Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
kit fix&go https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=20579 |
Page 1 of 1 |
Author: | mirceonel [ 09 May 2013, 22:59 ] |
Post subject: | kit fix&go |
Va salut. Am o Alfa Giulietta la care am facut foarte proasta alegere sa nu optez pentru roata de rezerva, ci pentru kit-ul fix&go. Probabil ca stiti ca acesta presupune un compresor si o butelie de lichid care se baga in anvelopa sparta pana la vulcanizare. Atat. Nici cric, nici manivela, nimic... Nu o sa intru in detalii despre dezavantajele acestui kit, ci o sa amintesc doar ca, dupa prima folosire, la ceva vreme, a curs din butelie tot acel lichid in portbagaj... abia am curatat. Ceea ce as vrea eu sa intreb este, in primul rand, unde pot gasi alternative pentru inlocuit acea butelie, caci la reprezentanta imi cer 130 lei plus TVA pe una, ceea ce mi se pare grotesc?... As vrea sa intreb daca cineva a si folosit alternative, caci am luat si eu un tub de spray din OMV, dar nu stiu cata incredere pot sa am in acesta. Si a doua intrebare: are cineva idee de unde as putea gasi o roata de rezerva mai ieftina, si care sa se si potriveasca, caci la reprezentanta mi-e si frica sa intreb ? .... Va multumesc! |
Author: | comanr [ 09 May 2013, 23:23 ] |
Post subject: | Re: kit fix&go |
sa mergi pana la paine fara roata de rezerva e nebunie curata in romania. poti folosi si spray de la omv , e la fel de inutil.o sa stai mai linistit ca ai ceva la tine ,ceva useless bineinteles. faci foarte bine ca iti cauti roata de rezerva.poate sa fie si de lemn, numa sa fie roata de rezerva, probabil ca numai cine a patit-o realizeaza. am mai auzit goange de genu , am facut pana, scot celularu si chem platforma , intre timp stau pe facebook cu motoru pornit si ac ul pe on. aceiasi oameni care spun asta , i am vazut stand ca niste catei in ploaie facand autostopul. bineinteles ca la un moment dat cineva i a ajutat, da nu poti paria pe asta, cel mai bine e sa fii pregatit. |
Author: | alfabest [ 10 May 2013, 00:33 ] |
Post subject: | Re: kit fix&go |
@mirceonel - acel fix&go este solutia civilizata si moderna pentru o pana. Nu trebuie sa te chinui sa folosesti cricul, sa impingi la prezoane pana dai roata jos, sa te murdaresti schimband rotile, etc. Doar ai introdus lichidul din butelie in roata, ai umflat-o cu compresorul si mergi mai departe pana la vulcanizare. Exceptie e cand ai cauciucul taiat, dar cred ca se intampla destul de rar. Sau daca faci off-road - cu toate ca pe soselele patriei uneori e echivalent cu off-road-ul ) Pe de alta parte, tot civilizat e sa ai parte de o asistenta rutiera, iar Autoitalia/dealerii ofera contra unei sume de ~70 lei/an asistenta rutiera oriunde esti in tara (si au si pentru strainatate), si se aplica la toate masinile de pana in 10 ani vechime, indiferent de unde e cumparata, doar sa fie Alfa, Fiat, etc. Adica, daca ai pana sau orice alta problema si nu te descurci sau nu ai cu ce te descurca, vine o platforma si-ti face reparatiile pe loc, daca se poate, daca nu, iti duce masina in service gratuit, din orice colt de tara, de ori cate ori intr-un an, pentru acel abonament de 70 lei. Deci chiar si numai pentru o tractare de oriunde, chiar si din orasul tau (care e minim 150-200lei), si tot merita facut acel abonament. Acum ca sa dormi linistit sau nu-ti plac solutiile de mai sus, cauta o roata de rezerva, sau intreaba la reprezentanta (ca nu te costa nimic sa intrebi), spune-le sa-ti caute ei o roata de rzerva mai ieftina (sunt alternative si after-market). Legat de butelie, din cate stiu, la o pana trebuie sa o folosesti toata, si apoi s-o inlocuiesti, dar nu sunt foarte sigur, poate stie altcineva, sau poate intrebi la reprezentanta. Bafta! |
Author: | comanr [ 10 May 2013, 00:58 ] |
Post subject: | Re: kit fix&go |
e bine sa ai si fix&go la tine,ca alternativa, am inteles ca uneori cauciucul in care ai pus solutia e compromis, asa e? iar daca ai mers pe talon nu mai poti folosi acel kit minune deoarece cauciucul nu se va etansa. eu am facut cateva pene si aproape de fiecare data am mers pe talon afectand anvelopa, nu ma consider prea destept pentru asta ,dar nu mi am dat seama penele find pe puntea spate si drumul rau , singurele pene care poti sa le rezolvi sigur sant alea din parcare, cu genul asta de kituri. intr-o situatie reala , pe drumurile "moderne" ai nevoie de solutii sigure, clasice, get a spare wheel! |
Author: | tzzivii [ 10 May 2013, 01:09 ] |
Post subject: | Re: kit fix&go |
fix&go e o porcarie. te ajuta doar daca ai senzori de presiune sau daca ajungi la masina si o vezi lasata. cazuri concrete: masina fara senzori de presiune, observi o usoara miscare greoaie a volanului, dai vina pe asfalt. teapa, pana, rulaj putin pana apuci sa te opresti = cauciuc compromis (ai nevoie de rezerva) masina cu/fara senzori de presiune, pana pe lateral, mica gaura, abia rasufla dar cat sa necesite pauza din 50 in 50km. nu e prea fain cand esti pe afara pe autostrada. fix&go useless, te ajuta doar daca e pe banda de rulare si e cum am mentionat mai sus altfel e inutil, am consumat 3 butelii si degeaba. recomandare, cauta o roata de rezerva. |
Author: | comanr [ 10 May 2013, 01:15 ] |
Post subject: | Re: kit fix&go |
@tzzivii am postat simultan ce ai mancat azi? |
Author: | mirceonel [ 10 May 2013, 23:13 ] |
Post subject: | Re: kit fix&go |
Tzzivii, ai avut si tu un astfel de kit? Si daca da, cum ai rezolvat neajunsurile create de acesta, ti-ai luat roata, de unde? Pe de alta parte, sa stiti ca eu am facut o pana seara, am mers cateva strazi bune pe pana, iar apoi roata umflata cu lichidul din rezervor a tinut peste noapte, iar a doua zi am mers si pana la vulcanizare. Din acest punct de vedere nu am ce comenta. Partea proasta a fost ca, dupa ce mi-au dat roata jos, a constatat ca era intepata in mai multe locuri, si nu se mai putea vulcaniza, iar eu am ramas cu masina in 3 roti, la vulcanizare :-) In final, a trebuit sa cumpar un cauciuc de acolo, iar apoi alte doua, sa am pereche pe o punte... Iar daca la toate astea se mai adauga si cate 150 pt lichidul folosit, e deja prea aiurea. Ma gandeam ca si-a mai luat cineva roata de rezerva after market. Eu am gasit ceva pe net, dar scrie ca sunt pentru alte marci, si nu stiu daca s-ar potrivi... Multumesc oricum pentru sfaturi. |
Author: | comanr [ 10 May 2013, 23:41 ] |
Post subject: | Re: kit fix&go |
Ti ai raspuns singur... |
Author: | nesquick [ 11 May 2013, 07:04 ] |
Post subject: | Re: kit fix&go |
Intreaba pe la dezmembrari, sigur treb sa gasesti Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | yux_mm [ 11 May 2013, 11:01 ] |
Post subject: | Re: kit fix&go |
Nu cumva caracteristicile de la 159 se regasesc si pe Giulietta? pentru ca in acest caz ai putea cauta una de 159. |
Author: | nesquick [ 11 May 2013, 11:03 ] |
Post subject: | Re: kit fix&go |
@yux_mm , asa stiam si eu.. de aceea i-am recomandat sa incerce la dezmembrari. Oricum banuiesc ca nu este foarte scumpa nici daca o cumpara noua. Adica mai mult de 500 lei nu ar trebuii sa fie. |
Author: | tzzivii [ 11 May 2013, 11:13 ] |
Post subject: | Re: kit fix&go |
mai bine o comanda noua, impreuna cu accesoriile aferente. revin cu pret pe PM, doar de curiozitate. eu eram plecat cu alta masina, un mercedes, cand am avut patania cu pana pe lateral. am consumat butelia OE (destul de mare) si am mai luat 2 din benzinarie. cand am ajuns la o vulcanizare era cauciucul facut praf in interior de la solutie, pe banda de rulare insa unde aveam eu problema nimic. am avut noroc cu un nene binevoitor de la vulcanizare care a inteles situatia si a vulcanizat cauciucul (old school, la cald) LE: in eper roata e stupid de scumpa.. |
Author: | tzzivii [ 13 May 2013, 12:09 ] |
Post subject: | Re: kit fix&go |
si revin, nu merita never ever roata OE, parca sunt idioti. e mai scumpa decat una de aliaj. per total, tot kit-ul de roata ce include si cric si ornamente ajunge la ~2000ron. stupid de mult. mai bine cauti o janta de 159 la dezmembrari. oricum, de preferat incearca intai cu o roata a masinii si vezi daca iti incape roata de dimensiuni normale in spatiul destinat. |
Author: | yux_mm [ 13 May 2013, 17:06 ] |
Post subject: | Re: kit fix&go |
Cred ca merge si cu cea mai mica roata normala cu care a fost echipata masina. La 47 asa e. S-au facut roti de tabla pentru 159? |
Author: | tzzivii [ 13 May 2013, 17:39 ] |
Post subject: | Re: kit fix&go |
da, s-au facut. 16" |
Author: | christu [ 13 Jun 2013, 11:10 ] |
Post subject: | Re: kit fix&go |
sau de opel sau saab - 5x110 sa fie si sa iti intre in locul din porbagaj, deci masoara diametrul total cu tot cu cauciuc. |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |