Te rog nu incerca sa fii interesant, e posibil sa iti explodeze interesantul in fata si sa te umpli de penibil.
Apoi, invata sa citesti TOT, daca nu iese din prima mai citeste odata, pina la urma in mod cert vei pricepe. Plus ca, daca vrei sa fii avocatul cuiva, e bine sa afli cit de cit faptele, nu sa tragi concluzii aiurea bazindu-te pe stele de pe cer.
Tu ori nu ai ajuns la partea cu seriozitatea, ori avem definitii diferite despre seriozitate, nu stiu. Cel mai probabil, data fiind implicarea ta directa, te-ai simtit ofensat de constatarea mea si nu ai stat sa gindesti, te-ai apucat sa tastezi.
Ca sa fie clare citeva chestii.
Eu unul sunt de principiul ca nu bat omul la cap sa imi faca un serviciu platit. Consider ca interesul prestatorului de servicii, cel putin egal cu interesul meu de a-mi rezolva problema, este de a-mi lua mie banii, si nu cit vreau eu sa ofer ca nu ma tiganesc cu nimeni, ci atit cit considera acel prestator ca valoreaza munca si deranjul sau. Daca e vorba de o favoare, OK, insist in limitele bunului simt.
Intreb, in prealabil, cu lux de amanunte ca sa fiu sigur ca nu sunt inteles gresit, daca se poate, cum se face si cat costa.
Daca, din orice motiv, prestatorul de servicii, oricare ar fi, nu doreste/nu are chef/nu etc. sa ma serveasca, imi poate spune, nu e nicio ofensa, prefer sa mi se spuna NU si nu sa fie, decit sa mi se spuna DA si apoi sa fiu plimbat cu vorba. Aici am observat ca FOARTE multi au problema ca nu stiu sa spuna NU, parca ar fi incapabili sa pronunte.
In cazul de fata, la intrebarile pe internet mi s-a raspuns foarte corect si onest, din pacate la partea cu sunatul, Mecca service-urilor FIAT, cum iti pare tie respectivul service, are un mare FAIL. Daca iti spun ceva expresiile "aburit", "flituit", "dismiss", ei bine, fix asta am primit ca prim(si ultim, dar nu pentru ca sunt eu rau si pornit impotriva) contact telefonic. "Hai ca am treaba, te sun eu mai incolo". Nu tu "lasa-mi si mie un nume si un numar de telefon, daca tot vreau sa te sun mai incolo", nici "nu stiu cind am timp, mai suna si tu in 2-3 zile", sau macar "pai e cam mult de munca la ce vrei tu sa faci(oricum, la cit de expeditiv si neinteresat parea interlocutorul, mare minune sa fi retinut din introducerea mea scurta exact cine sunt si de ce sun), acuma nu pot dar peste X zile o sa fiu mai liber, suna-ma si rezolvam", nimic de genul.
Trecind peste faptul ca eu am fost politicos, am vorbit cu d-voastra, ca deh, nu ma trag de sireturi cu oameni pe care nu ii cunosc, indiferent de virsta, iar interlocutorul se pare ca n-a primit acelasi set de instructiuni.
Or fi unii mai insistenti, or fi altii mai putin sensibili, whateva', dar pe mine cel putin, atitudinea asta nu m-a facut sa am incredere, sa insist pentru a plati un seriviciu. Mai degraba ma face sa inteleg ca omul are altceva mai important de facut, sau are prea multi bani si nu are nevoie de altii, sau poate ca are probleme de natura personala si numai de problemele mele nu are chef acuma. Oricare ar fi motivul, rezultatul este acelasi.
In concluzie, daca vrei sa aperi pe cineva, afla faptele inainte de a trage concluzia despre vinovatia clientului