Salut si bine ai venit in club.
Dupa cum descrii, cineva s-a "jucat" cu instalatia electrica inainte (semnalizarea e ca la unele loganuri taxi
) si probabil sunt niste fire legate aiurea. De aia si releul cupleaza prea repede pentru ca intampina o rezistenta prea mica. E ca si cum ar fi un bec ars. Ti-as sugera sa mergi la un electrician sau sa compari firele de la a ta cu o alta Alfa 156 care functioneaza corect. Pentru punctul unu, ma gandesc ca ar putea fi si un contact imperfect la sigurante (
aici gasesti manualul masinii).
Lumina din bord se schimba usor. Ai cate un surub sus care tine ornamentul din fata ceasului. Apoi inca 3 care tin fix ceasul si o mufa. In spatele ceasului ai sa gasesti 3 becuri mici. Se scot prin rotire cu un patent subtire si lung (tipurile de bec [url=http://am_application.osram.info/publish/index_en.html]aici[/url]; sunt la fel ce becurile din al treilea stop frana). Daca vrei sa le inlocuiesti cu leduri nu se aprinde nici un bec de eroare, dar cum ai spus tu, s-ar putea sa arate ca niste pete pe ceas. Martorul in bord pentru becuri arse se aprinde doar cand unul din becurile de la pozitii, becurile de la numar ori stop frana nu ard. Din cate stiu nu-i nici o folie ci e plasticul colorat verde, iar chinuiala sa schimbi culoarea e prea mare. Mai bine cauti un set de la una 2.0 Sport Pack, negre cu orange. Arata
asa.
Pentru a schimba becurile de la consola centrala, citeste
aici. Nu sunt la fel cu cele de la ceasuri. Sunt mai mici si au alt soclu. Din cate stiu gasesti doar pe comanda.
Martorul airbag s-a aprins pentru ca "nu vede" airbagurile laterale, mai exact firul galben de sub scaun venea pus la airbagul lateral. Inainte de toate ar fi sa pui pe tester sa vezi exact ce erori apar. Ai putea sa pui o rezistenta pe fir, dar recomandarea mea ar fi sa gasesti doua scaune cu airbag lateral sau chiar un interior complet.
P.S. Fa-i un topic separat de prezentare si pune cateva fotografii sa o vedem si noi