Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=20342 |
Page 1 of 2 |
Author: | marius [ 19 Mar 2013, 17:50 ] |
Post subject: | Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Link QR Italia Dupa ultimele declaratii ale lui Marchionne, berlina medie Chrysler dezvoltata pe platforma CUSW (Giulietta-Dart) va fi prezentata anul viitor la Detroit. Foarte probabil, doar cu cateva elemente caracteristice marcii modificate, aceasta berlina se va vinde in Europa ca si Lancia(Flavia). |
Author: | yux_mm [ 20 Mar 2013, 09:57 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Daca iar fac un Chrysler si-i schimba emblema doar, degeaba e relizata pe o platforma reusita. Reusita, din punctul meu de vedere. |
Author: | marius [ 13 Dec 2013, 23:28 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Chrysler 200 - This Is It. |
Author: | firestarter [ 08 Jan 2014, 21:53 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
What came out. from what may have been |
Author: | marius [ 09 Jan 2014, 00:02 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Nu-i bai, e faina si asa. |
Author: | ALXege [ 09 Jan 2014, 00:34 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Sincer, inafara de interiorul futurist si cateva linii la exterior, nu prea imi place prototipul, cam prea.. americanesc... Sent from my Alfa Romeo |
Author: | yux_mm [ 09 Jan 2014, 12:58 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Prepare for the baddest, get ready for the worst! Se bucura lumea la banii salvati de macaronar, dar vom vedea conserve Chrysler re-badge-uite cu sigle Alfa si Lancia. Si Fiat. Se va vedea ulterior in testele comparative cum Alfa la dinamica va sta in coada nemtilor. Poate si a unor japoneze. Banii vor fi investiti, dupa parerea mea, in niste platforme mediocre, ieftin de produs, numai bune pentru masele largi. Pline de electronica sa le tina pe drum, sa nu ajunga in copaci. E nevoie de volume mari, mediocre calitativ. E nevoie de portbagaje mari, sa incapa porcul, sacul de cartofi sau alte nimicuri. Este nevoie de habitaclu generos sa incapa generatia McDonalds in el, de spatii de depozitare nenumarate sa ne putem gazdui nenumaratele gadgeturi electronice, smartfoane, tablii si alte rahaturi. E nevoie de n gadgeturi electronice sa ne tina pe drum cand adormim la volan, sau sa ne spuna cand e timpul sa bem o cafea. E nevoie sa recunoasca semnele de pe drum pentru ca ne analfabetizam si nu mai suntem in stare sa citim si sa invatam. Avem nevoie sa ne tina pe banda noastra de drum pentru ca noi sa putem citi ultimele postari pe Feisbuc. In fapt asta e trendul general si toti se vor alinia la el: conserve electronice. In curand si in varianta aspirator (cu motoare electrice adica). |
Author: | lucianm [ 09 Jan 2014, 15:13 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
yux_mm Quote: Prepare for the baddest, get ready for the worst!
...si apoi ne va trezi un binevoitor cu parpalac de piele si ochelari de soare si vom descoperi ca suntem sclavi, intr-o baie de proteine, cu furtune infipte in toate gaurile!Se bucura lumea la banii salvati de macaronar, dar vom vedea conserve Chrysler re-badge-uite cu sigle Alfa si Lancia. Si Fiat. Se va vedea ulterior in testele comparative cum Alfa la dinamica va sta in coada nemtilor. Poate si a unor japoneze. Banii vor fi investiti, dupa parerea mea, in niste platforme mediocre, ieftin de produs, numai bune pentru masele largi. Pline de electronica sa le tina pe drum, sa nu ajunga in copaci. E nevoie de volume mari, mediocre calitativ. E nevoie de portbagaje mari, sa incapa porcul, sacul de cartofi sau alte nimicuri. Este nevoie de habitaclu generos sa incapa generatia McDonalds in el, de spatii de depozitare nenumarate sa ne putem gazdui nenumaratele gadgeturi electronice, smartfoane, tablii si alte rahaturi. E nevoie de n gadgeturi electronice sa ne tina pe drum cand adormim la volan, sau sa ne spuna cand e timpul sa bem o cafea. E nevoie sa recunoasca semnele de pe drum pentru ca ne analfabetizam si nu mai suntem in stare sa citim si sa invatam. Avem nevoie sa ne tina pe banda noastra de drum pentru ca noi sa putem citi ultimele postari pe Feisbuc. In fapt asta e trendul general si toti se vor alinia la el: conserve electronice. In curand si in varianta aspirator (cu motoare electrice adica). Apocaliptic!! |
Author: | Valak [ 09 Jan 2014, 16:09 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Nu stiu daca sunt chiar asa de speriat volumele alea mari, nu e ca si cum daca volumele sunt mici calitatea e obligatoriu la loc de cinste. |
Author: | jUkebOx [ 09 Jan 2014, 19:45 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Horia a intristat tot postul..... Eu propun sa-l executam in Time Square pentru Conspiratie! On topic: Masina e o reusita. |
Author: | marius [ 09 Jan 2014, 20:00 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Yuxule... pentru ca, nu-i asa, 4C-ul este exact precum l-ai descris tu mai sus. |
Author: | yux_mm [ 10 Jan 2014, 00:11 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Marius, 4C, ca si 8C, sunt niste vectori de imagine. Nu e nevoie sa faca volume sau profit. Macar sa iasa pe 0. Ele au menirea sa stimuleze cumparatorul. La fel cum in subconstient multi isi iau Clio sau Megan pentru ca Renault a castigat campionatul in F1,... aaa, si mai scot apoi un RS editie limitata si cu extensia F1 in nume, niste bandouri si alte maruntisuri. Si ca sa rascolim putin , in mai toate articolele citite despre 4C, buba este modul in care motorul livreaza puterea, in sensul ca parca nu prea e ce trebuie. In final ne dam seama ca e o masina reusita insa nu atat incat sa devina referinta in clasa. Dinamic vorbind, caci estetic: no comment. In alta ordine de idei: nu ma prea incalzeste ideea ca Alfa poate scoate cateva modele de nisa reusite, pe care mi-ar placea sa le am dar pentru care bugetul nu ma ajuta deloc, dar in schimb modelele pentru muritorii de rand, accesibile, sunt niste conserve americane rebadgeuite (iertati-mi romanizarea termenului). Nu-mi cumpar Giulia construita pe o platforma americana pentru ceea ce este 4C (sa presupunem doar de amorul discutiei aceasta ipoteza, pentru ca la drept vorbind stim de la macaronar ca odata, candva, va aparea acest model, insa nimic mai mult), cum la fel nu-mi cumpar Renault pentru ceea ce este el in F1. Idem si pentru Lancia. |
Author: | marius [ 10 Jan 2014, 10:55 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Yuxule, cum am mai spus-o... hai sa-i mai dam o sansa macaronarului, hai sa vedem ce pregateste pentru Alfa ! |
Author: | goldfinger [ 10 Jan 2014, 10:59 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
deci asa ar fi aratat Giulietta sedan, huh? Mie nu imi place masina. deloc. Daca asa ar fi aratat Giulietta sedan, atunci bine ca nu a existat. Pacat de Lancia! Cu ce a gresit oare atat de mult astfel incat sa merite o asemenea soarta? yux_mm Quote: Prepare for the baddest, get ready for the worst!
yuxule, bine zici, sunt total de accord cu tine DAR...daca utilizatorul/cumparatorul este dispus sa plateasca 5-10K euro in plus pe o masina doar pentru ca are lane assist, fatigue detection si alte d-astea (echipamente pe care nu le intelege foarte bine, cel mai probabil nici nu le va folosi foarte des), de ce sa nu ii iei banii?
Se bucura lumea la banii salvati de macaronar, dar vom vedea conserve Chrysler re-badge-uite cu sigle Alfa si Lancia. Si Fiat. Se va vedea ulterior in testele comparative cum Alfa la dinamica va sta in coada nemtilor. Poate si a unor japoneze. Banii vor fi investiti, dupa parerea mea, in niste platforme mediocre, ieftin de produs, numai bune pentru masele largi. Pline de electronica sa le tina pe drum, sa nu ajunga in copaci. E nevoie de volume mari, mediocre calitativ. E nevoie de portbagaje mari, sa incapa porcul, sacul de cartofi sau alte nimicuri. Este nevoie de habitaclu generos sa incapa generatia McDonalds in el, de spatii de depozitare nenumarate sa ne putem gazdui nenumaratele gadgeturi electronice, smartfoane, tablii si alte rahaturi. E nevoie de n gadgeturi electronice sa ne tina pe drum cand adormim la volan, sau sa ne spuna cand e timpul sa bem o cafea. E nevoie sa recunoasca semnele de pe drum pentru ca ne analfabetizam si nu mai suntem in stare sa citim si sa invatam. Avem nevoie sa ne tina pe banda noastra de drum pentru ca noi sa putem citi ultimele postari pe Feisbuc. In fapt asta e trendul general si toti se vor alinia la el: conserve electronice. In curand si in varianta aspirator (cu motoare electrice adica). |
Author: | ibiza [ 10 Jan 2014, 11:07 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Din spate nu arata rau, cred ca o poti confunda cu Ghibli daca nu esti atent. Partea din fata e discutabila, dar este clar peste ce are Chrysler in portofoliu acum. Cred ca e comparabila ca nivel al design-ului cu 508 si C5, adica putin sub premium, dar acceptabil. |
Author: | marius [ 10 Jan 2014, 16:04 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Cristian_Nita Quote:
Pacat de Lancia! Cu ce a gresit oare atat de mult astfel incat sa merite o asemenea soarta?
Intr-adevar pacat. In lumina ultimelor declaratii ale lui Marchionne se poate trage concluzia ca viitorul marcii este legat strict de evolutia pietei italiene, iar gama va fi restransa in jurul modelului Ypsilon. Mai mult, chiar si modelul despre care discutam aici nu pare ca va avea o varianta Lancia.
|
Author: | yux_mm [ 10 Jan 2014, 16:07 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Marius, eu ii dau macaronarului toate sansele din lume. Daca iti amintesti semnatura lui Nae pe acest forum,...eu sunt in ultima faza. Doar ca, din cand in cand, mai rabufnesc. Oricum, eu mi-am consumat si ultima speranta. Cristi, probabil ca Giulietta sedan ar fi aratat cam pe-acolo, insa important este car fi putut aduce, dupa umila mea parere, un plus de 30% sau mai mult la vanzari. |
Author: | care_este [ 14 Jan 2014, 00:58 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Vremea Alfei asa cum o stim si ne-o dorim consider ca a trecut. Din ce am remarcat, italienii astia stiu sa faca doua tipuri de masini in ultima vreme: Ferrari si Fiat. Intre ele? Pai cam ce vedem pe la Alfa si Lancia. Multe piese si tehnologii refolosite, lucru care nu este clar un lucru rau d.p.d.v. al profitului, si palide si poate chiar neconvingatoare accente sportive in design. Alfa Romeo este o masina deosebita pentru ca istoria o face asa. Realitatea zilelor noastre, din pacate, pe zi ce trece, contrazice un pic asta. Grupul Fiat nu va realiza niciodata din Alfa Romeo un concurent serios pentru masini ca BMW. Si nu ma intelegeti gresit. De cele mai multe ori, am o ura inexplicabila pentru masinile germane, dar nu pot sa nu ma uit pe strada si sa constat cum lucrurile merg inainte. Pentru mine, Alfa Romeo s-a cam oprit la 159/Brera. Nu iau in considerare modele de genul xC, care asa cum a spus si yux, sunt cu siguranta o chestiune marketing. Fiat a cam pierdut trenul cu Alfa Romeo. Costa enorm sa dezvolti platforme si motoare special gandite pentru o singura marca din grup, si asta doar sa o faci oarecum unica. Ma uit la Audi. Da, poate ca este un amarat de VW cu alte haine, dar grupul VAG a avut la dispozitie ani si miliarde de euro sa faca din marca aia ce este acum. Fiat nu va face asta niciodata. Si chiar daca o vor face, vor trece ani buni pana sa vedem ceva convingator, iar in timpul asta nu va imaginati ca BMW sau Audi vor sta pe loc. Pentru mine ca posesor de Alfa care chiar isi iubeste masina, visele mele legate de viitoare achizitii se opresc tot la ce-am mentionat anterior: 159/Brera. That's it. |
Author: | ALXege [ 14 Jan 2014, 01:23 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Nu vreau sa intru in detalii, dar te cam contrazici singur prin exemplul cu VW si Audi.. Sent from my Alfa Romeo |
Author: | care_este [ 14 Jan 2014, 01:43 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Am spus "poate" Am avut in primul rand BMW in minte cand am mentionat de costurile de dezvoltare. BMW sunt o marca de sine statatoare si tot ce investesc, investesc in masinile/produsele lor, fara sa fie nevoie sa se gandesca ca mai exista si rudele sarace care trebuie sa primeasca si ele cate ceva, sau sa fie nevoiti sa astepte ceva de la rude mai bogate. Toti banii si energia merge intr-un singur loc. Toate strategiile lor de dezvoltare, fabricatie, marketing. Nu poti concura niciodata cu asa ceva, mai ales daca esti FIAT. Este adevarat ca FIAT are in curte Ferrari, dar aia au "intrare separata" ca sa zic asa. Nu vor putea face din Alfa Romeo un "Ferrari" mai micut numai bun pentru mase, masele fiind multi si cu multe dorinte. |
Author: | lucianm [ 14 Jan 2014, 09:51 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Mai studiaza si vezi ca nici BMW nu e marca de sine statatoare, ci are mai multe marci in portofoliu. |
Author: | marius [ 14 Jan 2014, 20:36 ] | ||
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 | ||
Inapoi la subiectul discutiei... cu o poza de la Detroit. Imi pare eleganta, fina in ciuda gabaritului, se vad influentele europene si chiar Lancia. Primele reactii in State sunt pozitive.
|
Author: | care_este [ 14 Jan 2014, 20:39 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Da, poate ca au, dar nu-mi este rusine nici cu Rolls-Royce nici cu Mini. Are si Fiat...Fiat |
Author: | Valak [ 14 Jan 2014, 22:03 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Imi place mult interiorul, e elegant si pare lucrat foarte atent, ceva imi spune ca americanii vor aprecia asta, atentia asta acordata detaliilor. |
Author: | marius [ 16 Jan 2014, 01:06 ] |
Post subject: | Re: Chrysler 200 / Lancia Flavia 2014 |
Page 1 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |