Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

implant 2.4JTDm pe 147
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=2202
Page 1 of 1

Author:  ALXege [ 01 Jun 2007, 15:10 ]
Post subject:  implant 2.4JTDm pe 147

nu, nu a innebunit lupu :lol:
este o discutie pur teoretica care mi-a incoltit in minte odata cu citirea a 3 topicuri: cel in care se discuta foarte aprins despre "cat de capabil este motorul asta si ce pacat ca trebuie sa traga dupa el povara caroseriei de 159" (nu dati cu pietre, nu sunt neaparat de acord cu aceasta parere, este doar un citat), cel in care se minuna occ-ul cum or fi cei 405cp de autodelta pe o piticanie ca 147, si.. cel in care se dezmembra 159 2.4mjtd in Ungaria :twisted:

So.. cat de viabila este aceasta idee? credeti ca se poate realiza? (stiu ca Petko avea in plan asta, povestea ceva de genul cand au fost la Bucuresti..).
Cam ce modificari sunt necesare?
Cum e cu birocratia (RAR, autentificare etc.)

Author:  occ [ 01 Jun 2007, 15:14 ]
Post subject: 

despre RAR etc..si aia vorbim noi cand ne vedem...
cat depsre 2.4 din moment ce a fost pus pe 156...cred ca s-ar putea pune si pe 147(platforma de 156) un 2.4 dar ideea e de costuri....si ce modificari implica.In teorie e loc...

Author:  marius [ 01 Jun 2007, 15:19 ]
Post subject: 

In ultima vreme frecventez mai multe forumuri de GT si majoritatea proprietarilor au diesel si se declara multumiti.Tot ei se intreaba si se minuneaza de ce nu s-a montat 2.4 JTD pe GT,cica ar fi iesit o masina pe cinste.
Se poate sa fie posibil,din moment ce este aceeasi platforma.Trebuiesc verificate si prinderile pe caroserie.Ah,si cineva parca spunea odata ca 2.4 sta mai inalt-s-ar putea sa nu fie adevarat,nu am verificat niciodata 1.9 langa 2.4 sa vad exact deosebirile.

Author:  Silviu [ 01 Jun 2007, 15:22 ]
Post subject: 

sunt foarte multe modificari ..... motor, cutie, alimentare carburant, instalatie electrica .....bani multi ......

L.E. am vazut o transformare din benzina in diesel pe un Fiat Brava, s-a muncit la masina aproximativ o luna .... nervi intinsi la maxim .... multe probleme, dar pana la urma a mers :wink:

Author:  ALXege [ 01 Jun 2007, 15:29 ]
Post subject: 

ca sa nu creez confuzii, vbesc de motorul 2.4 de pe 159 (nush in ce masura este similar cu cel de pe 156..)

Author:  ALXege [ 01 Jun 2007, 17:52 ]
Post subject: 

poate traduce cineva partea referitoare la Alfa147 2.4MJTd de aici?

Author:  georgecristian [ 01 Jun 2007, 18:13 ]
Post subject: 

Zice ca 147 2.4 20v Mjet (nu o fi fost cumva prea grea :D !??) a castigat 24h Nurburgring la categoria diesel (depasind BMW 330d si VW Bora)si a iesit pe locul 13 din 216 in clasamentul general inaintea a multor masini pe benzina cu putere de doua ori mai mare.
Pe urma 147 1.6 TS a castigat o cursa de 24h pt testare fiabilitate, rezistenta si prestatii in conditii "masacrante" la Adriatico Misano (unde o fi?) unde au concurat atat masini pe benzina cat si diesel la categora "C" (compact) cu putere 115 CP. A fost o intrecere organizata de revista "Auto". Au fost 642 ture si 2607 km cu o medie orrara de 108 km/h. Alfa a schimbat o singura data placutele si de 3 ori pneurile fata. La start au fost 11 case auto cu piloti ziaristi italieni si straini si cu piloti "collaudatore" (de incercare).
Ambele concursuri au avut loc in Mai 2007.
Alte detalii ti le dau daca vrei intr-un internet cafe, pt ca as scrie inca vreo juma de ora si vreau sa plec acasa.
Ciao,

Author:  ALXege [ 01 Jun 2007, 19:53 ]
Post subject: 

Multam georgecristian, e cam tot ce am gasit legat de 147 2.4JTDm, din pacate nimic foarte explicit.
deci pana acum nici un nebun sa faca transformarea, doar fabrica pt un model de curse..

Author:  Alexandrus [ 02 Jun 2007, 03:12 ]
Post subject: 

Pai exista 2 piedici.
1. Motorul 5 in linie nu incape in 147, trebuiesc mutate multe ca sa aiba loc, si chiar si atunci iti trebuie alte prinderi, care nu exista, trebuie sa le fabrici tu. Alea de TS nu merg, alea de JTD tot nu merg, alea de GTA nu merg.
2. Cutia care vine pe 2.4 JTDm nou este o cutie noua, nu se potriveste pe 147, iar sa folosesti cutia de pe un 156 2.4 JTD probabil e posibil daca se potrivesc prinderile.
Ca idee, daca ai bani si timp, se poate face cam orice, dar sincer nu cred ca merita, cu banii bagati in asa ceva iti iei 147 GTA si scapi de griji.

Author:  Alexx [ 04 Jun 2007, 06:12 ]
Post subject: 

Cate ganduri negre nu mi-am facut si eu pe tema asta...
Probleme mari, improvizatii multe, transmisie, suspensie, cutie, tampoane, prinderi, spatiu, rezervor, evacuare, etc, etc, etc... toate de mai sus vor trebui improvizate, iar am fost invatat ca improvizatiile oricat de bine ar fi facute, tot improvizatii vor ramane.... toate masinile care au suferit un astfel de implant sunt folosite ca a tzaspea masina, cu scop precis, implicit kilometri putini, chiar si asa stau mai mult prin service decat pe sosea.
Vorba lui Alexandrus, cu o investitie de minim 5000 euro cat te-ar costa transplantul iti iei o masina care a fost gandita de 1000 de ingineri sa functioneze intr-o anumita maniera.
E posibil, dar ar fi pacat...

Author:  alfistu47 [ 04 Aug 2007, 17:50 ]
Post subject: 

pai eu shtiu ca in primul rand trebuie sa fie de acord r.a.r.-ul, ca sa faca omologarea (apropo 500 lei) si ei iau mai multe chestii in considerare dupa ce analizeaza situatia...

Author:  Alexandrus [ 04 Aug 2007, 18:50 ]
Post subject: 

RAR-ul e chiar ultima problema in cazul asta.

Author:  alfistu47 [ 05 Aug 2007, 16:35 ]
Post subject: 

hmmm nu chiar... pt ca daca ei nu sunt de acord si tu totusi reusesti sa il montezi... sunt ceva batai de cap nu crezi? asa ca ei stiu daca sunt precedente si chiar te pot ajuta spunandu-ti cine a mai facut si pe ce masina asta daca esti ceva pilos pe acolo....

Author:  Alexandrus [ 05 Aug 2007, 16:49 ]
Post subject: 

Nu sunt batai de cap, atita vreme cit respecti normele de poluare si asa mai departe, nu au ce sa faca.
Si oricum poti sa pui motorul(evident, daca se poate, ceea ce e foarte greu) apoi sa nu te duci la identificare, doar la ITP, insa e cam ilegal, dar la noi sunt multi in situatia asta, cu masini cu alt motor.

Author:  alfistu47 [ 06 Aug 2007, 08:15 ]
Post subject: 

asta asa este...

Page 1 of 1 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/