@mirceonel - acel fix&go este solutia civilizata si moderna pentru o pana. Nu trebuie sa te chinui sa folosesti cricul, sa impingi la prezoane pana dai roata jos, sa te murdaresti schimband rotile, etc. Doar ai introdus lichidul din butelie in roata, ai umflat-o cu compresorul si mergi mai departe pana la vulcanizare. Exceptie e cand ai cauciucul taiat, dar cred ca se intampla destul de rar. Sau daca faci off-road - cu toate ca pe soselele patriei uneori e echivalent cu off-road-ul
)
Pe de alta parte, tot civilizat e sa ai parte de o asistenta rutiera, iar Autoitalia/dealerii ofera contra unei sume de ~70 lei/an asistenta rutiera oriunde esti in tara (si au si pentru strainatate), si se aplica la toate masinile de pana in 10 ani vechime, indiferent de unde e cumparata, doar sa fie Alfa, Fiat, etc. Adica, daca ai pana sau orice alta problema si nu te descurci sau nu ai cu ce te descurca, vine o platforma si-ti face reparatiile pe loc, daca se poate, daca nu, iti duce masina in service gratuit, din orice colt de tara, de ori cate ori intr-un an, pentru acel abonament de 70 lei. Deci chiar si numai pentru o tractare de oriunde, chiar si din orasul tau (care e minim 150-200lei), si tot merita facut acel abonament.
Acum ca sa dormi linistit sau nu-ti plac solutiile de mai sus, cauta o roata de rezerva, sau intreaba la reprezentanta (ca nu te costa nimic sa intrebi), spune-le sa-ti caute ei o roata de rzerva mai ieftina (sunt alternative si after-market).
Legat de butelie, din cate stiu, la o pana trebuie sa o folosesti toata, si apoi s-o inlocuiesti, dar nu sunt foarte sigur, poate stie altcineva, sau poate intrebi la reprezentanta.
Bafta!