sistemul de climatizare , daca functioneaza corect se autocurata ,adica fagurii de la vaporizator se spala singuri cu apa condensata,nu e nevoie decat sa inlocuiesti filtrul de polen.
multa lume confunda aerul umed (care rezulta de la uscarea vaporizatorului atunci cand de exemplu ai folosit ac ul si il opresti dar continui sa mergi cu el oprit) cu mucegaiuri si alte alea .
problema asta cu mirosurile era pe vremuri cand nu existau aceste filtre de polen ,tot pamantul ramanea in vaporizator.
ca sa stea curate ,climele trebuiesc folosite cat mai mult si inlocuite filtrele de polen ,cam asta i.
e normal dupa o vreme ca masina(aerul din clima) sa nu mai miroasa a plastic ca atunci cand e noua (dealtfel masinile noi sant cele mai otravitoare pentru sanatate deoarece o perioada emana substante toxice din plastic,piele etc).
acum referitor la ce ai patit tu ,sa nu mai dai cu apa sau zemuri in bord niciodata .
incearca sa scoti unitatea aia (blu & mama sau cum se cheama) si sa dai cu un spray de contacte la toate mufele din vecinatatea gurilor de aer ,acolo unde vezi zeama uscata sau unde crezi ca ar fi cazut zeama.
unitatea trebuie sa o desfaci si la fel sa ajungi la placa de baza pe care sa observi unde ai oxizi ,sa cureti si sa dai cu spray.
ai sanse sa mai porneasca ,dar tre sa fii foarte norocos.
ps:chiar daca sa presupunem ca se usuca si totul merge fara sa intervii ,problemele o sa reapara in sezonul toamna -iarna cand o sa se reactiveze oxizii
_________________ Alfa Romeo Crosswagon
nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....
Go further! AlfaClub.ro is about support!
|