Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
159, 2.0 diesel https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=20671 |
Page 1 of 2 |
Author: | dr_bear [ 01 Jun 2013, 22:47 ] |
Post subject: | 159, 2.0 diesel |
Salut. M-am hotarat si am "batut palma" pentru o Alfa 159 din 2009, noiembrie. Masina are motorul de 2.0 diesel ,170 cp ,arata si se misca impecabil....totusi : am doua rugaminti : 1) daca stiti ca masina, motorul asta, au avut (au) probleme specifice spuneti-mi. 2) Mi se pare mie, sau volanul e prea "moale" la viteze mai mari? Mi se pare instabila, parca nu se intareste suficient....e o caracteristica a masinii? |
Author: | tudyniuz [ 01 Jun 2013, 23:35 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
Vrei sa spui ca volanul e prea moale? Eu nu am avut nicioddata impresia asta. Ba tocmai mi s-a parut mereu ca se comporta exemplar. Iar daca vorbesti de faptul ca nu ti se pare stabila la viteze mari, iar mi se pare ciudat. Singurele drumuri pe care am avut impresia asta au fost cele cu gropi sau hopuri unde masina are tendinta sa "zboare" cu totul. Dar in rest, masina se comporta exemplar. |
Author: | dr_bear [ 01 Jun 2013, 23:56 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
http://www.autovit.ro/alfa-romeo-159-C29371917.html" onclick="window.open(this.href);return false; ,asta e masina, si culmea e fix ce spune omul in anunt. |
Author: | FREEZER [ 02 Jun 2013, 00:46 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
Personal, imi place masina, cel putin la cum arata si la optiunile din dotare. Cat despre probleme, nu am auzit nimic despre aceasta motorizare, in comparatie cu 2.4-le. Iar referitor la tinuta de drum, sunt convins ca se comporta exemplar din toate punctele de vedere, mai ales la stabilitate in viraje, directie si franare. "The man is nothing without the machine" |
Author: | WLF [ 02 Jun 2013, 01:08 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
Ce a patit plafonu acolo in interior, deasupra la tetiera spate dreapta? |
Author: | dr_bear [ 02 Jun 2013, 01:32 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
Da, este cea mai scumpa din tot ce e de vanzare acum pe Autovit la capitolul 159, fabricat dupa 2009. Dar...prefer asa. Istoric cunoscut, masina verificabila, cat mai putine surprize cu putinta. sper. Masina mi-a lasat cel mai "premium" sentiment cu putinta, la banii astia. Si nu ma refer doar la look.E o masina ingrijita, atent lucrata. Solida dar foarte agila! ,diesel-ul asta nu seamana cu niciunul pe care l-am condus pana acum, foarte putin zgomotos, vibratii foarte putine, dar foarte puternic. Pare..o masina reusita Vom vedea pe viitor daca a fost alegerea potrivita si din punct de vedere al fiabilitatii Pana una-alta, BMW....f**k you |
Author: | dr_bear [ 02 Jun 2013, 01:35 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
WLF Quote: Ce a patit plafonu acolo in interior, deasupra la tetiera spate dreapta?
Acum am vazut si eu, nici nu m-am uitat acolo sa fiu sincer. Orice ar fi, ma indoiesc ca ar putea fi din cauza vreunei rasturnari, sau ceva de genul asta! Iar daca masina a fost rasturnata (ceea ce ma indoiesc, pentru ca exista o factura intre Autoitalia si vanzator, unde pretul nu e cel al unei epave) ,au facut o treaba grozava restaurand-o |
Author: | KALI [ 02 Jun 2013, 09:56 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
Nu vreau sa te dezamagesc, dar partea de bara din spatele scudetto ar fi trebuit sa fie neagra... |
Author: | dr_bear [ 02 Jun 2013, 10:22 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
Asta ma intreb si eu, cum de a ajuns in culoarea masinii ,e prima la care vad asta, e drept ca si prima argintie. Probabil a fost pocnita si bara schimbata.... Stii, in 2006, la nici un an dupa ce mi-a fost data prima mea masina, nou nouta, am luat din plin doi stalpisori de metal, din aceeia care se pun in centru ca sa nu parchezi. Era polei, am tras de volan, am pus frana....masina s-a dus sanie. Am spart radiatorul, si 1001 alte maruntaie. Masina fiind in leasing, avea CASCO la Allianz, aia mi-au cerut cheia, si peste doua saptamani m-au sunat sa o iau. Am cerut de curiozitate sa vad si eu lista reparatiilor si factura finala, si m-am ingrozit. Masina nu era departe de "dauna totala". 7 Ani mai tarziu, masina e inca la mine, a facut inca 80.000 km de-atunci, nu are si nu a avut niciodata vreo problema. M-a dus unde am vrut, la ce viteza am vrut si in 83.500 de km nu am schimbat decat bujiile, filtrele si uleiul, distributia fiind pe lant. O pocneala frontala fara afectarea structurii de rezistenta si frumos reparata la reprezentanta....e ok parerea mea. |
Author: | Valak [ 02 Jun 2013, 11:04 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
Excelenta atitudine ! Trebuie sa fii atent sa nu aiba interventii majore asupra structurii de rezistenta a caroseriei, atat. Bare, aripi, usi, capote, faruri...se stramba, se vopsesc sau se schimba, nimic nou, nimic grav ! Toata lumea vrea o masina care sa nu fi fost lovita, perfect normal, dar haideti sa fim seriosi, masina nelovita, motocicleta necazuta si femeie nefututa, mai rar ! |
Author: | marius [ 02 Jun 2013, 11:18 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
Deci cea mai buna benzinara tot un tractor ramane ! Glumesc, fiind un motor modern sunt sigur ca este o alegere excelenta. Singura mea obiectie este legata de culoare pe care am ajuns sa nu o mai suport, dar cum preferintele astea nu intra in discutie acum iti urez sa te bucuri de ea si sa o stapanesti sanatos. |
Author: | WLF [ 02 Jun 2013, 12:15 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
Pai era vorba de 1.8 MPI nu de 1.8 TBI (cea mai buna benzinara). La partea cu masina lovita, este vorba doar de valoarea pe care o are o masina care a avut un accident in ochiul unui potential cumparator, atata tot, valoare care in Romania este influentata major de antecedente. Evident ca nu toate accidentele inseamna dauna totala, dar pentru romanul obisnuit, cand vine cineva si zice: "aaaa, a fost lovita", e o lovitura puternica in orgoliu. Lol. |
Author: | georgeg [ 02 Jun 2013, 12:33 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
Masina a fost masina de drivetest la AI, a avut bara fata si aripa dreapta fata schimbate, galerie de admisie schimbata acum vreo jumatate de an...cel mai bine du-te cu ea la o verificare la service Colentina, acolo a fost servisata de fievare data si stiu totul despre ea.. |
Author: | dr_bear [ 02 Jun 2013, 12:49 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
georgeg Quote: Masina a fost masina de drivetest la AI, a avut bara fata si aripa dreapta fata schimbate, galerie de admisie schimbata acum vreo jumatate de an...cel mai bine du-te cu ea la o verificare la service Colentina, acolo a fost servisata de fievare data si stiu totul despre ea..
La Colentina o sa si mergem, luni sper. Da, am scris si mai sus ca banuiesc, dar masina e buna si pretul decent, vanzatorul deasemenea. Pentru mine 30% din decizie a fost vanzatorul, imi place un om corect. Stia ceva de pocneala, dar nimi concret. El banuia ca bara a fost vopsita, eu banuiesc ca a fost schimbata (nu sunt de metal, de obicei se schimba cu totul) ,in rest...masina e cinstita. Multumesc tuturor pentru sfaturi si sugestii! |
Author: | dr_bear [ 02 Jun 2013, 12:56 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
marius Quote: Deci cea mai buna benzinara tot un tractor ramane ! Glumesc, fiind un motor modern sunt sigur ca este o alegere excelenta. Singura mea obiectie este legata de culoare pe care am ajuns sa nu o mai suport, dar cum preferintele astea nu intra in discutie acum iti urez sa te bucuri de ea si sa o stapanesti sanatos.
Da, culoarea e oribila si dupa 8 ani de avut pe Seat Ibiza aceeasi culoare, chiar nu o mai vroiam!....dar masina e cea mai cinstita din cate am vazut si imi place mult motorul. Probabil ca de la mine va merge direct la "rabla" ,cu ce viteza isi pierde marca asta valoarea....deci, poate o voi vopsi
|
Author: | georgeg [ 02 Jun 2013, 12:58 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
Masina e cat se poate de corecta, nu-ti fa griji de hibe ascunse, probleme structurale, etc. Incidentele mentionate mai sus au fost cat se poate de usoare, nimic grav. |
Author: | ovi30 [ 02 Jun 2013, 17:20 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
dr_bear Quote: Salut. M-am hotarat si am "batut palma" pentru o Alfa 159 din 2009, noiembrie. Masina are motorul de 2.0 diesel ,170 cp ,arata si se misca impecabil....totusi : am doua rugaminti : 1) daca stiti ca masina, motorul asta, au avut (au) probleme specifice spuneti-mi.
masina mi-a fost oferita si mie de catre AI cand cautam ca disperatul 159-ule meu in iunie/iulie 2011.2) Mi se pare mie, sau volanul e prea "moale" la viteze mai mari? Mi se pare instabila, parca nu se intareste suficient....e o caracteristica a masinii? avea pe atunci ~2500 de km daca am retinut bine si fusese returnata de primul proprietar din motive de criza financiara. singurul motiv pentru care nu am acceptat a fost culoarea. cred ca mai are parbrizul schimbat. era ciobit si se oferisera sa mi-l schimbe gratuit. am aceeasi motorizare si in 2 ani am avut: - schimbata galeria de admisie in garantie acum 1 an (s-au oferit cei de la AI sa o schimbe, intrasem in service pentru ceva fisura la furtunul prin care curge lichidul de racire), acum ca si la exemplarul de mai sus vad ca zice George ca au schimbat galeria de admisie, poate nu e o intamplare si o fi o defectiune din fabrica remediata de parcurs. - schimbat un senzor de temperatura tot in garantie acum vreun an si n-a mai facut figuri de atunci altceva negativ - nimic sau a fost prea lipsit de importanta ca sa mai tin minte. doar blestematele de becuri de pozitie de pe fata sunt arse. ambele. unul din ele a mai fost schimbat o data tot la reprezentanta. sunt mai norocos altfel, a mea are 43.000 de km si inca imi place de moooor. legat de "instabilitate" eu nu am avut deloc senzatia asta, nici la +200 de km/h. ba chiar din cauza felului cum sta pe sosea vei avea senzatia ca mergi incet. chiar ieri pe A2 la 140, imi zicea prietena ca "de ce mergem asa lent ?" LE: overall, daca mi-as cumpara din nou o masina astazi, as face aceeasi alegere ca model si motorizare. probabil doar o Mazda 6 2013 versiune MPS m-ar face sa ma razgandesc, dar cum nu exista... |
Author: | dr_bear [ 02 Jun 2013, 17:57 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
e reconfortant sa aud cate ceva din istoricul masinii, dar nimic "periculos" E o masina cu poveste ,asta e clar. S-a plimbat prin 4 maini in 4 ani!...dar toti au avut grija pare-se... |
Author: | filnor [ 03 Jun 2013, 14:09 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
georgeg Quote: Masina a fost masina de drivetest la AI, a avut bara fata si aripa dreapta fata schimbate, galerie de admisie schimbata acum vreo jumatate de an...cel mai bine du-te cu ea la o verificare la service Colentina, acolo a fost servisata de fievare data si stiu totul despre ea..
