In caz că mai pățește cineva ca mine masina cu pricina am uitat sa prcizez era 147 meu.
Daca se rupe cablul sau sare din cei doi craci aflati pe incuietoare cum am patit eu si capota ramane inchisa singura varianta pe care am gasito de a deschide capota este urmatoarea;
Se desfac cele doua grile de jos din bara pentru a baga mana pe sub bara.
Se trag ornamentele cromate de la scudeto pana la ultima de sus.Usor ca au niste cleme de plastic foarte subtiri!
Cea de sus sta sub capota deci nu se poate scoate.
Se desfac suruburile care tin scudeto iar acum urmeaza partea naspa.
Ultimele surubui de sub ornamentul de sus nu se pot desface pentru ca nu permite capota.Singura varianta a fost sa rup partea de sus a scudeto-ului si sa il lipesc din nou dupa ce am terminat toata treaba.[emoji17]Binenteles injuraturi, chestii, trestii ,tigari.[emoji23]
Dupa inlaturarea scudetoului,cu o dexteritate de invidiat si dupa multe zgarieturi trase pe maini se vor desface cele 3 piulite cu hexagon de 10 care tin sitemul vietii de inchidere al capitei.
Printr-un mod miraculos capota se va descide cu tot cu mecanismul inchis...[emoji16]
Sper ca ati inteles dar mai mult sper sa nu patiti ca mine sa va invartiti 4 ore pe langa masina.
Daca cineva are alta metoda mai simpla fara a killer-i scudetoul nu ar strica o parere.
Se poate intampla oricui.
Bafta!
Trimis de pe al meu Redmi 5 Plus folosind Tapatalk
_________________ --------------------------------------------------------------
Mai multe avioane sub apa decat submarine pe cer..
--------------------------------------------------------------
|