Cativa dintre voi cunosc masina si cate ceva despre istoria ei
Povestea lunga spusa mai pe scurt este ca imi doream masina asta de aproximativ 5 ani.
A apartinut unui bun prieten , Catalin , care dupa ce a vandut-o si cumparat-o inapoi de 3 ori , mi-a facut bucuria de mi-o incredinta asta vara
La momentul cand am luat-o dpdv tehnic se prezenta in stare f buna, distributie schimbata , fara clasicele batai de bucsaraie sau alte erori
Cu exceptia unui debitmetru schimbat < tks Scociu > si ulei + filtre si remedierea clasicei probleme de V6 a tamponului antibalans nu am avut ce sa schimb/repar
Tot ce a fost bec a fost inlocuit cu unele pe led cu exceptia xenonul OE si a fazei lungi.
Aspectul exterior ma deranja foarte tare pentru ca in primul rand era argintie < am ajuns sa urasc aceasta culoare la cate masini am avut gri, argintii > apoi existau 3 nuante pe diversele elemente care fusesera revopsite pe parcursul timpului .
De cand sunt alfist mi-am dorit o Alfa Rosieeeeeeeeeeeee !
S-a mai reparat un arc de aripa atins si se astepta anul viitor pentru inceperea lucrarilor de cosmetizare, insa din pacate un aiurit care nu a vazut un cedeaza trecerea m-a adus in stadiul de a umbla in miez de iarna pe la asigurari
Cum spune vorba romaneasca : tot raul spre bine , am decis cu aceasta ocazie sa fac ce era programat in primavara , asa ca am decis ca pe langa aripa si far stanga avariate in accident sa o si vopsesc integral
Am pierdut destul timp pana am reusit sa gasesc aripa care mi-a venit din Germania < TKS Alfisti.net > far aveam , bara s-a reparat .
Initial din cauza timpului extrem de strans si pentru ca toti imi spuneau ca nu-mi pot preda masina pana de Craciun renuntasem la ideea de a-i mai schimba culoarea momentan. Am avut insa o farama de noroc si un service imi accepta conditiile privind termenul de livrare cat si pretentiile legate de culoarea cod 202B < rosu ca si vopsea este mai scump si necesita o cantitate mai mare pentru acoperire >
Au urmat cele mai chinuitoare zile din acest an , ma framanta cel mai tare ca sansele de a iesi ce trebuie culoarea, va depinde de profesionalismul unor oameni pe care abia-i cunoscusem
Intre timp a fost facuta si o reconditionare a jantelor la Elspa , multumesc pe aceasta cale pentru profesionalism si promptitudine
Acum 2 zile m-am relaxat mergand pe ideea ca orice ar iesi nu are cum sa fie ceva urat
Astazi am preluat masina la 4 ore dupa ce se terminase programul normal, cu mici probleme inerente unei astfel de operatiuni la foc activ insa nimic neremediabil in ianuarie - o usa ce va necesita retus pe motiv ca nu a fost pregatita bine rama, o aripa care are un cant nefinisat , o singura scursura de lac pe 5-6 cm undeva pe lateral spre plafon.
Cu toate ca oficialii serviceului s-au oferit sa cheme si luni de acasa doi angajati pentru a remedia micile neajunsuri am refuzat , pur si simplu ma saturasem sa ma dau cu Spiderul prin zapada
, voi reveni la ei in Ianuarie !
Ca sa inchei acest prim post si sa beau un spritzen in cinstea glontului rosu va postez si cateva imagini cu ce a fost si ce este acum .
Stiu ca nu va place grila , nu tipati , doar ca daca am vopsit o masina intreaga am incercat sa vad si cum ar arata cu grila la culoare .... rezultatul este dezamagitor insa tind sa cred ca este din cauza grilei in sine care este un model badgeless de la FK Automotive si care si pe negru era la fel poate chiar mai urata
, deci Tzivii ... te astept cu grila !
Cum nu sunt suparacios puteti sa va dati si cu parerea si sa dati cu sfaturi in mine
Urmeaza in primavara un ambreiaj cu o placa de presiune mai de calitate decat cea OE, full decat sau half decat < aici ma mai consult cu ceilalti posesori de v6 > ce stiu sigur este ca evacuarea va fi Scorpion Exhaust cu eliminarea a minim 2 catalizatoare si o incercare de reconditionare/reimprospatare a interiorului !
AR 156 GTA 3.2 V6 , 2002 , 160k km, B156GTA
In ianuarie cand revine Ege urmeaza si o sesiune foto in zapada< speram > eu am ramas la stadiul de fotograf fara scule