Jocurile/bataile la pivoti sunt insutit mai periculoase decat bratele reconditionate.
Daca ma simt sigur pe bratele reconditionate? Da.
De ce?
Pentru ca NU se intervine in structura bratului unde sunt exercitate forte. In cazul bratului superior, fortele ce actioneaza asupra pivotului sunt cele laterale si nu pe directia in sus(unde e capacul) si nici pe directia in jos. Presupunand prin absurd ca sare capacul pivotului, acea reambutisare cum ai spus tu, pivotul ramane la locul lui si implicit roata. Probabil te alegi cu o mare troncaneala. In cazul pivotului bratului inferior, fortele actioneaza pe lateralele lui si pe directia in sus. La fel, asupra acelui capac din partea de jos a bratului, nu se exercita forte. Nu are motiv sa sara, si chiar daca sare, la fel...o mare troncaneala.
Cand m-am apucat sa reconditionez brate, a fost initial din cauza scartaitului bucselor bratelor superioare, apoi dupa schimbarea lor cu unele din poliuretan incepuse "sa pice" pivotul des. Si uite asa am gasit solutia inlocuirii si a bucselor pivotului... Ultima oara cand am socotit cati km am facut cu astfel de brate trecusem de 45k. Chiar o sa ma uit prin istoric sa vad cat au tinut si o sa revin.
Imi pare rau ca nu am rabdare acum sa ofer explicatii mai tehnice, mai stiintifice sau mai pe intelesul tuturor insa am avut o zi...
Pentru brate legate cu sarma si reconditionari de brate doar la dacii si alte asemenea... cred ca ideea face parte din ciclul Alfa e masina proasta.
Rog totusi ca pentru confortul meu si siguranta voastra sa aveti in vedere ca doar am impartasit din propriile experiente si nu recomand oricui, sau mai bine spus: DON'T TRY THIS AT HOME! OR DO IT BUT AT YOUR OWN RISK!