Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Giulietta MY 2014 a mea https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=21914 |
Page 1 of 12 |
Author: | Mikey80 [ 03 Mar 2014, 21:07 ] |
Post subject: | Giulietta MY 2014 a mea |
Incep prin a preciza , ca am plecat sa cumpar un Fiat Bravo 1.4 MA 140 CP si dupa mai multe discutii cu dealerul si 4 drivetest 2 cu Bravo Tjet si MA unul cu Mito si unul cu Giulietta , m-am intors acasa cu o Giulietta Distinctive 1.4 MA 170 CP euro 6 (taxa poluare 0) de care m-am indragostit iremediabil si cu siguranta urmatoarea masina va fi tot din familia Alfa.Cu toate ca multi o critica pentru lipsa spatiilor de depozitare , cotiera , sistemul S&S care in primele 3 saptamani a dat si prima eroare cand am fortat un pic masina , eu cred ca este printre putinele masini din ziua de azi cu o personalitate puternica. Ca si dotari , cele standard: Confort si functionalitate: • Start&Stop • Aer conditionat automat bi-zona • Geamuri anterioare actionate electric, automate, cu senzor de obstacol • Geamuri posterioare actionate electric • Inchidere centralizata cu telecomanda (usi, portbagaj, rezervor) • Oglinzi exterioare reglabile electric, incalzite, cu carcasa in culoarea caroseriei • Sistem Uconnect: CD+MP3 cu display color, bluetooth si comenzi pe volan • Volan si schimbator viteze imbracate in piele • Servodirectie activa Dual Pinion • Lumini de zi cu leduri • Stopuri cu leduri • Sistem Follow Me Home • Sistem antifurt Alfa Code • Faruri reglabile au si senzor crepuscular • Torpedo cu iluminare • Incinta portbagaj cu iluminare • Plafoniera anterioara cu stingere temporizata • Plafoniera posterioara • Parasolar sofer si pasager cu oglinda iluminata • Scaun sofer reglabil in inaltime • Tetiere anterioare si posterioare , reglabile in inaltime • Suport pahare pe tunelul central • Bancheta posterioara rabatabila divizata 40/60 • Luneta atermica • Stergator luneta cu intermitenta • Senzor temperatura exterioara • Haion cu deschidere prin apasare logo Alfa Romeo • Volan reglabil in inaltime si axial • Proiectoare ceata • Cruise Control • Display de bord functional tip matrice cu iluminare de culoare alba • Cotiera anterioara • Aerator locuri posterioare • Buzunar pe spatar scaun pasager • Computer de bord • Priza de current pe tunelul central Design • Jante din aliaj de 16” Elegante cu pneuri 205/55 • Bare de protectie in culoarea caroseriei • Plansa de bord cu insertii din plastic de culoare argintie (chrome shine) • Teava esapament cu element final cromat • Insertii cromate la nivelul geamurilor + rame faruri cromate Siguranta • Alfa Romeo D.N.A.: selector comportament dinamic – Dynamic, Normal, All weather • VDC (include ABS, ASR, BAS, EBD, Hill Holder) + Electronic Q2 si DST • Airbag sofer • Airbag pasager (cu posibilitate de dezactivare) • Airbag-uri laterale fata • Windowbag-uri • Tetiere anterioare active • Sistem anti-incendiu • Sistem Isofix pe bancheta posterioara • Centuri de siguranta anterioare cu pretensionare si limitator de sarcina • Centuri de siguranta posterioare (3) autorulante, cu pretensionare • Seat Belt Reminder - semnalizare acustica temporizata si vizuala prindere centuri de siguranta pentru toate locurile • Al treilea stop cu leduri, integrat in eleron • Insertii cromate la nivelul geamurilor + rame faruri cromate Suplimentar am luat optionalele: Faruri cu xenon faza scurta Senzori de parcare posteriori Luneta si geamuri spate negre cu vizibilitate 5% Roata de rezerva de dimensiuni 135/70 R16 pentru jante de 16” Plafon imbracat in tapiterie de culoare neagra Cotiera anterioara cu spatiu depozitare Scaune anterioare cu incalzire Scaun pasager reglabil in inaltime Vopsea pastel extraserie Rosso Alfa Pachet Vizibilitate: oglinzi exterioare rabatabile electric+oglinda retrovizoare interna electrocromica+parbriz cu parasolar integrat, senzor de ploaie Set Jante aliaj 16'' cu cauciucuri de iarna Covoare protectie cauciuc. In curand album foto , probabil in weekend. |
Author: | comanr [ 03 Mar 2014, 21:15 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
bravo, sa te poarte sanatos! am vazut ca nu ai trecut si bricheta la dotari(sper ca am citit bine) ceea ce e ok! |
Author: | mugurel [ 03 Mar 2014, 21:17 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Sa o stapanesti sanatos si sa nu o vedem prea curand la "mica publicitate" Imi place ca nu ai plecat " la piata " sa iei un Golf ca tot romanul . E bine totusi ca ai ales Alfa si te-ai intors acasa cu o focoasa care iti va face zile frumoase multi ani de acum incolo . |
Author: | Mikey80 [ 03 Mar 2014, 21:41 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Nu am luat bricheta ca nu suntem fumatori in familie , nu-i vedeam rostul. VW am avut Passat 1.9 TDI , nu m-a convins , decent dar comun , faceam parte din turma , neplacut. Abia astept sa va arat niste poze , e o frumusete , nu credeam ca voi zice asa ceva decat despre femei ... Apropo inainte sa ajung la Grupul FIAT , am "drivetestat" tot ce se putea in clasa aceasta la motoare pe benzina cu turbina si nu numai , sunt un fan al downsizeingului , am inceput cu Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 CP (decent dar bizar interior cat si exterior) motor dragut,jucaus, dar zgomotos , Megan 1.4 TCE 130 CP (aici am mers deoarece detin o Dacia Lodgy cu motor 1.2 TCE 115 CP care m-a impresionat) mai slab ca Fiat Bravo Tjet de 150 CP dar mai bunicel ca cel MA de 140 CP , cuplul parca era distribuit mai bine la turatii joase , un prieten mi-a imprumutat Golf 6 1.4 TSI 120 CP , mi s-a parut interesant dar simplu si mai scump decat Fiat-ul Bravo muuult mai bine dotat la pret mai mic decat Golf-ul , Honda Civic sedan 1.8 140 CP slaaab de tot nu inteleg de ce japonezii au inventat downsizeingul si tot ei nu-l folosesc pe nici una dintre masinile fabricate in prezent.Nu am mai apucat sa testez Mazda 3 ca a aparut la drivetest in Constanta dupa ce eu comandasem deja Alfa , oricum dupa Alfa am si uitat ca exista si Mitsubishi Lancer dar oricum era tot aspirat , la Mercedes nu am mai mers cand am auzit ca cele 2 motoare Renault 1.2 TCE 130 Cp si 1.5 DCI 110 CP echipeaza noul A classe , iar BMW deja imi dadea peste cap socotelile cu bugetul la fel ca si Mini care oricum nu ma atragea. Va rog sa nu interpretati gresit postul , sunt numai pareri personale dupa teste , oricine are dreptul la alte pareri despre oricare dintre marcile mai sus mentionate. |
Author: | marius [ 03 Mar 2014, 21:42 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Io din toata lista aia de dotari am retinut doar Rosso Alfa. Restul e can-can. Sa o folosesti sanatos cat mai multi kilometri. |
Author: | georgeg [ 03 Mar 2014, 21:44 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
comanr Quote: bravo, sa te poarte sanatos!
Aia e lista de dotari data de dealer, nu te lua de om ca a trecut chiar tot. am vazut ca nu ai trecut si bricheta la dotari(sper ca am citit bine) ceea ce e ok! Hai cu pozele, masina e frumoasa si sigur te va incanta alegerea de motor. |
Author: | comanr [ 03 Mar 2014, 21:50 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
georgeg Quote: comanr Quote: bravo, sa te poarte sanatos!
Aia e lista de dotari data de dealer, nu te lua de om ca a trecut chiar tot. am vazut ca nu ai trecut si bricheta la dotari(sper ca am citit bine) ceea ce e ok! Hai cu pozele, masina e frumoasa si sigur te va incanta alegerea de motor. stiam ca bricheta e optionala, de aia am zis. totusi dealerii in ziua de azi sant in stare sa treaca si volan+roti la dotari daca nu e confidential eram curios si de pret |
Author: | Mikey80 [ 03 Mar 2014, 22:12 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Pretul a fost unul decent , nici prea mare nici prea mic , corect cred - 23 624 euro TVA inclus primele 6 luni CASCO gratuit. |
Author: | comanr [ 03 Mar 2014, 22:14 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
nu e mult, e foarte in regula pentru o masina Alfa Romeo Noua! imi pare rau de faza cu eroarea, ai idee ce a declansat, e ceva pe motor sau altceva nesemnificativ? |
Author: | Mikey80 [ 03 Mar 2014, 22:23 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Nu-mi pot da seama ce a declansat aceasta eroare doar ca dupa un tur mai in forta aproximativ 2 km cu pedala doar la podea pana pe la 170 km/h la oprire nu mi-am dat seama ca sistemul e activat si dupa ce masina s-a oprit sistemul activ a intrerupt alimentarea , a aparut mesajul pe bord ceva de genul "sistem unavailable" dupa care nu a mai pornit la calcarea ambreiajului cum era normal , in rest sistemul functioneaza OK si e chiar inteligent.Nimeni nu s-a gandit ca S&S sa se dezactiveze automat dupa o viteza mai mare , gen 100km/h , asta pentru protejarea turbinei , o lacuna ce se poate remedia in viitor. |
Author: | Mikey80 [ 03 Mar 2014, 22:31 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Multumesc tuturor pentru urari. |
Author: | comanr [ 03 Mar 2014, 22:33 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
e un lucru bun S&S, eu l as modifica totusi cu o schema simpla sau din soft la dealer daca se poate sa stea pe default off si sa se enableze doar cand vreau eu ca utilizator. stiu ca unele masini pleaca pe "default on" S&S, sistemul e bun insa cu atatea porniri are potential sa duca mai repede bateria si alte subansamble chiar daca teoretic e proiectat cum trebuie. sistemul este mai mult cu rol antipoluare decat economic pentru marile metropole. el are niste conditii (o gramada) dupa care poate trece in inactiv (baterie neincarcata la un anumit prag, motor prea rece, motor prea incins etc insa eu unul as dori sa fie default off. |
Author: | Mikey80 [ 03 Mar 2014, 22:37 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Pai acum la noul model oarecum asa este , de fapt la pornire ramane cum a fost lasat la oprire , si desigur , taranul , adica eu nu s-a mai uitat in ce pozitie era cand am pornit masina. |
Author: | comanr [ 03 Mar 2014, 22:39 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
eu zic sa il lasi inactiv mai ales acum la inceput , sa lasi motorul sa si faca mersul lui. stiu ca uneori sfaturile mele sant mai de babalac asa, da eu asa as face, as menaja masinuta noua. |
Author: | Mikey80 [ 03 Mar 2014, 22:45 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Sfatul e bun si eu sunt acelasi stil ca tine , spre exemplu de la dealer mi s-a spus ca nu exista perioada de rodaj si o pot folosi cum vreau de cum am iesit pe usa , insa in prima mie de km nu am depasit 3000 rpm , asa preventiv.Rodajul pe banc nu poate fi acelasi cu masina in sarcina reala. |
Author: | comanr [ 03 Mar 2014, 22:47 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
corect. motoarele astea noi sant tari ca si materiale folosite si perioada lor de rodaj e mult mai mare, uleiurile fiind sintetice , rodajul ajunge si pana la 20000 km. abia atunci o sa ai un consum fain si un motor asa cum trebuie el sa fie. |
Author: | marius [ 03 Mar 2014, 23:30 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Comane, stii ca masinile cu S&S au printre altele bateria si alternatorul diferite, gandite anume sa functioneze si in perioadele in care motorul este oprit? |
Author: | comanr [ 03 Mar 2014, 23:33 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
da stiu da nu e primul caz in care masina nu mai reporneste cu acest sistem, a se vedea si passat 1.6TDI CR. e o faza de toata jena pe care eu unul as dori sa o evit pana la un eventual update de soft de la producator. |
Author: | georgeg [ 03 Mar 2014, 23:36 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Producatorul doreste ca masina ta sa se mai si strice, nu sa mearga precum vechile generatii mult peste 2-3 sute de mii de km! Drept urmare nu va oferi constient un astfel de update de soft. |
Author: | comanr [ 03 Mar 2014, 23:40 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
nu stiu ce sa zic, eu cred ca nimeni nu mai testeza nimic intensiv sau testeaza cu romani, kinezi si alte natii cazute cu parapanta. remember: Today's manufacturers unfortunately have only one driving motive, to maximize profit. Quality and reliability are inferior considerations. Their slick marketing campaigns may give the impression that quality is important, but that this is stretching the imagination by a long shot. |
Author: | yux_mm [ 03 Mar 2014, 23:53 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Sa o porti sanatos! Pretul mi se pare mai mult decat ok. Culoarea este cea care trebuie. Si sa comentez putin de lista de drivteste: personal nu prea cred in downsizing, sa na, pana la o anumita masura. Personal nu am condus focusul cu motorul de un litru, insa mi se pare o gluma proasta. L-au mai pus si pe mondeo, daca nu ma insel,...bataie de joc. 1.4 este in opinia mea minimul ce se poate pune pe o compacta. Sa nu uitam totusi ca acum o compacta nu mai are ca acum 10 ani 1100kg ci ajunge binisor la 1400. Sa nu mai zic de unele care ajung lejer la 1600. Un alt aspect pe care as vre sa il comentez e motorul de 1.8 de pe honda. Ca orice motor aspirat e avid de turatii. Ca sa se miste intr-adevar spectaculos tre condus undeva peste 4500rpm pana pe la 6800 unde se cam termina. Altfel, condus normal pana in 3500-4000 este un motor aspirat obisnuit insa foarte econom. Adica face de rusine si multe diezeluri mai galonate in ceea ce priveste economia de carburant. Numa' bine si distracti placuta cu noua jucarie:D Cam atat. |
Author: | marius [ 03 Mar 2014, 23:57 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
comanr Quote: Today's manufacturers unfortunately have only one driving motive, to maximize profit. Quality
Teoria chibritului. Banii invart lumea, ratiunea unei firme de a exista este sa aduca profit, capitalistii sug sangele poporului. Cate truisme.
and reliability are inferior considerations. Their slick marketing campaigns may give the impression that quality is important, but that this is stretching the imagination by a long shot. |
Author: | comanr [ 04 Mar 2014, 00:04 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
nimeni nu mai testeaza cum trebuie nimic stii si tu, vine china, vine india, se folosesc de faima trecutului ca sa ne vanda noutati. acuma nu e chiar asa o tragedie din moment ce se poate rezolva , ce te faci insa cand mai iei foc sau nu mai ia curba, au fost cazuri, nu la alfa insa. cunosc un singur caz de alfa care a luat foc de la o bricheta care s a blocat in sania scaunului si motorul servo de la scaun a fortat si s a declansat un incendiu, totusi a fost un caz izolat. |
Author: | Valak [ 04 Mar 2014, 03:23 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
Trecerea sistemului S&S din default on in default off se poate face foarte simplu, prin inversarea pozitiei a doi pini in butonul de pe consola centrala. Altfel, nu mai exista rodaj la banc, asa ca ce faci cu masina in primii 5000 de km va decide in mare masura soarta motorului. Unii producatori interzic cu strictete primul schimb de ulei inaintea limitei prevazute, uleiul respectiv fiind ulei special conceput pentru perioada de rodaj. |
Author: | Mikey80 [ 04 Mar 2014, 07:57 ] |
Post subject: | Re: Giulietta MY 2014 a mea |
comanr Quote: Si sa comentez putin de lista de drivteste: personal nu prea cred in downsizing, sa na, pana la o anumita masura. Personal nu am condus focusul cu motorul de un litru, insa mi se pare o gluma proasta. L-au mai pus si pe mondeo, daca nu ma insel,...bataie de joc. 1.4 este in opinia mea minimul ce se poate pune pe o compacta. Sa nu uitam totusi ca acum o compacta nu mai are ca acum 10 ani 1100kg ci ajunge binisor la 1400. Sa nu mai zic de unele care ajung lejer la 1600.
Eram ca si tine sceptic la ce pot face motoarele mici supraalimentate , insa dupa ce am condus Fiatul 500 cu motorul de 900 cmc si 2 cilindrii de 85 CP , mi-am schimbat parerea despre motoarele pe benzina mici supraalimentate (motocicleta nu alta ), dar initial ca si ziceam ca aceste motoare sunt pentru masini mici ca si greutate si iar o marca care nu m-as fi asteptat sa ma incante mi-a schimbat parerea - motorul 1.2 TCE 115 CP pe Dacia Lodgy 1267 kg "trage ca nebuna" cu un consum mediu situat intre 7 si 8 litrii la suta.Intradevar motorul Honda 1.8 este o bijuterie a ingineriei , dupa structura SOHC i-VTEC , dar totusi este depasit tehnologic dupa parerea mea (o singura axa cu came cu un sistem hidraulic destul de complicat), iar in oras un motor aspirat mai mare nu-si mai are rostul (asta daca nu e un Hemi 5,7L cu un cuplu imens), unde de cuplu ai nevoie in turatii joase pentru un condus relaxat.Am vazut si drivetestul lui Buhnici la Civic si acelasi lucru observa si acesta , cam lenesa masina dar adevarat motorul foarte economic.Un alt aspect pe care as vre sa il comentez e motorul de 1.8 de pe honda. Ca orice motor aspirat e avid de turatii. Ca sa se miste intr-adevar spectaculos tre condus undeva peste 4500rpm pana pe la 6800 unde se cam termina. Altfel, condus normal pana in 3500-4000 este un motor aspirat obisnuit insa foarte econom. Adica face de rusine si multe diezeluri mai galonate in ceea ce priveste economia de carburant. Numa' bine si distracti placuta cu noua jucarie:D Multumesc pentru urarea referitoare la achizitie. |
Page 1 of 12 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |