pe racorduri 2. furtunele respective sunt de antigel(din cate imi dau seama). asa trebuie sa fie sau e o manareala care a cedat? 3. ce pun in locul lor? acelasi tip de furtun sau ceva mai rezistent(ce?)? Mentionez ca n-am schimbat uleiul inca, mai este pe joja cca 0.5cm peste min deci e urgenta treaba(acum am selenia racing 10w60 si nu pot sa completez cu 10w40ul cumparat) M-ar ajuta orice sfat/poza |
Author: | tomi_alfa [ 09 Nov 2014, 20:46 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Umezeala de ulei de la baie vezi mai bine de unde vine dupa ce te bagi pe sub ea. Cel mai probabil s-ar rezolva cu o reetansare daca e de la baie si strangi cu grija intr-o anumita ordine, cam ca la chiuloasa, sa se prinda uniform. Furtunasele cu pricina sunt pentru antigel si ar trebui sa le schimb si eu, insa sunt de silicon si-s cam scumpe si vin si greu. Le-am mai dat cu gasket si mai merg asa o perioada. Am cautat dupa codul de pe ele. Asa arata cel lung (cod 60672699) si asa, cel scurt (cod 60676970). |
Author: | hackandmore [ 01 Dec 2014, 19:30 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
News: 1. Burduf spre roata de la planetara stanga schimbat 2. Am inlocuit garnitura de la capac motor si am rezolvat problema cu uleiul Attachment: garnitura capac.jpg [ 207.88 KiB | Viewed 3359 times ] 4. Urmeaza un update major la interior, deja ma apropii de final atat din punct de vedere functional cat si estetic 5. +900km fara probleme: Iasi-Bucuresti-Iasi 26-28/11/2014 Attachment: is-b-is.jpg [ 176.33 KiB | Viewed 3359 times ] Attachment: is-b-is2.jpg [ 202.65 KiB | Viewed 3359 times ] |
Author: | tomi_alfa [ 02 Dec 2014, 03:20 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Cred ca ai stat cam prea aproape de camioane, ca arata prea murdara Si eu cred ca va trebui sa fac operatiunea cu garnitura, iar trecerea de la full synthetic la syntethic blend n-as fi facut-o. Tine-o pe full syntethic. https://www.youtube.com/watch?v=CMD9YWSmtPU" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.autoserviceprofessional.com/ ... he-correct" onclick="window.open(this.href);return false; Ce vrei sa zici prin update major la interior? |
Author: | hackandmore [ 02 Dec 2014, 15:27 ] |
Post subject: | Re: Prezentare Alfa Romeo 156 RRS |
Ma apropiam mult cand vroiam sa le depasesc. Ziceai ceva de furtunasele respective ca-s din silicon si vin greu.... Am 1m de furtun de antigel, tai din asta si il pun. Daca vrei iti dau si tie (e doar un furtun) N-o mai tin pe 10w60 - dublu ca pret si diferenta chiar n-o simt. Prefer sa ii dau 10w40 si sa ii fac schimbul la 8000 km. Update major la interor = calculator(1.6Ghz pe SSD si sistem de operare windows) in masina in locul celor 3 ceasuri analogice si cd playerului din consola. |
Page 1 of 3 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |