Ai cumva antigelul "murdar"? Adica, cu o mica mazga in vas, gen depunere de rugina sau ceva similar?
E posibil sa fie "caloriferul" de sub bord infundat.
Pentru a verifica asta, pornesti masina, astepti pana se incalzeste apa, apoi pui mana pe cele 2 furtune care conecteaza radiatorul de sub bord la termostat, respectiv motor.
Asta e termostatul
http://images.esellerpro.com/3423/I/783/944/20307_1.jpg e intre baterie si motor, oarecum sub debitmetru
http://www.devonbuy.com/wp-content/uploads/IMG_7057.jpg
Din spatele termostatului pleaca 2 furtune catre mijlocul bordului. Unul din furtune are un ventil de aerisire pe care il poti deschide si eventual aerisi radiatorul de sub bord.
Ideea e destul de simpla, cu motorul cald, daca radiatorul nu este infundat, ambele furtune trebuie sa fie fierbinti. Daca unul din ele este rece (considerabil mai rece decat celalalt) atunci e posibil ca radiatorul sa fie infundat.
Reciclezi sau inlocuiest antigelul, desfunzi/cureti traseul radiatorului si gata.
In cazul in care ambele furtune sunt fierbinti, atunci radiatorul este ok si problema ta se reduce la motorasul care comuta de pe cald pe rece, sau consola de comanda (aia cu 3 rotite).
Motorasul il verifici simplu, dai torpedou jos, apoi cu motorul pornit, ventilatia oprita si un amic mai mic de statura si slabut verifici daca motorasul inchide si deschide complet (adica daca face trecerea de pe cald pe rece). Motorasul e in cea mai proasta pozitie posibila, (cel putin pentru mine, 1.87, 90kg, d-asta am mentionat amicul mic si slab
) intre peretele din dreapta al consolei centrala si peretele din stanga al torpedoului. Daca motorasul isi face cursa la fel de mult si pe rece si pe cald (are o tija pe care o impinge/trage), atunci problema ramane consola de comanda.
Acu ori cauti un electronist, ori o consola noua.
Simplu nu?
_________________
Code:
\./
(o o)
--------------------oOOo-(_)-oOOo--------------------
Now: Alfa Romeo Stelvio, 2.0T, 280CP
Hers: Mitsubishi ASX 1.6, 117CP
EX: Mitsubishi Outlander 2.2, 150CP
EX: Mitsubishi Lancer 1.6, 117CP
EX: Alfa Romeo 147, 1.6 TS, 105CP
EX: Alfa Romeo 147, 1.6 TS, 120CP