Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Evo X vs New Scooby https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=2013 |
Page 1 of 3 |
Author: | marius [ 27 Apr 2007, 00:23 ] | ||
Post subject: | Evo X vs New Scooby | ||
Let the battle begin!
|
Author: | Alexandrus [ 27 Apr 2007, 01:13 ] |
Post subject: | |
Evo X mai arata cum mai arata, dar Subaru sunt urite cu draci, spume, rautate. Arata ca un Ford Focus vechi dar urit tunat. |
Author: | adrian2310 [ 27 Apr 2007, 18:51 ] |
Post subject: | |
si imi placeau SUBARU , dar intre modelele astea "long life Evo" |
Author: | HOT [ 02 May 2007, 14:52 ] |
Post subject: | |
Evo x mult mai frumos decat subaru.Insa subaru are demaraj mult mai bun decat evo.Sunet la motorul boxer de la subaru mult mai frumos decat cel de la evo.Ar trebui puse aici si perfomantele celor 2 masini ca sa nu mai stam noi sa puricam netu si asa departajarea se va face mult mai usor. Cu stima. |
Author: | Alexandrus [ 02 May 2007, 18:44 ] |
Post subject: | |
De cind exista EVO si WRX STI, EVO a fost cu un pas sau macar jumatate de pas inaintea lui WRX STI. Nu stiu de unde are demaraj mai bun, dat fiind ca si puterea motiorului, si cuplul, si sistemul de tractiune la EVO sunt superioare. |
Author: | Mr.D [ 04 May 2007, 22:53 ] |
Post subject: | |
pana acum nu`mi placea nici un model, cel putin ca design. Insa modelele noi arata foarte bine. Iar evo x arata de inebunesti. I dream on it |
Author: | aiculedtzu [ 05 May 2007, 11:27 ] |
Post subject: | |
Bleah, la capitolul design sunt cocos ambele, mai ales Subarruuuu asta nou Asta ca sa nu mai vorbim de materiale, dotari, imagine, etc |
Author: | Alexandrus [ 05 May 2007, 13:01 ] |
Post subject: | |
Ce dotari ? Are asa ceva ? Si prin materiale vrei sa zici plastic ? |
Author: | Alexx [ 05 May 2007, 13:23 ] |
Post subject: | |
Sunt total de acord cu Alexandrus si Aicu, japonezii ar trebui sa recunoasca o data pentru totdeauna ca nu se pricep la design, sa-si calce pe mandrie si sa angajeze odata un designer bun sa le creeze un status-qvo si o linie mai de Doamne ajuta. Interiorul seamana cu un Logan cu mai multe cadrane si cateva becuri in plus.... E pacat de motoare si trenurile de rulare. |
Author: | Mr.D [ 06 May 2007, 10:57 ] | |||||
Post subject: | ||||||
ba ce subiectivi sunteti....macar acceptati ca dpdv al design`ului interior si exterior au evoluat foarte mult fata de modelele precedente... Iar alex, la evo x bordul arata ca la alfa 159....asa ca daca tu compari 159 cu logan`ul....I`M GONNA KILL YOU !!!! deci cand o arata loganu` asa....o sa fiu fan logan.
|
Author: | Alexandrus [ 06 May 2007, 13:07 ] |
Post subject: | |
Da, stim, bordul de 159, scaunele de Ferrari, volanul e si ala copiat, interiorul nu mai e o gramada de plastice aruncate, dar degeaba fura ei cu nesimtire de la alte marci ca tot nu reusesc sa faca o masina cu o personalitate proprie. Iar calitatea interiorului ramine de vazut, momentan in poze arata decent, dar pina nu e vazut pe viu... La Subaru insa .... e jale. |
Author: | marius [ 12 Aug 2007, 10:53 ] | |||||
Post subject: | ||||||
Printre altele,la Frankfurt in toamna aceasta va fi expusa si varianta WRC a noului Subaru Impreza
|
Author: | aiculedtzu [ 26 Aug 2007, 10:12 ] |
Post subject: | |
Top Gear spune despre noul Impreza : "There's a bit of Mazda 323 in there, a fair chunk of old Nissan Almera and a soupcon of BMW 1-Series - none of them beautiful cars in their own right and no more handsome when they're stuck together" Personal impartasesc acest punct de vedere :-) |
Author: | ESPinoza [ 26 Aug 2007, 12:45 ] |
Post subject: | |
subaru asta e gresit tare... si eu il desenam mai frumos |
Author: | marius [ 21 Sep 2007, 12:19 ] | ||
Post subject: | |||
Prima poza oficiala.
|
Author: | vip007 [ 10 Oct 2007, 00:48 ] |
Post subject: | |
dar diferenta de pret cam care e? adica pe unde se invat? |
Author: | Alexandrus [ 10 Oct 2007, 02:00 ] |
Post subject: | |
Am vazut pe viu azi Impreza WRX, fara STI, la SIAB. Hidos e putin spus, e un Lanos stricat rau, OROBIL. Am vazut si noul Lancer, dragutzel, cel mult, materiale de calitate joasa, dar macar au mai crescut la look si finisari, care la generatiile anterioare erau....JALE. |
Author: | Soul_assassin [ 29 Oct 2007, 12:34 ] |
Post subject: | |
Subaru la capitolul design......din rau in dezastru...oribil. |
Author: | Alexandrus [ 29 Oct 2007, 13:29 ] |
Post subject: | |
Am vazut unul pe viu ieri, Impreza adica, saraca masina, e nashpa rau. |
Author: | Tupac [ 12 Mar 2008, 23:06 ] |
Post subject: | |
Azi am facut un drive test la Subaru. Desi initial ma dusesem pentru Forester 2.0x, pentru ca masina nu era acolo, am ales Impreza 2.0, varianta normala, aspirata. Tin sa spun ca in poze mi se pare hidoasa, dar in realitate reuseste sa mai compenseze. Bineinteles, nu este o masina frumoasa, dar este cat de cat ok. Inauntru este iarasi destul de ok, ergonomie, bord, materiale asa si asa (nici f rau, nici f bine insa), se sta super bine in ea, mai jos ca in Alfa. Dupa test drive, am ramas cu urmatoarele: Plusuri: - motor boxer !! sunet ce realmente iti incanta urechile, m-au napadit amintiri frumoase cu gadul la Boxerica , cuplu foarte bun, motorul este minunat ce mai.. - 4x4 veritabil, 50/50 (are chiar si reductor!), am vazut ce inseamna. Nu am cuvinte, e minunat. Inteleg ca atunci cand ai asa ceva poti spune f usor "FWD sucks!" - stabilitate f buna, comportament foarte bun, gratie si lu' 4x4 permanent - motorul se tureaza frumos, are un cuplu disponibil de la 3000rpm (cand schimbi viteza te baga in scaun prima secunda, datorita si lui 4x4, f misto senzatia la un aspirat ), trage pana sus, deh ..boxer. Mi-a placut cum se comporta. - interior/ergonomie cat se poate de ok si pozitie la volan foarte buna, vizibilitate excelenta, dotari suficiente. Minusuri: - cutie de viteze foarte precisa dar oarecum greoaie, trebuie efectiv sa duci schimbatorul pana la capat, acesta nu "urmareste" un drum firesc de capul lui, la plecare cand am incercat sa bag in R m-am cam chinuit....Banuiesc ca daca ai masina te obisnuiesti (altfel pierzi timp la schimbarea vitezelor destul de mult), dar ar fi fost frumos sa fie mult mai ok. - materiale din interior nu sunt la nivelul unei Alfa de exemplu, mai sunt si cativa greierasi prin spate (dar masina este destul de rigida pe de alta parte). - nici pe departe cea mai frumoasa masina - lipsa indicator temperatura apa, mi s-a parut naspa, are doar un led care iti spune daca e ok sau e naspa... - demarajul declarat de 9.6 secunde pana la suta s-ar putea sa fie prea putin pentru unii. Totusi masina are un farmec aparte, dar in principal de combinatia boxer + 4x4 - consum ridicat (fata de diesel ), mai ales in oras, aproximez undeva la un 13-14% probabil, pentru un trafic obisnuit...pe A2 se putea vedea cum se misca acul de la indicator Sincer va spun, masina mi-a placut per ansamblu. Am fost si cu madkat si vreau sa va spun ca in mare, cam impartasim aceleasi pareri despre ea. Am fi putut sa dam cu STI-ul (sau orice altceva, SUV-ul de ex..), dar nu am vrut, noi doream sa vedem la lucru2.0 aspirat. Am admirat si Foresterul din showroom, urat pe afata, dar foarte ok pentru ce trebuie sa faca. O sa mergem intr-o zi sa facem drive test si cu asa ceva, mi se pare una din masinile potrivite pentru tara noastra draga, o masina la care sa nu ai prea multe griji Am zis sa pun aici aceste impresii, ca tot e vorba de versus. Nu stiu daca o sa ma duc vreodata sa fac drive test cu STI sau Evo, nu prea ma atrage ideea neaparat, oricum nu imi voi lua niciodata asa ceva (m-am urcat si in STI totusi, mi-au placut scaunele si schimbatorul insa ) Cam atat.... |
Author: | alexmirica [ 12 Mar 2008, 23:21 ] |
Post subject: | |
Misto review, foarte cuprinzator. Multumim, vere... |
Author: | radu [ 13 Mar 2008, 13:54 ] |
Post subject: | |
Hehehe, descopera oamenii Subaru! E boala grea si asta nu degeaba se spune "Once Subaru, always Subaru"! Tatal meu are un Forester de 2.0 aspirat, acelas motor ca pe Impreza condusa de Tupac si Madkat. Masina o avem de jumatate de an, lauta noua de la Radacini. In timpul asta a facut 22000km si se comporta exemplar. Am mers si cu noul Impreza si as mai avea de adaugat cate ceva specific Forester-ului, drept completare la ce a descris Tupac la Imreza: Plusuri: - interior foarte placut, cu trapa imensa care face toti banii - reductorul este excelent, am mers cu ea pana la Piatra Arsa (puteam ajunge lejer la Babele) si pana la 2400m pe Olimp, si desi nu pare se descurca foarte bine in teren accidentat - vizibilitate foarte, foarte buna, se vede toata capota iar oglizile laterale sunt imense fapt ce o face excelenta pentru traficul din Bucuresti! - suspensia tare, ceva mai necomfortabila ca la 159, dar per total da impresia de "semi-tanc". - ESP la pedala - desi pe carte suta este in 9.8 eu am reusit sa o prind in 8.9 Minusuri: - directia foarte moale, cu un raport mare si lipsita de feeling - cauciucurile Yokohama cu care vine standard incaltata nu sunt exceptionale, iar daca in viraje fortezi mult nota, masina pleaca cu totul si trebuie sa ai C**IE ca sa te infigi in acceleratie - reviziile ceva mai scumpe, dar in general in service intalnesti numai oameni foarte pasionatii, care au mare grija in ceea ce fac la masina (spre deosebire de *** de la autoitalia) Nu zic decat ca pana acum am avut de facut, eu personal, 2 drumuri in afara (Grecia si Budapesta) si ambele le-am facut cu Forester-ul. Iar ca recomandare pentru cine vrea un Forester sa se grabeasca pana nu il strica galbejitii si sa mai stranga ceva bani pentru a lua varianta 2.5XT. |
Author: | Tupac [ 13 Mar 2008, 22:43 ] |
Post subject: | |
Radu, stiam ca esti posesor de Forester, chiar speram sa vii cu ceva completari pertinente Eu daca mi-as lua un Forester probabil ca as merge pe un second din 2005-2006, oricum nu se mai comanda nici un Forester acum (cl putin nu 2.0x) la Subaru, se asteapta noul model parca. Apropos, daca aduci un Subaru din Germania, in afara de taxa Tariceanu, mai platesti ceva taxe vamale? Si nu, nu mi-as luat 2.5XT, nu mi-as permite sa merg cu el |
Author: | radu [ 14 Mar 2008, 09:25 ] |
Post subject: | |
Asa e, Madkat, urcatul la Piatra Arsa nu e reprezentativ, eu vroiam sa sublinieaz polivalenta masinii. Oricum marea calitate este ca te doare undeva de gropiile patriei, drumuri proaste si mai ales, pentru Bucuresti, borduri mari unde cu Alfa sigur nu ai parca! Din cate stiu, modelul din 2005 e diferit atat ca look exterior cat si motorul, care e generatie mai veche si are 125CP. Cel 2.0XT avand 175. Nu imi dau seama care sunt diferentele de pret intre o masina 2005 si 2006. Nu sunt sigur, dar s-ar putea sa platesti o taxa vamala de 10%. Stiu ca inainte sa intram in UE aceasta taxa se platea, chit ca masina de fapt o importai din germania. Ca fapt divers da o tura si pe la Radacini, ei in general vand la un pret cu 10-15% mai mic fata de SMT si s-ar mai putea sa aiba pe stoc masini din 2007. |
Author: | Tupac [ 14 Mar 2008, 11:12 ] |
Post subject: | |
Da, buna intrebarea lui Florin. Si rusinica Radule, stiu eu mai bine decat tine? Motorul de 158CP a aparut pe Forester in 09/2005 , la el mai refeream cand spuneam 2005-2006, nu la cel de 125CP pe care l-as lua din 2002 cu 14k de acolo probabil, chiar mai putin (in functie de Km..). Modelul la care faceam eu referire, cu putini km, pana in 35.000Km , se invarte undeva la 17-18k afara. |
Page 1 of 3 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |