cva156 Quote:
Fotografia era cu titlu de orientare. Doar pentru a numerota butoanele.
Am retinut cateva sfaturi pertinente, cu toate ca unul spune ac pornit altul ac oprit.
De obicei foloseam setarea butonului 3 in pozitia MAX (acolo porneste ac si viteza maxima) dar nu a functionat in parametri (poate ca la 2grC nu merge).
NU, nu vreau caldura instant in masina (oricum se incalzeste abia cand ajung acasa, nu am vazut caldura mai repede de juma de ora de mers).
Inca stau si ma intreb daca la 2 grade C sa setez temp pe 20-22 sau pe +24 (maxim cald) face vre-o diferenta, oricum pana se incazeste motorul. Ca o pun pe 20 sau pe max... cand in interior si exterior sunt zero grade... nu vad diferente.
De functionat a functionat putin schema cu treapta a treia si a patra, fluxul directionat spre geam, fara recirculare, fara sa conteze unde se afla butonul 1. Nu a functionat sub nici o forma dezaburirea lunetei.
Multumesc pentru link si pentru sfaturi, mai studiez problema ca inca stau prea mult in parcare cu geamurile aburite.
Daca temp. exterioara este mai joasa de 2-3 grade nu are rost sa pornesti AC-ul.Compresoarele auto nu sunt inverter,sa functioneze la temp. mici...adica functioneaza dar pe riscul tau,oricum nu in parametri.Poti lasa temperatura pe 20 de grade cand pornesti motorul (pentru ca motorul trebuie sa se incalzeasca mai intai,nu habitaclul).Dupa aia dai si tu la 22-24 grade,fiind temp. ambientala foarte OK.Verifica siguranta de la dezaburirea lunetei,ori circuitul intreg.