asa se e explica si distributia facuta la 50.000 km, oricum este o masina frumoasa, s-o stapanesti fara surprize negative. 159/Brera arata si se comporta intr-un mare fel. |
Author: | dr_bear [ 08 Jun 2013, 12:01 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
Masina a fost achizitionata! Multumesc tuturor pentru sfaturi si incurajari Este o adevarata bijuterie, si imi place la nebunie! Este o masina foarte vioaie, extrem de confortabila, lucrata cu mare atentie si bun gust si nu se compara cu niciun BMW. Nici ca feeling, nici ca design si in niciun caz ca si calitate de fabricatie, mai ales in interior. Sa sper ca va fi si suficient de fiabila. Consumul (ca si asta ma ingrijora) e foarte decent. 8.1% dimineata la 7.30 sensul invers flow-ului de trafic, 13.5% in sensul flow-ului de trafic (Rahova-Militari) cu clima pornita si 10.8% dupa ora de maxim, tot in flow-ul spre nord ,Militari-Aviatiei. Pe scurt, masina e 100% capabila de 9% daca nu e vara si nu e nevoie de clima, si 10% daca e nevoie de ea. Foarte decent pentru 170 cp. Daca avea start/stop ,cu siguranta era o masina chiar economica! Intrebari : -anvelope potrivite? a fost cineva foarte multumit de o anumita marca, de raportul calitate/pret? Sunt dispus sa iau si Michelin ,daca stiu ca ma tin 50k-60k ,asa cum m-au tinut pe mine cauciucurile premium intotdeauna. - unul din userii de-aici (multumesc Bogdan) m-a sfatuit sa ii fac o noua revizie, eventual si o distributie...Dar cei de la AI mi-au aratat cu facturi si chitante, si in programul lor de service ca masina le-a facut pe toate la 50 k ,in lunile aprilie-mai. Le-as da o bila alba, de incredere...pe chestia asta, si as face revizia peste 10k km, nu acum. Voi cum ati proceda? - La ce turatie sa schimb ca sa nu merg subturat dar nici sa nu intre turbo? - |
Author: | georgeg [ 08 Jun 2013, 12:13 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
Gume bune sa tina si peste 50k km greu vei gasi, doar sa mergi numai pe autostrada.Ca marci, sunt multe, eu am avut pe a mea doar Conti SportContact 3, foarte bune, au tinut cam 40k fiecare set, acum am trecut pe Pilot Supersport de la Michelin, sunt curios sa vad cum se vor comporta. Daca ai revizia facuta de curand la ea nu te mai complica, arunci banii pe geam degeaba. Cu mersul fara sa fie subturat si totusi sa nu intre turbina mai greu, turbo-ul intra foarte de jos la motorul ala, sub 2k rpm. Condu-o intre 2 si 3 mii de ture si va fi totul ok. |
Author: | WLF [ 08 Jun 2013, 12:44 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
Era un topic pe Alfaowners unde multi posesori de 159 aveau mari probleme cu cauciucurile, masini noi fiind, tineau maxim 10k km. Mie cel putin mi-au mancat foarte repede spatele. Cred ca s-a discutat si pe aici. |
Author: | mishu87 [ 08 Jun 2013, 18:34 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
Eu pot sa spun ca sunt multumit de raport calitate/pret pentru dimensiunea de 215/55R16 cu indice de greutate 96 de Fulda Carat progresso. Pretul e undeva la 100E bucata si eu am peste 15 000 km cu ele si parca nici nu sunt uzate, oricum nu fac diferetna de uzura intre fata si spate. |
Author: | FREEZER [ 08 Jun 2013, 20:31 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
Legat de gume, nu stiu ce sa zic. Eu am Pirelli pe Brera (17"). Am facut peste 55k km cu masina si gumele mai merg inca vreo 10k. Maxim. Nu mai retin, dar cred ca fusesera recent schimbate inainte de achizitionare iar uzura este uniforma pe toate rotile. "The man is nothing without the machine" |
Author: | ovi30 [ 09 Jun 2013, 15:43 ] |
Post subject: | Re: 159, 2.0 diesel |
WLF Quote: Era un topic pe Alfaowners unde multi posesori de 159 aveau mari probleme cu cauciucurile, masini noi fiind, tineau maxim 10k km. Mie cel putin mi-au mancat foarte repede spatele. Cred ca s-a discutat si pe aici.
la mine nu s-a manifestat aceasta problema.Am Michelin Primacy HP - cu asta a venit masina de noua. |
Page 1 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |