vroiam sa pun o poza cu tehnica pentru reintroducerea periilor insa kinezaria nu a salvat poza.
periile vor fi comprimate cu bride mici de plastic care se vor taia dupa ce vor fi introduse partial periile colectoare pe pozitie.
schema prezentata este pentru un electromotor cu excitatie serie, electromotorul nostru are excitatie cu magneti pemanenti, in rest e la fel.
ce e foarte important este pregatirea suprafetelor de contact electic ale rotorului si indepartarea prafului metalic ce ia nastere in timpul functionarii.
este bine sa testati electromotorul la rece inainte sa il montati, cu o baterie auto insa trebuie sa aveti gija pentru ca sant echipamente care lucreaza la curenti mari, au cuplu mare, pot fi smulse din mana de propria inertie si pot provoca arsuri daca prezinta scurtcircuit intern.
electromotorul de alfa (jtd) este Bosch, foarte performant, practic este o piesa care nu are nevoie de o mentenanta speciala de a lungul vietii insa daca masina este mai veche in mod sigur electromotorul are nevoie de atentie.
contine destul de multi rulmenti cu role, e bine construit de nemti dar nimic nu tine o vesnicie.
alegerea tipului de vaselina este extem de importanta pentru un rezultat cu pretentii.
multumesc pentru aprecieri, dupa cum stiti toata munca mea in automotive este "la liber" pentu voi.
pentru murdarit pe maini recomand cu caldura niste ulei ars, daca vreti sa reparati electromotorul si sa tina iarasi ani de zile nu e o conditie suficienta sa te murdaresti insa este una necesara