Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19552
Page 1 of 2

Author:  adriano89 [ 26 Oct 2012, 10:53 ]
Post subject:  Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

Imi poate zice si mie cineva daca turbina cea noua ar putea sa o inlocuiasca pe cea veche, si daca nu de ce? va rog este foarte urgent

Attachments:
2012-10-20-0015.jpg
2012-10-20-0015.jpg [ 213.53 KiB | Viewed 2802 times ]
2012-10-20-0018.jpg
2012-10-20-0018.jpg [ 123.36 KiB | Viewed 2802 times ]
2012-10-20-0032.jpg
2012-10-20-0032.jpg [ 179.36 KiB | Viewed 2802 times ]

Author:  comanr [ 26 Oct 2012, 12:44 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

nu poti pune un miez care are alte diametre ale palelor deoarece intre carcase si compresor cold/hot exista o toleranta foarte mica in asa fel incat daca ea nu exista turbina noua nu se invarte ,practic miezul nu incape si daca distanta e mai mare(miez mai mic) turbina ta va avea eficienta unui ciocan (in oua).

asta bineinteles in cazul in care corpul se potriveste, desi se vede de la o posta ca tu ai 2 lucruri diferite pe masa

Author:  adriano89 [ 26 Oct 2012, 15:20 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

problema e ca cea noua am comandato de un magazin din alba, nu era corespunzatoare si le-am trimiso inapoi impreuna cu cea veche, iar acum nu vor sa mi-o mai schimbe pentru ca nu au de unde face rost de asa turbina ca si "fosta" mea, asa ca mi-o retrimit inapoi pe cea noua dar necorespunzatoare, nush ce sa mai fac, am luat tzeapa groasa... :(

Author:  alfa146 [ 26 Oct 2012, 18:00 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

pai trimite-o inapoi si daca nu au alta noua ca si modelul care iti trebuie tie , sa-ti returneze banii nu turbina . nu exista asa ceva : "vrei asta bine ,nu vrei tot o ai caci asa vrem noi " . mai exista si alt loc in care poti sa mergi si sa-i f..i . :bash:

Author:  adriano89 [ 26 Oct 2012, 19:58 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

Nu au acceptat sa imi returneze banii, deoarece nu se poate zic ei, asa ca am formulat o reclamatie la opc azi

Author:  alfa146 [ 27 Oct 2012, 13:40 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

Suuuper . :clapping: iar apoi ,poti sa apelezi si la un avocat . Sa vezi numai citi bani se pot returna . :naughty:

Author:  adriano89 [ 29 Oct 2012, 15:37 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

firma asta nu vor sa imi emita factura si nici garantie... escrocheaza oamenii

Author:  goldfinger [ 29 Oct 2012, 16:05 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

pai tu de ce :censored: ai platit daca nu ti-au dat factura?

Ma rog, in acceptiunea unora nici factura nu mai valoreaza asa mult astazi, dar macar pe baza ei poti sa faci o plangere si sa pornesti un proces. :twisted:

Author:  comanr [ 29 Oct 2012, 16:49 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

Varianta 2:
pui la vanzare miezul primit alaturi de datele de identificare de care a venit insotit.
il vinzi si tu putin sub pret si intre timp trimiti turbina ta la reconditionat.
si inveti din gresli.asa fac si eu
cu tribunalul e de durata daca nu poti sa te intelegi cu ei sub nici o forma.

Author:  adriano89 [ 01 Nov 2012, 18:22 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

am primit piesa prin colet, ma gandeam ca actele se afla inauntru, deja iam raportat la opc alba pentru ca nu mi-au eliberat factura si garantia, cineva din firma mi-a zis ca sa putut pierde pe drum ca se mai intampla... se ocupa un domn inspector de caz, teoretic ar trebui sa imi primesc banii deoarece legea zice ca poti returna un produs in termen de 10 zile de la primire iar eu lam returnat in 7 cu tot cu perioada de 3 zile in care piesa a stat la curierat in alba.
Deja mi-e scarba de ei, tare i-as da in judecata daca as afla niste preturi pentru onorarii?? :|
Este careva pe formum care e curier de meserie? as dori sa aflu daca ii voie sa completezi hartia aceea de curierat cu creionul? si daca e ok sa completezi la data de primire cu o zi in urma, nu stiu daca a fost greseala sau rea intentie, dar deja ma gandesc serios ca pana si curierul este implicat. :censored:

Author:  comanr [ 01 Nov 2012, 18:32 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

Si mama lui este implicata.
in fine tu ai de reparat o turbina si mi se pare ca irosesti energie...

Author:  adriano89 [ 01 Nov 2012, 18:56 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

imi pare rau de acea turbina, era mandria mea :(

Author:  adriano89 [ 01 Nov 2012, 18:57 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

orientati-ma in spre gasirea unei turbine, nu foarte scumpe pls.

Author:  comanr [ 01 Nov 2012, 21:58 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

http://www.reconditionari-turbine.ro/" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.reconditionari-turbine.ro/Tu ... o-156.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Author:  adriano89 [ 10 Nov 2012, 16:11 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

am rezolvat treaba, mi-am luat turbina completa sh, trage mult mai bine ca inainte

Author:  alfa146 [ 10 Nov 2012, 17:51 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

:clapping: era si cazul deja , sa ne spui ca ai rezolvat .

Author:  adriano89 [ 12 Nov 2012, 16:50 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

da, dar nu si cu turbina din alba, astept raspuns de la opc :?

Author:  jUkebOx [ 12 Nov 2012, 22:07 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

Se putea monta si modelul "nou".
De fapt, ce ai primit tu este un hibrid oferit de Garret ca echivalenta pentru VNT25-ul tau original.
Doar ca exista o mica hiba: Nu se potriveste decat cu modificari sovietice la ambele capace (rece si cald).
Se poate face intr-un singur loc in Bucuresti, dar cu mari batai de cap. Plus ca adauga o doza de violenta
spontana la accelerare.
Oricum e bine ca ai rezolvat altfel.

Author:  comanr [ 13 Nov 2012, 21:46 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

in acest caz este absolut ciudat cum acel vanzator a presupus ca omul are acasa o masina CNC si a omis sa i spuna ca e un "must have" al clientilor sai.
nu cred o iota din ce spui , mai ales ca nu ai cotele kinezariei de pe masa.

Author:  jUkebOx [ 14 Nov 2012, 10:38 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

Cu un 1,9 sub capota e cam inutil sa-ti dai cu parerea despre
ce probleme si situatii presupune o turbina de 2,4 cu geometrie
variabila.
Cand ai drum prin Bucuresti, poti trece pe la service-ul meu si
iti voi prezenta turbina modificata pentru un astfel de miez.
Am "purtat-o" pe masina mea personala 5 luni.
Am plecat de la acelas punct in care s-a aflat si titularul post-ului
si cu un strung obisnuit si o mana fina, s-a rezolvat.
Anyway, se poate inchide postul ca omul a rezolvat.

Author:  comanr [ 14 Nov 2012, 10:59 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

Suna dubios rau ce spui acolo, in fine bine ca ti a iesit.
1.9 are geometrie variabila.

Author:  jUkebOx [ 14 Nov 2012, 11:59 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

Pe 1,9 jtd s-au montat cu wastegate intern
la fel ca si pe 2,4 jtd de dupa 2001 pana in prezent.
Au actuatoare vacumatice controlate electronic
pe cand cea cu geometrie de pe 2,4 1999-2000, este
autoreglabila printr-un actuator presostatic.

Author:  comanr [ 14 Nov 2012, 12:22 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

Nu zau.
Fa ti update la strung.

Author:  comanr [ 14 Nov 2012, 14:34 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

@stig
FYI

1.9

The most common JTD engine is the 1.9 L (1,910 cc) straight-4 found on various brands and models. The first car that used this engine was Alfa Romeo 156 in 1997 (105 PS, 77 kW; 104 hp), making it the world's first common-rail Diesel passenger car. In 1999 it was introduced with the Fiat Punto (81 PS, 60 kW; 80 hp) and Fiat Brava/Bravo/Marea. There were also 85 PS (63 kW; 84 hp), 100 PS (74 kW; 99 hp), 110 PS (81 kW; 110 hp) and 115 PS (85 kW; 113 hp) versions available. The engine block weighs approximately 125 kg (276 lb).
The Multijet second generation features a common-rail design and is available with five different power outputs. The 8-valve version has 100 PS (74 kW; 99 hp), 120 PS (88 kW; 120 hp) or 130 PS (96 kW; 130 hp), the last two with variable geometry turbocharger; and the 16-valve version has 150 PS (110 kW; 150 hp) or 170 PS (130 kW; 170 hp).
Opel also uses a version of this engine. Their CDTI engine, manufactured in Pratola Serra, Italy and Kaiserslautern, Germany, is the product of the half-decade joint venture between GM and Fiat. It is used in the Vectra, Signum, Astra, Zafira, Cadillac BLS and Suzuki SX4 as well as some Saabs marked as TiD and TTiD (twinturbo version).

sursa:
http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine" onclick="window.open(this.href);return false;

Attachments:
156restyling_301.jpg
156restyling_301.jpg [ 127.79 KiB | Viewed 2255 times ]

Author:  ursulet [ 16 Nov 2012, 00:17 ]
Post subject:  Re: Diferente "chra" turbina alfa romeo 2.4 jtd

Mda. 1.9JTD, cel de EURO 3, turbina este varibila, de la cel de 81 si 85kw.

Page 1 of 2 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/