Buna ziua tuturor. Am prins putin timp liber si am hotarat sa realizez un topic legat de JTD, sper sa nu supar pe nimeni cu aceasta "iesire".
Masina are la baza un motor 1.9 JTD 8v de 115 cp cu o lunga poveste pe care o voi relata pe scurt:
Aceasta a ajuns la mine intr-o stare estetica foarte buna insa la partea de mecanica avea hibe, printre care si geometrie variabila blocata, EGR infundat, debitmetru defect si multe altele. Tuningul la aceasta masina a inceput ca urmare a unor ambitii personale, am vrut sa demonstram ca nu numai TDI-urile pot iar anii au trecut dar nu degeaba, o data cu acestia am capatat experienta si totodata performanta.
Turbina GTB 2056 VK
Intercooler Frontal
Evacuare
Pompa inalta presiune custom( BRW engineering)
La ora actuala masina este in pregatiri hardware pentru a putea trece de o limita pe care ne-am propus-o si anume limita de 230 cp.
In pregatiri:
Chiulasa portata
Admisie custom
Galerie admisie custom
Galerie evacuare custom
Water Methanol injection
Ax came C&B
Tin sa precizez ca visul meu nu ar fi putut fi implinit daca nu ar fi existat eforturile eroice si rabdarea celor doi oameni care mi au dat credit in aceasta operatiune, m-au suportat si m-au sprijinit. Meritul este al echipei, Dragos(Completechip) la butoane, Razvan (BRW) la proiectare , Alin(RAO) la reglaje iar pe langa noi trei au fost si alti oameni care s-au mobilizat, oameni carora le multumesc.
Tin sa aduc in prim plan un element foarte important si anume ca masina nu ruleaza cu debitmetru, este MAF-Less, merge direct pe sensorul MAP de 4 bari. Meritul este exclusiv al lui Dragos alias Completechip. Mai jos aveti si un grafic dyno.
http://img198.imageshack.us/img198/1388/8zt7.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;