Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Maserati Alfieri https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=21918 |
Page 1 of 2 |
Author: | marius [ 04 Mar 2014, 01:21 ] |
Post subject: | Maserati Alfieri |
Author: | Valak [ 04 Mar 2014, 03:10 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
E...pe bune ? S-a strigat linie, cu masina asta, in ce fel poa' s-arateee ! |
Author: | marius [ 04 Mar 2014, 11:21 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Linie, diagonala, radacina patrata, ce vrei tu, masina e orgasmica. E cat se poate de pe bune, inca nu a fost dezvelita oficial dar va fi in curand, aseara au "scapat" niste poze. E vorba de coupe-ul ce-l pregateau de ceva timp, mai sportiv decat Granturismo, rival pentru 911 sau Vantage. La Geneva va fi vazut cu titlul de concept, dar tranzitia catre modelul de serie va fi rapida si fara modificari prea mari, masina ce poarta numele unuia din fondatori trebuie sa fie cadoul pe care Maserati si-l face cu ocazia centenarului. |
Author: | marius [ 04 Mar 2014, 12:54 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Minisitul oficial. Poza de la Geneva. |
Author: | ibiza [ 04 Mar 2014, 14:27 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Maserati Alfieri Concept |
Author: | marius [ 05 Mar 2014, 00:23 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Quote: The Alfieri is based on the GranTurismo MC Stradale chassis with a 24 centimetre shorter wheelbase, giving it the proportions of a genuine supercar. Alfieri is 4,590mm long with a 2,700mm wheelbase, 1,930mm wide and 1,280mm high.
Articol Quattroruote.itUnder the sleek body lies the transaxle platform of the Maserati GranTurismo. This 4.7 litre, naturally aspirated, V8 engine from Maranello develops 460bhp at 7,000rpm and 520Nm at 4,750rpm and gives the Alfieria real driving force. Thanks to a special exhaust layout, this thoroughbred V8 also produces a breath-taking sound. A six-speed, electro-actuated gearbox (MC Shift) is mounted in a single unit with the limited slip rear differential and connected to the engine via a rigid torque tube. The transaxle layout gives the Alfieri an optimised front-rear weight distribution with a slight predominance to the rear axle. The Alfieri's carbon ceramic disc brakes come directly from the GranTurismo MC Stradale and are combined with blue Brembo brake callipers. Pe masura ilustrului bunic: |
Author: | yux_mm [ 05 Mar 2014, 02:25 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
O fisa tehnica pe masura aspectului exterior. Ma bucura |
Author: | marius [ 05 Mar 2014, 17:39 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Mai multe detalii despre Alfieri si viitorul model de serie intr-un articol din autocar.co.uk. |
Author: | goldfinger [ 13 Mar 2014, 18:30 ] | |||
Post subject: | Re: Maserati Alfieri | |||
#MaseratiAlfieri
|
Author: | marius [ 21 Mar 2014, 22:09 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Design Story Driving & Sound |
Author: | marius [ 06 May 2014, 23:16 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Confirmat Alfieri atat in versiune coupe cat si decapotabila, cu trei versiuni de motorizare, toate V6: 410, 450 si 520 cai putere, aceasta din urma Q4. Prezentarea Maserati de la Detroit. |
Author: | KALI [ 08 Jan 2015, 17:41 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Despre Alfieri si nu numai. |
Author: | marius [ 08 Jan 2015, 23:09 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Superb clipul. Si nenea ala de a lucrat timp de 60 de ani trebuie sa fi vazut ceva la viata lui! Sunt curios cum va fi trecerea la serie, dar dupa exemplul 4C sunt indreptatit sa sper ca vor sti sa schimbe cat mai putin. |
Author: | lucianm [ 09 Jan 2015, 10:29 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Oameni buni, am vazut clipul de trei ori si am stat mut vreo cinci minute. Masina este fabuloasa, n-am vazut ceva mai frumos in ultimii ani. Eu, daca as fi creator de masini la orice alta marca cu pretentii (mai ales cele nemtesti), mi-as da urgent demisia. |
Author: | zveroboy78 [ 09 Jan 2015, 11:58 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Ma uitam recent la compozitia grupului VAG .... cam toate marcile care fac parte sunt atinse de sclero-anchiloza stilistica, forme le lor au intepenit de ~15 ani. Mai apare un led pe ici pe colo. Din toata diareea de modele de la VW, firma mama, absolut nici una nu merita privita. Audi cam la fel. Bentley, Bugatti, Porsche au inghetat bocna. Lamborghini - multa gheata la mal, de la Countach au cam aceleasi linii. Seat si Skoda ce mai misca, timid de tot. Au cumparat Giugiaro... probabil ça sa nu se foloseasca altii de ei. Sau poate ca sa infrumuseteze capurile tractoare de la MAN si Scania... Multe, triste, scumpe si urate. "Quiet little boxes", vorba reclamei la Ghibli. Cumparatorul poarta o parte din vina, ca nu indrazneste sa ceara mai mult in schimbul carutei de oiro platite. Dar probabil, intr-o lume care se schimba cu o viteza ametitoare, un design neschimbat de generatii le da unora un sentiment de siguranta. |
Author: | ALXege [ 09 Jan 2015, 12:15 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Bentley si Bugatti nu te contrazic, pentru ca nu ma pasioneaza si nu le urmaresc. In schimb, la Porsche si Lambo te contrazic! Porsche a stiut cu fiecare serie sa se reinventeze si sa ramana clasic in acelasi timp (vorbim de 911, si cel mult Boxster si Cayman, Cayenne si Panamera pentru mine nu sunt Porsche), iar Lambo, desi, da, cel putin de la Gallardo incoace par variatiuni pe aceasi tema, sunt totusi niste bijuterii! Vazut un Huracan in carne si oase, wow, ce masina! |
Author: | zveroboy78 [ 09 Jan 2015, 13:02 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Vorbesc strict de design-ul exterior, nu de performante, sunet etc Uite, 911, poza asta spune tot: http://ursofrench.fr/porsche-fete-son-demi-siecle/ E pacat ca o masina complet noua sa arate cam ca aia de acu 50 de ani. Si nu vorbim de un remake neo-clasicist aniversar! E pacat ca Golf 7 e cam tot pe-acolo ca 6,5,4 si 3! Cand aia care muncesc la motoare, cutii, suspensii au schimbat masina de n ori, aia care deseneaza exteriorul ce-au facut? Cateva linii discret modificate, mai ales pe la faruri? Audi sunt cei mai cei, plictisitorii tridimensionali. Nu numai ça Audi A X (unde x=1.. 8!) arata cam la fel de niste generatii, si vor arata la fel in continuare, dar din fata/spate, A1,2,3,4,5,6,7,8 arata cam la fel! Oribil! Pentru comparatie, uite cum arata 156 si inlocuitoarea ei, 159. Sau Brera si Giulietta. Sau Honda Civic 7 si Civic 8. Sigur, sunt doua curente filosofice diferite si opuse, dar ala de la VAG ma dezgusta. Un melanj de proptea psihologica si delasare la misto, ca oricum se vand ca covrigii calzi, ce sa mai riscam si sa asudam la design. Stii ce e revoltator? Ca au impus filosofia asta de cap patrat unor firme gen Bentley sau Lambo, care aveau potential sa deseneze capodopere irepetabile, nu variatiuni pe aceeasi tema. Poate exagerez si eu, is invatat sa scot repede esentialul si sa nu ma pierd in detalii de doi lei, mai generalizez etc. Dar ideea principala exista, problema nu poate fi negata. |
Author: | nesquick [ 09 Jan 2015, 13:08 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Pentru mine porsche ramane a dream car si sper ca odata in viata sa detin una... macar un boxster mic Cum a spus si ege este ceva nou in fiecare 911, dar totusi arata la fel ca acum 50 ani.. si chiar si asa indiferent ca vad primul model de 911 sau proaspat lansatul ma uit cu acceiasi admiratie si nu pot sa ma hotarasc care imi place mai mult |
Author: | ALXege [ 09 Jan 2015, 13:11 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
ALXege Quote: Porsche a stiut cu fiecare serie sa se reinventeze si sa ramana clasic in acelasi timp
Stiu cum arata 911le de la primul la ultimul model, exact asta imi si place!
|
Author: | zveroboy78 [ 09 Jan 2015, 13:19 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Chestie de gust, nu intentionez sa va schimb parerea, ci doar sa mi-o exprim pe-a mea. Eu unul i-as fi trantit faruri ca la Brera pe o serie, silueta de RCZ la alta, cu faruri ca la SZ etc. Combinatiile sunt infinite In conditiile astea, la fiecare 25-30 de ani s-ar merita un remake al unui model vechi, pentru pasionati. S-ar vinde bine, ar avea un impact enorm, piata, strada, parcarea ar fi vii, interesante! Si nu traim de zece ori... Apoi prefer extrema cealalta, doua caroserii/ siluete complet diferite, cu unele piese interne comune, viata ar fi mai ieftina si mai colorata. |
Author: | mugurel [ 09 Jan 2015, 15:12 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Daca Porsche ar modifica forma asta , ar ramane fara clienti . Dar e singura masina la care apreciez asta . Forma e geniala si nu are moarte ... |
Author: | marius [ 16 Jan 2015, 14:42 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Interviu cu Wester de la Detroit. De unde aflam ca a avea o sotie e naspa dar sa nu ai o prietena e si mai naspa. Quote: HW: Ask your wife. Do you have a wife?
AUTOMOBILE: No. HW: Lucky guy. AUTOMOBILE: No girlfriend either. HW: No girlfriend? That’s bad. |
Author: | mugurel [ 29 Oct 2015, 21:43 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Suna cunoscut , nu ? http://www.clubalfa.it/12429-maserati-a ... -2018.html" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | ibiza [ 29 Oct 2015, 22:01 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Vor sa o scoata direct model clasic... |
Author: | marius [ 30 Oct 2015, 00:00 ] |
Post subject: | Re: Maserati Alfieri |
Ce stie de ceva timp ca prioritate absoluta au suv-ul si dezvoltarea unui sistem de propulsie hibrid. Macar au avut decenta si i-au informat personal in urma cu cateva luni pe toti cei care si-au manifestat interesul de a cumpara un Alfieri. Pe de alta parte Ghibliuri ciopartire dar cu ampatamentul mai scurt decat cel al prototipurilor Giulia au fost reperate prin Torino... |
Page 1 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |