Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

156 2.0 TS
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19868
Page 1 of 3

Author:  Zero [ 22 Dec 2012, 20:23 ]
Post subject:  156 2.0 TS

Salutare , povestea incepe cam asa anul trecut in vara am cumparat o alfa 156 care urma sa ajunga la remat din cauza unui proprietar tanar si cam naiv si am zis ca e pacat de masina si ce ar fi daca as reusi sa o salvez . Dupa multe batai de cap si schimbat : ambreiaj , frane , bucsi etc am decis sa ma apuc de motor care era varza la randul lui am urmatoare problema la el cand il accelerez motorul nu trece de 3000 de ture si se aude ceva de genu http://www.youtube.com/watch?v=Wx-Bx79eJzs" onclick="window.open(this.href);return false; ( imi cer scuze pentru calitate am filmat cu ce am avut ) dupa ce se incalzeste motorul parca is mai revite dar in timpul mersului mai are toane ca , calc acceleratia is cu ea la podea si motorul nimic nu trage . Tin sa mentionez ca am schimbat clapte acceleratie , Ecu si debimetru ( din dezmembrari) . Acuma seara am pornit dinou masina si filmarea e din interior http://www.youtube.com/watch?v=6PBMFSu7JsM" onclick="window.open(this.href);return false; parca zici ca ramane cuplat socul .....sau habar nu am am pus masina pe tester si nici o eroare , deci putin ajutor daca se poate :D . Va multumesc


Cateva poze cu masina :

http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... 172501.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... 172601.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://imageshack.us/photo/my-images/22 ... 172701.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Author:  sNDRIN [ 22 Dec 2012, 20:32 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

din experienta mea cu clapeta, stiu ca de fiecare data cand umbli la ea (e destul sa i scoti mufa) trebuie resetati parametrii ei de pe calculator. Daca mergi la un mecanic care stie sa foloseasca un tester (nu doar sa reseteze erori,... ) in 10 minute e rezolvata.

Author:  08_cvu [ 02 Jan 2013, 09:08 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

ai schimbat ecu+imobilizator+cip ? cum a mers s-a potrivit?

Author:  nesquick [ 02 Jan 2013, 10:47 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

Salutare!

Eu zic ca masina intra in limp mode. Problema poate venii de la senzorul axului cu came. Da distributia jos, desfa roata dintata de la evacuare, uitate pe spatele ei si vei vedea ca are un inel de tabla prin care trece senzorul. Bucata aceea de tabla trebuie sa fie perfect dreapta si sa nu atinga senzorul de ea.
Daca totul este ok, verifica senzorul de la axul sa fie in mintile lui, eventual masoara-l cu un multimetru.
Apoi verfica circuitul de la mufa senzorului la ECU sa nu fie intrerupt ( slabe sanse, dar cine stie ).

Distributia esti sigur ca a fost pusa corect? ai pus-o cu cale? sau la semne dupa cea veche? Motorul poate intra in limp mode si in cazul in care distributia nu este pusa corect.

Un tester nu ai? Masina din ce an este? euro2 sau euro3?

Author:  Zero [ 02 Jan 2013, 16:08 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

08_cvu Quote:
ai schimbat ecu+imobilizator+cip ? cum a mers s-a potrivit?
Da sa potrivit era de pe un motor de 1.8 si nu a avut nici o problema

Author:  Valak [ 02 Jan 2013, 16:12 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

Stai sa inteleg si eu, ai luat un calculator de motor de pe un 1.8 TS si l-ai pus pe un 2.0 TS ?

Author:  Zero [ 02 Jan 2013, 16:31 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

cristianmiu Quote:
Salutare!

Eu zic ca masina intra in limp mode. Problema poate venii de la senzorul axului cu came. Da distributia jos, desfa roata dintata de la evacuare, uitate pe spatele ei si vei vedea ca are un inel de tabla prin care trece senzorul. Bucata aceea de tabla trebuie sa fie perfect dreapta si sa nu atinga senzorul de ea.
Daca totul este ok, verifica senzorul de la axul sa fie in mintile lui, eventual masoara-l cu un multimetru.
Apoi verfica circuitul de la mufa senzorului la ECU sa nu fie intrerupt ( slabe sanse, dar cine stie ).

Distributia esti sigur ca a fost pusa corect? ai pus-o cu cale? sau la semne dupa cea veche? Motorul poate intra in limp mode si in cazul in care distributia nu este pusa corect.

Un tester nu ai? Masina din ce an este? euro2 sau euro3?
La distributie nu sa muncit deloc si nici motorul nu sa desfacut deloc , ne-am uitat la motorul vechi si distributia era pusa la fel . Masina este din 98 euro 2 .

Author:  Zero [ 02 Jan 2013, 16:32 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

Valak Quote:
Stai sa inteleg si eu, ai luat un calculator de motor de pe un 1.8 TS si l-ai pus pe un 2.0 TS ?
da

Author:  nesquick [ 02 Jan 2013, 16:35 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

Cum a spus si valak... tu ai luat ecu de 1.8 si l-ai pus pe 2.0? asa puteai sa iei si de 1.6 ... motorul pornea... nu aici este marea problema... di la faptul ca trebuie sa mearga in parametrii si nu merge.

Ai schimbat motorul zici? masina ce motor a avut? CF2 sau CF3? tu ce motor ai pus?

Author:  08_cvu [ 03 Jan 2013, 16:38 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

din cate stiu eu, trebuie sa schimbi ecu imobilizatoru si cpiul din cheie dar sa fie aceeasi motorizare daca schimbi decat ecu nu til recunoaste immo si nu porneste masina.

Author:  andy9982 [ 01 Feb 2013, 03:02 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

cristianmiu Quote:
Cum a spus si valak... tu ai luat ecu de 1.8 si l-ai pus pe 2.0? asa puteai sa iei si de 1.6 ... motorul pornea... nu aici este marea problema... di la faptul ca trebuie sa mearga in parametrii si nu merge.

Ai schimbat motorul zici? masina ce motor a avut? CF2 sau CF3? tu ce motor ai pus?
...noroc,si eu am incercat acelasi lucru,al un 2.0 Selespeed 155Cv de 99 si aveam prin casa un ECU de 1.8.Lam probat ,merge bine,unica problema este ca dc frinezi la un stop trebuie sa ai grija sa mentii relantiul,pt ca DC NU ,cade turatia pina moare motorul...

Author:  andy9982 [ 01 Feb 2013, 03:05 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

08_cvu Quote:
din cate stiu eu, trebuie sa schimbi ecu imobilizatoru si cpiul din cheie dar sa fie aceeasi motorizare daca schimbi decat ecu nu til recunoaste immo si nu porneste masina.
da,pe linga ECU trebuie schimbat (nu stiu sigur cum se numeste aparatul ala patrat care se alfa sum bord in spatele panoului de sigurante) si trebuie schimbat si contactul(care binenteles vine cu cheia lui)

Author:  nesquick [ 01 Feb 2013, 08:36 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

cutia aia din spatele panoului de sigurante este body computerului.

Nu trebuie schimbat butuc de cheie, nu are treaba.

Trebuie sa schimbi urmatoarele:
- ecu
- body computer
- cip cheie


si gata. Ideea este sa pui unul fix pentru motorizarea ta, daca vrei sa nu ai probleme.

Author:  Zero [ 11 Feb 2013, 20:52 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

Salutare iar :) , intrebare ce cantitate de aer trebuie sa citeasca debimetrul la relanti , la motorul 2.0 din 98 multumesc :)

Author:  jUkebOx [ 11 Feb 2013, 21:51 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

Salut.
Un debitmetru in mintile lui ar trebuii sa masoare in jur de 350-400 mg in turatie.
Inlocuirea calculatoarelor de injectie e mare greseala.
Fa rost de ECU de 2,0 neaparat.

Author:  Zero [ 11 Feb 2013, 22:41 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

jUkebOx Quote:
Salut.
Un debitmetru in mintile lui ar trebuii sa masoare in jur de 350-400 mg in turatie.
Inlocuirea calculatoarelor de injectie e mare greseala.
Fa rost de ECU de 2,0 neaparat.

Azi am refacut si softul 2.0 are masinuta :D

Author:  Zero [ 14 Feb 2013, 16:24 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

Salutare am nevoie de ajutorul cuiva care se pricepe in domeniul sonorizarilor , azi am primit un Sony DSX-S100 52 Watts x 4 si un Blaupunkt GTb-1200 DE . Ma intereseaza cam ce boxe as putea sa pun in masina ( usi si spate) ma refer la firma ceva ce sa se auda acceptabil si cel mai important o statie doar pentru subwoofer . Subwooferul are cam 800w - 250w/rms .

Author:  tomi_alfa [ 14 Feb 2013, 16:32 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

Zero Quote:
Salutare am nevoie de ajutorul cuiva care se pricepe in domeniul sonorizarilor , azi am primit un Sony DSX-S100 52 Watts x 4 si un Blaupunkt GTb-1200 DE . Ma intereseaza cam ce boxe as putea sa pun in masina ( usi si spate) ma refer la firma ceva ce sa se auda acceptabil si cel mai important o statie doar pentru subwoofer . Subwooferul are cam 800w - 250w/rms .
Uite doua topicuri care, poate te ajuta in acest sens:

viewtopic.php?f=12&t=1922" onclick="window.open(this.href);return false;

viewtopic.php?f=12&t=14311" onclick="window.open(this.href);return false;

Author:  Zero [ 14 Feb 2013, 17:59 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

tomi_alfa Quote:
Zero Quote:
Salutare am nevoie de ajutorul cuiva care se pricepe in domeniul sonorizarilor , azi am primit un Sony DSX-S100 52 Watts x 4 si un Blaupunkt GTb-1200 DE . Ma intereseaza cam ce boxe as putea sa pun in masina ( usi si spate) ma refer la firma ceva ce sa se auda acceptabil si cel mai important o statie doar pentru subwoofer . Subwooferul are cam 800w - 250w/rms .
Uite doua topicuri care, poate te ajuta in acest sens:

viewtopic.php?f=12&t=1922" onclick="window.open(this.href);return false;

viewtopic.php?f=12&t=14311" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam uitat peste ele dar nu inteleg nimic de acolo :D

Author:  Zero [ 01 Mar 2013, 16:35 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

Vesti bune :D am reusit sa termin toate baiurile care le-a avut :D si de saptamana acesta masina e circulabila . Am o intrebare care o sa sune cam prosteste ( intreb pentru ca nu am avut alfa pana acuma asa ca nu stiu cum se comporta ) cand turez motorul pana la 6 mi de ture totul ok , cand turatie trece de 6 mi zici ca motorul ala e posedat si da sa sara afara din sasiu de se misca si masina exact ca si muscle un car american....a uitat mecanicul sa stranga ceva surub pe acolo ?

Author:  ChitZu [ 01 Mar 2013, 18:35 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

Salut,

Si eu am patit la fel , odata atat de tare l-am turat de mi-o sarit motorul pe trotuar. :))
In alta ordine de idei poate ai vreun tampon dus sau cum ai spus si tu nu a stras/pus toate suruburile (desi ma indoiesc) .

:wave:

Author:  zumedia [ 01 Mar 2013, 21:47 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

Facea ca si muscle car-ul lu Vin Diesel din 2fast2furious, nu? :mrgreen:

Author:  Zero [ 07 Mar 2013, 17:15 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

Salutare , de ieri masina e circulabila :D toate actele in regula . Dar azi dimineata am avut o surpriza masina nu porneste nu sta la renalti daca i-au piciorul de pe acceleratie , am pus testerul si avrem vreo 6 erori le-am sters si a ramas una singura care nu vrea sa se stearga P1511 cred ca e de la mufa care intra in clapeta de acceleratie...ceva sugesti....?

Author:  tomi_alfa [ 07 Mar 2013, 21:13 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

Motoras pas-cu-pas. E cel care tine ralanti-ul. Ce fel de clapeta ai? Electronica sau pe cablu?

Author:  Zero [ 07 Mar 2013, 21:22 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 TS

tomi_alfa Quote:
Motoras pas-cu-pas. E cel care tine ralanti-ul. Ce fel de clapeta ai? Electronica sau pe cablu?
E pe cablu , dar pana la urma i-am dat de cap am miscat putin firele si am luat minusul de pe baterie , dupa care am pus testerul iar si eroarea sa sters . Cred ca e dusa mufa sau habar nu am dar ceva e acolo..

Page 1 of 3 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/