Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

scoate fum la esapament la peste 3000 rotatii
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=193
Page 1 of 1

Author:  catalin28 [ 20 Feb 2006, 01:42 ]
Post subject:  scoate fum la esapament la peste 3000 rotatii

in afara ca se aude ca un diesel desi e pe benzina 1.8TS acum doua zile am observat ca la peste 3000 turatii scoate fum pe esapament . stie cineva sa-mi zica daca ar putea avea legatura cu variatorul?
va asigur ca este fum nu abur si asta doar de 2 zile. am verificat nivelul si este fffputin sub maxim. tin sa precizez ca cu acest schimb la momentul de fata am deja 9000km(selenia).mai am o precizare la o liniuta am trecut de 7000de ture poate fi asta cauza de scoate fum? va multumesc anticipat si astept raspunsurile voastre.

Author:  alexmirica [ 20 Feb 2006, 01:54 ]
Post subject: 

Nu, ar fi altceva. Nu stiu ce sa iti spun, ar putea fi uleiul... Io uleiul in schimb la 5000-7500km. In ceea ce priveste ture multe, stai linistit, a mea vede cel putin saptamanal rosu si nu scoate neam de fum pe esapament.

Author:  alfa 147 [ 20 Feb 2006, 22:39 ]
Post subject: 

dieselu e probabil de la variator, eu l-am schimbat ca si la mine se auzea la fel

Author:  GNC [ 15 Feb 2007, 12:15 ]
Post subject: 

Ce variator ai schimbat...? Iesea sau nu iesea fum la a ta..?

Author:  Cristiano [ 15 Feb 2007, 17:50 ]
Post subject: 

verifica apa la motor, taicameu a patit asa si i s-au spart doua chiuloase si ii baga antigel pe toba si iesea fum

Author:  Silviu [ 16 Feb 2007, 10:22 ]
Post subject: 

pai daca a intrat antigel in toba, ies aburi.... nu fum.......

Author:  Nicorec [ 23 Feb 2007, 17:38 ]
Post subject: 

Aceeasi problema o am si eu cu un Alfa 155 1.9td...Imi scotea fum negru knd ii dadeam talpa sau knd porneam motorul la rece....

Author:  Silviu [ 23 Feb 2007, 17:52 ]
Post subject: 

pai td-ul , este alta mancare ... jtd-ul alt meniu .... nu are legatura decat ... carburantul, adica motorina. :D
la td cand fumega la pornire si cox este din pompa de injectie, se calibreaza se rezolva, sau filtru motorina murdar.
la jtd, este diferit ... are injectie electronica, debitmetru ..... variator presiune .... :wink:

Author:  Nicorec [ 23 Feb 2007, 19:00 ]
Post subject: 

Am inteles 63FAL...merci mult de sfat..

Author:  Dany [ 23 Feb 2007, 19:02 ]
Post subject: 

Topicul asta (la fel si cel cu Display Info Center) nu ar trebui postate la Troubleshooting?

Page 1 of 1 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/