It is currently 10 Feb 2025, 18:52

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 64 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: 156 2.0 TS
PostPosted: 22 Dec 2012, 20:23 
Offline

Joined: 22 Aug 2012, 22:52
Posts: 65
Car: Alfa Romeo 156
Salutare , povestea incepe cam asa anul trecut in vara am cumparat o alfa 156 care urma sa ajunga la remat din cauza unui proprietar tanar si cam naiv si am zis ca e pacat de masina si ce ar fi daca as reusi sa o salvez . Dupa multe batai de cap si schimbat : ambreiaj , frane , bucsi etc am decis sa ma apuc de motor care era varza la randul lui am urmatoare problema la el cand il accelerez motorul nu trece de 3000 de ture si se aude ceva de genu http://www.youtube.com/watch?v=Wx-Bx79eJzs" onclick="window.open(this.href);return false; ( imi cer scuze pentru calitate am filmat cu ce am avut ) dupa ce se incalzeste motorul parca is mai revite dar in timpul mersului mai are toane ca , calc acceleratia is cu ea la podea si motorul nimic nu trage . Tin sa mentionez ca am schimbat clapte acceleratie , Ecu si debimetru ( din dezmembrari) . Acuma seara am pornit dinou masina si filmarea e din interior http://www.youtube.com/watch?v=6PBMFSu7JsM" onclick="window.open(this.href);return false; parca zici ca ramane cuplat socul .....sau habar nu am am pus masina pe tester si nici o eroare , deci putin ajutor daca se poate :D . Va multumesc


Cateva poze cu masina :

http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... 172501.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... 172601.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://imageshack.us/photo/my-images/22 ... 172701.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Last edited by Zero on 22 Dec 2012, 20:33, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 22 Dec 2012, 20:32 
Offline

Joined: 23 Oct 2010, 08:36
Posts: 18
Location: Hunedoara
din experienta mea cu clapeta, stiu ca de fiecare data cand umbli la ea (e destul sa i scoti mufa) trebuie resetati parametrii ei de pe calculator. Daca mergi la un mecanic care stie sa foloseasca un tester (nu doar sa reseteze erori,... ) in 10 minute e rezolvata.


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 02 Jan 2013, 09:08 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2011, 22:51
Posts: 24
Car: 156
Location: targoviste
ai schimbat ecu+imobilizator+cip ? cum a mers s-a potrivit?


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 02 Jan 2013, 10:47 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7101
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salutare!

Eu zic ca masina intra in limp mode. Problema poate venii de la senzorul axului cu came. Da distributia jos, desfa roata dintata de la evacuare, uitate pe spatele ei si vei vedea ca are un inel de tabla prin care trece senzorul. Bucata aceea de tabla trebuie sa fie perfect dreapta si sa nu atinga senzorul de ea.
Daca totul este ok, verifica senzorul de la axul sa fie in mintile lui, eventual masoara-l cu un multimetru.
Apoi verfica circuitul de la mufa senzorului la ECU sa nu fie intrerupt ( slabe sanse, dar cine stie ).

Distributia esti sigur ca a fost pusa corect? ai pus-o cu cale? sau la semne dupa cea veche? Motorul poate intra in limp mode si in cazul in care distributia nu este pusa corect.

Un tester nu ai? Masina din ce an este? euro2 sau euro3?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 02 Jan 2013, 16:08 
Offline

Joined: 22 Aug 2012, 22:52
Posts: 65
Car: Alfa Romeo 156
08_cvu Quote:
ai schimbat ecu+imobilizator+cip ? cum a mers s-a potrivit?
Da sa potrivit era de pe un motor de 1.8 si nu a avut nici o problema


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 02 Jan 2013, 16:12 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3803
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Stai sa inteleg si eu, ai luat un calculator de motor de pe un 1.8 TS si l-ai pus pe un 2.0 TS ?

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 02 Jan 2013, 16:31 
Offline

Joined: 22 Aug 2012, 22:52
Posts: 65
Car: Alfa Romeo 156
cristianmiu Quote:
Salutare!

Eu zic ca masina intra in limp mode. Problema poate venii de la senzorul axului cu came. Da distributia jos, desfa roata dintata de la evacuare, uitate pe spatele ei si vei vedea ca are un inel de tabla prin care trece senzorul. Bucata aceea de tabla trebuie sa fie perfect dreapta si sa nu atinga senzorul de ea.
Daca totul este ok, verifica senzorul de la axul sa fie in mintile lui, eventual masoara-l cu un multimetru.
Apoi verfica circuitul de la mufa senzorului la ECU sa nu fie intrerupt ( slabe sanse, dar cine stie ).

Distributia esti sigur ca a fost pusa corect? ai pus-o cu cale? sau la semne dupa cea veche? Motorul poate intra in limp mode si in cazul in care distributia nu este pusa corect.

Un tester nu ai? Masina din ce an este? euro2 sau euro3?
La distributie nu sa muncit deloc si nici motorul nu sa desfacut deloc , ne-am uitat la motorul vechi si distributia era pusa la fel . Masina este din 98 euro 2 .


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 02 Jan 2013, 16:32 
Offline

Joined: 22 Aug 2012, 22:52
Posts: 65
Car: Alfa Romeo 156
Valak Quote:
Stai sa inteleg si eu, ai luat un calculator de motor de pe un 1.8 TS si l-ai pus pe un 2.0 TS ?
da


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 02 Jan 2013, 16:35 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7101
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Cum a spus si valak... tu ai luat ecu de 1.8 si l-ai pus pe 2.0? asa puteai sa iei si de 1.6 ... motorul pornea... nu aici este marea problema... di la faptul ca trebuie sa mearga in parametrii si nu merge.

Ai schimbat motorul zici? masina ce motor a avut? CF2 sau CF3? tu ce motor ai pus?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 03 Jan 2013, 16:38 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2011, 22:51
Posts: 24
Car: 156
Location: targoviste
din cate stiu eu, trebuie sa schimbi ecu imobilizatoru si cpiul din cheie dar sa fie aceeasi motorizare daca schimbi decat ecu nu til recunoaste immo si nu porneste masina.


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 01 Feb 2013, 03:02 
Offline

Joined: 01 Feb 2013, 00:09
Posts: 3
Car: 156 2.0 155CV `99
cristianmiu Quote:
Cum a spus si valak... tu ai luat ecu de 1.8 si l-ai pus pe 2.0? asa puteai sa iei si de 1.6 ... motorul pornea... nu aici este marea problema... di la faptul ca trebuie sa mearga in parametrii si nu merge.

Ai schimbat motorul zici? masina ce motor a avut? CF2 sau CF3? tu ce motor ai pus?
...noroc,si eu am incercat acelasi lucru,al un 2.0 Selespeed 155Cv de 99 si aveam prin casa un ECU de 1.8.Lam probat ,merge bine,unica problema este ca dc frinezi la un stop trebuie sa ai grija sa mentii relantiul,pt ca DC NU ,cade turatia pina moare motorul...


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 01 Feb 2013, 03:05 
Offline

Joined: 01 Feb 2013, 00:09
Posts: 3
Car: 156 2.0 155CV `99
08_cvu Quote:
din cate stiu eu, trebuie sa schimbi ecu imobilizatoru si cpiul din cheie dar sa fie aceeasi motorizare daca schimbi decat ecu nu til recunoaste immo si nu porneste masina.
da,pe linga ECU trebuie schimbat (nu stiu sigur cum se numeste aparatul ala patrat care se alfa sum bord in spatele panoului de sigurante) si trebuie schimbat si contactul(care binenteles vine cu cheia lui)


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 01 Feb 2013, 08:36 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7101
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
cutia aia din spatele panoului de sigurante este body computerului.

Nu trebuie schimbat butuc de cheie, nu are treaba.

Trebuie sa schimbi urmatoarele:
- ecu
- body computer
- cip cheie


si gata. Ideea este sa pui unul fix pentru motorizarea ta, daca vrei sa nu ai probleme.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 11 Feb 2013, 20:52 
Offline

Joined: 22 Aug 2012, 22:52
Posts: 65
Car: Alfa Romeo 156
Salutare iar :) , intrebare ce cantitate de aer trebuie sa citeasca debimetrul la relanti , la motorul 2.0 din 98 multumesc :)


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 11 Feb 2013, 21:51 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Salut.
Un debitmetru in mintile lui ar trebuii sa masoare in jur de 350-400 mg in turatie.
Inlocuirea calculatoarelor de injectie e mare greseala.
Fa rost de ECU de 2,0 neaparat.


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 11 Feb 2013, 22:41 
Offline

Joined: 22 Aug 2012, 22:52
Posts: 65
Car: Alfa Romeo 156
jUkebOx Quote:
Salut.
Un debitmetru in mintile lui ar trebuii sa masoare in jur de 350-400 mg in turatie.
Inlocuirea calculatoarelor de injectie e mare greseala.
Fa rost de ECU de 2,0 neaparat.

Azi am refacut si softul 2.0 are masinuta :D


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 14 Feb 2013, 16:24 
Offline

Joined: 22 Aug 2012, 22:52
Posts: 65
Car: Alfa Romeo 156
Salutare am nevoie de ajutorul cuiva care se pricepe in domeniul sonorizarilor , azi am primit un Sony DSX-S100 52 Watts x 4 si un Blaupunkt GTb-1200 DE . Ma intereseaza cam ce boxe as putea sa pun in masina ( usi si spate) ma refer la firma ceva ce sa se auda acceptabil si cel mai important o statie doar pentru subwoofer . Subwooferul are cam 800w - 250w/rms .


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 14 Feb 2013, 16:32 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Zero Quote:
Salutare am nevoie de ajutorul cuiva care se pricepe in domeniul sonorizarilor , azi am primit un Sony DSX-S100 52 Watts x 4 si un Blaupunkt GTb-1200 DE . Ma intereseaza cam ce boxe as putea sa pun in masina ( usi si spate) ma refer la firma ceva ce sa se auda acceptabil si cel mai important o statie doar pentru subwoofer . Subwooferul are cam 800w - 250w/rms .
Uite doua topicuri care, poate te ajuta in acest sens:

viewtopic.php?f=12&t=1922" onclick="window.open(this.href);return false;

viewtopic.php?f=12&t=14311" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 14 Feb 2013, 17:59 
Offline

Joined: 22 Aug 2012, 22:52
Posts: 65
Car: Alfa Romeo 156
tomi_alfa Quote:
Zero Quote:
Salutare am nevoie de ajutorul cuiva care se pricepe in domeniul sonorizarilor , azi am primit un Sony DSX-S100 52 Watts x 4 si un Blaupunkt GTb-1200 DE . Ma intereseaza cam ce boxe as putea sa pun in masina ( usi si spate) ma refer la firma ceva ce sa se auda acceptabil si cel mai important o statie doar pentru subwoofer . Subwooferul are cam 800w - 250w/rms .
Uite doua topicuri care, poate te ajuta in acest sens:

viewtopic.php?f=12&t=1922" onclick="window.open(this.href);return false;

viewtopic.php?f=12&t=14311" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam uitat peste ele dar nu inteleg nimic de acolo :D


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 01 Mar 2013, 16:35 
Offline

Joined: 22 Aug 2012, 22:52
Posts: 65
Car: Alfa Romeo 156
Vesti bune :D am reusit sa termin toate baiurile care le-a avut :D si de saptamana acesta masina e circulabila . Am o intrebare care o sa sune cam prosteste ( intreb pentru ca nu am avut alfa pana acuma asa ca nu stiu cum se comporta ) cand turez motorul pana la 6 mi de ture totul ok , cand turatie trece de 6 mi zici ca motorul ala e posedat si da sa sara afara din sasiu de se misca si masina exact ca si muscle un car american....a uitat mecanicul sa stranga ceva surub pe acolo ?


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 01 Mar 2013, 18:35 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Salut,

Si eu am patit la fel , odata atat de tare l-am turat de mi-o sarit motorul pe trotuar. :))
In alta ordine de idei poate ai vreun tampon dus sau cum ai spus si tu nu a stras/pus toate suruburile (desi ma indoiesc) .

:wave:

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 01 Mar 2013, 21:47 
Offline

Joined: 29 Jan 2013, 22:28
Posts: 87
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Ploiesti
Facea ca si muscle car-ul lu Vin Diesel din 2fast2furious, nu? :mrgreen:


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 07 Mar 2013, 17:15 
Offline

Joined: 22 Aug 2012, 22:52
Posts: 65
Car: Alfa Romeo 156
Salutare , de ieri masina e circulabila :D toate actele in regula . Dar azi dimineata am avut o surpriza masina nu porneste nu sta la renalti daca i-au piciorul de pe acceleratie , am pus testerul si avrem vreo 6 erori le-am sters si a ramas una singura care nu vrea sa se stearga P1511 cred ca e de la mufa care intra in clapeta de acceleratie...ceva sugesti....?


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 07 Mar 2013, 21:13 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Motoras pas-cu-pas. E cel care tine ralanti-ul. Ce fel de clapeta ai? Electronica sau pe cablu?

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
 Post subject: Re: 156 2.0 TS
PostPosted: 07 Mar 2013, 21:22 
Offline

Joined: 22 Aug 2012, 22:52
Posts: 65
Car: Alfa Romeo 156
tomi_alfa Quote:
Motoras pas-cu-pas. E cel care tine ralanti-ul. Ce fel de clapeta ai? Electronica sau pe cablu?
E pe cablu , dar pana la urma i-am dat de cap am miscat putin firele si am luat minusul de pe baterie , dupa care am pus testerul iar si eroarea sa sters . Cred ca e dusa mufa sau habar nu am dar ceva e acolo..


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 64 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited