It is currently 19 Sep 2024, 02:22

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 26 Oct 2012, 10:53 
Offline

Joined: 31 Mar 2012, 22:07
Posts: 69
Car: Alfa Romeo 156/9
Location: Crailsheim
Imi poate zice si mie cineva daca turbina cea noua ar putea sa o inlocuiasca pe cea veche, si daca nu de ce? va rog este foarte urgent


Attachments:
2012-10-20-0015.jpg
2012-10-20-0015.jpg [ 213.53 KiB | Viewed 2778 times ]
2012-10-20-0018.jpg
2012-10-20-0018.jpg [ 123.36 KiB | Viewed 2778 times ]
2012-10-20-0032.jpg
2012-10-20-0032.jpg [ 179.36 KiB | Viewed 2778 times ]
Top
   
PostPosted: 26 Oct 2012, 12:44 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu poti pune un miez care are alte diametre ale palelor deoarece intre carcase si compresor cold/hot exista o toleranta foarte mica in asa fel incat daca ea nu exista turbina noua nu se invarte ,practic miezul nu incape si daca distanta e mai mare(miez mai mic) turbina ta va avea eficienta unui ciocan (in oua).

asta bineinteles in cazul in care corpul se potriveste, desi se vede de la o posta ca tu ai 2 lucruri diferite pe masa

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Oct 2012, 15:20 
Offline

Joined: 31 Mar 2012, 22:07
Posts: 69
Car: Alfa Romeo 156/9
Location: Crailsheim
problema e ca cea noua am comandato de un magazin din alba, nu era corespunzatoare si le-am trimiso inapoi impreuna cu cea veche, iar acum nu vor sa mi-o mai schimbe pentru ca nu au de unde face rost de asa turbina ca si "fosta" mea, asa ca mi-o retrimit inapoi pe cea noua dar necorespunzatoare, nush ce sa mai fac, am luat tzeapa groasa... :(


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2012, 18:00 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2189
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
pai trimite-o inapoi si daca nu au alta noua ca si modelul care iti trebuie tie , sa-ti returneze banii nu turbina . nu exista asa ceva : "vrei asta bine ,nu vrei tot o ai caci asa vrem noi " . mai exista si alt loc in care poti sa mergi si sa-i f..i . :bash:

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2012, 19:58 
Offline

Joined: 31 Mar 2012, 22:07
Posts: 69
Car: Alfa Romeo 156/9
Location: Crailsheim
Nu au acceptat sa imi returneze banii, deoarece nu se poate zic ei, asa ca am formulat o reclamatie la opc azi


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2012, 13:40 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2189
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
Suuuper . :clapping: iar apoi ,poti sa apelezi si la un avocat . Sa vezi numai citi bani se pot returna . :naughty:

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2012, 15:37 
Offline

Joined: 31 Mar 2012, 22:07
Posts: 69
Car: Alfa Romeo 156/9
Location: Crailsheim
firma asta nu vor sa imi emita factura si nici garantie... escrocheaza oamenii


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2012, 16:05 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
pai tu de ce :censored: ai platit daca nu ti-au dat factura?

Ma rog, in acceptiunea unora nici factura nu mai valoreaza asa mult astazi, dar macar pe baza ei poti sa faci o plangere si sa pornesti un proces. :twisted:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2012, 16:49 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Varianta 2:
pui la vanzare miezul primit alaturi de datele de identificare de care a venit insotit.
il vinzi si tu putin sub pret si intre timp trimiti turbina ta la reconditionat.
si inveti din gresli.asa fac si eu
cu tribunalul e de durata daca nu poti sa te intelegi cu ei sub nici o forma.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 Nov 2012, 18:22 
Offline

Joined: 31 Mar 2012, 22:07
Posts: 69
Car: Alfa Romeo 156/9
Location: Crailsheim
am primit piesa prin colet, ma gandeam ca actele se afla inauntru, deja iam raportat la opc alba pentru ca nu mi-au eliberat factura si garantia, cineva din firma mi-a zis ca sa putut pierde pe drum ca se mai intampla... se ocupa un domn inspector de caz, teoretic ar trebui sa imi primesc banii deoarece legea zice ca poti returna un produs in termen de 10 zile de la primire iar eu lam returnat in 7 cu tot cu perioada de 3 zile in care piesa a stat la curierat in alba.
Deja mi-e scarba de ei, tare i-as da in judecata daca as afla niste preturi pentru onorarii?? :|
Este careva pe formum care e curier de meserie? as dori sa aflu daca ii voie sa completezi hartia aceea de curierat cu creionul? si daca e ok sa completezi la data de primire cu o zi in urma, nu stiu daca a fost greseala sau rea intentie, dar deja ma gandesc serios ca pana si curierul este implicat. :censored:


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2012, 18:32 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Si mama lui este implicata.
in fine tu ai de reparat o turbina si mi se pare ca irosesti energie...

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 Nov 2012, 18:56 
Offline

Joined: 31 Mar 2012, 22:07
Posts: 69
Car: Alfa Romeo 156/9
Location: Crailsheim
imi pare rau de acea turbina, era mandria mea :(


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2012, 18:57 
Offline

Joined: 31 Mar 2012, 22:07
Posts: 69
Car: Alfa Romeo 156/9
Location: Crailsheim
orientati-ma in spre gasirea unei turbine, nu foarte scumpe pls.


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2012, 21:58 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
http://www.reconditionari-turbine.ro/" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.reconditionari-turbine.ro/Tu ... o-156.html" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 10 Nov 2012, 16:11 
Offline

Joined: 31 Mar 2012, 22:07
Posts: 69
Car: Alfa Romeo 156/9
Location: Crailsheim
am rezolvat treaba, mi-am luat turbina completa sh, trage mult mai bine ca inainte


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2012, 17:51 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2189
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
:clapping: era si cazul deja , sa ne spui ca ai rezolvat .

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2012, 16:50 
Offline

Joined: 31 Mar 2012, 22:07
Posts: 69
Car: Alfa Romeo 156/9
Location: Crailsheim
da, dar nu si cu turbina din alba, astept raspuns de la opc :?


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2012, 22:07 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Se putea monta si modelul "nou".
De fapt, ce ai primit tu este un hibrid oferit de Garret ca echivalenta pentru VNT25-ul tau original.
Doar ca exista o mica hiba: Nu se potriveste decat cu modificari sovietice la ambele capace (rece si cald).
Se poate face intr-un singur loc in Bucuresti, dar cu mari batai de cap. Plus ca adauga o doza de violenta
spontana la accelerare.
Oricum e bine ca ai rezolvat altfel.


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2012, 21:46 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
in acest caz este absolut ciudat cum acel vanzator a presupus ca omul are acasa o masina CNC si a omis sa i spuna ca e un "must have" al clientilor sai.
nu cred o iota din ce spui , mai ales ca nu ai cotele kinezariei de pe masa.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 Nov 2012, 10:38 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Cu un 1,9 sub capota e cam inutil sa-ti dai cu parerea despre
ce probleme si situatii presupune o turbina de 2,4 cu geometrie
variabila.
Cand ai drum prin Bucuresti, poti trece pe la service-ul meu si
iti voi prezenta turbina modificata pentru un astfel de miez.
Am "purtat-o" pe masina mea personala 5 luni.
Am plecat de la acelas punct in care s-a aflat si titularul post-ului
si cu un strung obisnuit si o mana fina, s-a rezolvat.
Anyway, se poate inchide postul ca omul a rezolvat.


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2012, 10:59 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Suna dubios rau ce spui acolo, in fine bine ca ti a iesit.
1.9 are geometrie variabila.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 Nov 2012, 11:59 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Pe 1,9 jtd s-au montat cu wastegate intern
la fel ca si pe 2,4 jtd de dupa 2001 pana in prezent.
Au actuatoare vacumatice controlate electronic
pe cand cea cu geometrie de pe 2,4 1999-2000, este
autoreglabila printr-un actuator presostatic.


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2012, 12:22 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Nu zau.
Fa ti update la strung.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 Nov 2012, 14:34 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@stig
FYI

1.9

The most common JTD engine is the 1.9 L (1,910 cc) straight-4 found on various brands and models. The first car that used this engine was Alfa Romeo 156 in 1997 (105 PS, 77 kW; 104 hp), making it the world's first common-rail Diesel passenger car. In 1999 it was introduced with the Fiat Punto (81 PS, 60 kW; 80 hp) and Fiat Brava/Bravo/Marea. There were also 85 PS (63 kW; 84 hp), 100 PS (74 kW; 99 hp), 110 PS (81 kW; 110 hp) and 115 PS (85 kW; 113 hp) versions available. The engine block weighs approximately 125 kg (276 lb).
The Multijet second generation features a common-rail design and is available with five different power outputs. The 8-valve version has 100 PS (74 kW; 99 hp), 120 PS (88 kW; 120 hp) or 130 PS (96 kW; 130 hp), the last two with variable geometry turbocharger; and the 16-valve version has 150 PS (110 kW; 150 hp) or 170 PS (130 kW; 170 hp).
Opel also uses a version of this engine. Their CDTI engine, manufactured in Pratola Serra, Italy and Kaiserslautern, Germany, is the product of the half-decade joint venture between GM and Fiat. It is used in the Vectra, Signum, Astra, Zafira, Cadillac BLS and Suzuki SX4 as well as some Saabs marked as TiD and TTiD (twinturbo version).

sursa:
http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine" onclick="window.open(this.href);return false;


Attachments:
156restyling_301.jpg
156restyling_301.jpg [ 127.79 KiB | Viewed 2231 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 16 Nov 2012, 00:17 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
Mda. 1.9JTD, cel de EURO 3, turbina este varibila, de la cel de 81 si 85kw.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited