Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Nou alfist in Cluj https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19120 |
Page 1 of 1 |
Author: | Varga [ 12 Aug 2012, 21:06 ] |
Post subject: | Nou alfist in Cluj |
Salutare si bine v-am gasit. Nu de mult timp am cumparat primul automobil si pot sa zic cu mandrete ca este Alfa Romeo (147 TS) ![]() ![]() Nu stiu daca e directia buna dar in primul rand as dori sa achizitionez un cablu de diagnoza sa nu "caut in intuneric" (nu pare corect sa dai bani pentru fiecare diagnoza chiar daca vrei numai sa resetezi airbag-ul din cauza ca ai schimbat mufele sau sa verifici care dintre senzoare nu functioneaza). Intrebarea e de unde, la ce pret si ce fel de cablu ar fi optim? Multumiri in avans si sa ne vedem cu bine. ![]() |
Author: | MrHollow [ 14 Aug 2012, 16:42 ] |
Post subject: | Re: Nou alfist in Cluj |
Salut si bine ai venit. Niste poze cu masina ar fi indicate sa vedem si noi cele 2 culori si becurile in plus. ![]() Iti trebuie o interfata OBD II / ELM327 pentru Alfa Romeo si un soft de preferat (FiatECU Scan sau AlfaDiag - ambele sunt cu licenta si eu unul nu am reusit sa le gasesc pe cai neortodoxe. Poti sa le cumperi si de pe ebay.co.uk insa ai grija ca mai sunt unele cu probleme (din ce am citit). |
Author: | Varga [ 16 Aug 2012, 10:44 ] | |||||||||
Post subject: | Re: Nou alfist in Cluj | |||||||||
Salutari. Abia miercuri seara am apucat sa vad reply-ul (mersi mult de ajutor ![]() In legatura cu interfata de diagnoza...da voi comanda una de pe net si am vazut in unele locuri se vinde in pachet cu softul (exact pe care-l ziceai ca e compatibil). De diferenta de nuante nu prea am ce zice... e clar... o fost lovita si revopsite unele elemente si nu au puscat culorile (Asta e. Nici nu cred ca se poate reproduce o culoare care o fost deja arsa cativa ani buni de soare) Cu putin timp si Alfa love o revopsim toata, oricum are si cateva ciobituri de la pietricele. Jantele mie personal imi plac. Nu sunt de Alfa si nici nu le am pe cele originale din pacate ![]() Kilometrii si schimburi: Masina avea 74.000 la bord cand am cumparato si acum are 80.000. Avem putina pierdere de ulei la semeringuri de la distributie, (poate vorbesc prostii dar sunt incepator) dar oricum as dori sa schimb cureaua si toate cele necesare cat mai curand. Daca ati avea o suggestie pentru un service bun in Cluj as ramane recunoscator. Sunete turbate ![]() Beculete stranii:: 1. Avem aprins recent un airbag dar acel contact o mai facut figuri, am curatat, miscat contactul, am resetat-o si dupa un timp am miscat masca de la usa, sub care sunt cabluri si o reaparut. 2. Senzorul ABS din dreapta-fata nu functioneaza. Cand am pus testerul pe el nu citea absolut nimic (restul dintre ele functionau perfect) si aici au dat dovada de cunostinta tot felul de mesteri de la service-uri: ba ca e ars, ba ca e cablul, ca era lovita si a intrat toata roata ![]() 3. MArtor MCSF: wow la asta deja as putea scrie o carte (si sunt incepator ![]() Cam atat ar fi povestea mea cu Alfa-ul de doua nuante ![]() E al meu si e Alfa ![]() ![]() PS: mai am nevoe si de un scut motor ![]() Sa ne vedem cu bine. ![]()
|
Author: | nesquick [ 16 Aug 2012, 11:53 ] |
Post subject: | Re: Nou alfist in Cluj |
Sa o stapanesti sanatos ! si vezi ca este o ea nu un el ![]() ![]() |
Author: | _mircea_ [ 16 Aug 2012, 16:20 ] |
Post subject: | Re: Nou alfist in Cluj |
salutare cum trage masina? sacadeaza? daca merge relativ normal si ai martorul de eroare motor aprins este aproape sigur sonda lamda de dupa catalizator "arsa" , daca sonda ce a fost inlocuita nu era originala, si era universala(se gasesc si asa) se "ard " repede la mine una a rezistat 500 km ... apoi am umblat fara ( cablurile taiate) 2000 pana am achizitionat una de origine (bosch-exista anumite coduri pentru marca , model , motorizare) dar costa triplu fata de una universala . Probabil fostul proprietar a inlocuit-o (sau nu) cu una universala deoarece era mai ieftina iar masina de vanzare. senzor ABS gasesti in comert si se schimba relativ usor , dar trebuie demontata roata fata, apoi carena ,apoi o mufa si treaba e gata in 15 minute maxim. P.S. rulmentul nu prea ai cum sa-l pui in alta pozitie la montare decat daca ai mari lipsuri ![]() welcome.. si la cat mai multi km |
Author: | nesquick [ 16 Aug 2012, 17:34 ] |
Post subject: | Re: Nou alfist in Cluj |
de curiozitate, sondele pre-cat si after-cat sunt la fel? si aici nu ma refer la forma sau diametrul filetului ci ca si functionabilitate. Multumesc |
Author: | Varga [ 17 Aug 2012, 11:24 ] |
Post subject: | Re: Nou alfist in Cluj |
Salutari si mersi pentru sfaturi si indrumari. Masina trage bine, nu tuseste nu sacadeaza, tine ture la 900 stabil in relanti. Am si cumparat un ELM327 si mi-am si prins urechile cateva ore bune pana am inteles ce si cum merge si de ce este nevoe. Am aflat ca interfata ELM327 se poate conecta dor la Body si la sectia MotorSystem (am reusit cu 2 softuri diferite: cu unul doar la body si cu celalalt la motorizare) si ca la AirBag-uri si ABS e nevoe de un altfel de cablu (KKL) sau de modificari la ELM327. Daca eventual stiti cumva si ma puteti ajuta cu modificarea calbului ELM327 va rog (oricum simt ca ziua de azi va trece cu cautari si incercari si daca reusesc ceva si functioneaza postez ![]() Pentru martorul MCSF am primit doua erori unul era de "Air Quantity" si celalalt "Catalyst system efficiency below threshold bank". Hmmmm ![]() Multumiri si sa ne vedem cu bine. ![]() |
Author: | nesquick [ 17 Aug 2012, 11:27 ] |
Post subject: | Re: Nou alfist in Cluj |
debitmetrul este raspunzator de masurarea cantitatii de aer. Posibil ca necesita inlocuire. LE: in prima faza pot incerca sa-l cureti. Vezi pe forum ca este un tutorial. Dupa ce il cureti, stergi eroarea si vezi daca problema persista. |
Author: | _mircea_ [ 17 Aug 2012, 13:33 ] |
Post subject: | Re: Nou alfist in Cluj |
daca masina nu tuseste... debitmetrul functioneaza oarecum , cat consuma mediu ? sondele after market si cele originale sunt identice raportat la filet , unele sunt bolt on (originalele) in sensul ca nu trebuie sa tai mufa de pe cea veche si sa faci lipituri pe cablurile de la sonda noua , si evident sunt eficiente (60mii km se zice) acum in cele after market se pot arde rezistentele din ele mai repede , sau pur si simpu decedeaza senzorul ce citeste nuvelul de oxigen din gazele ce ies de dupa catalizator ( vorbind acum despre sonda de dupa catalizator , asta aplicandu-se la toate sondele lamda) |
Author: | Varga [ 19 Aug 2012, 11:31 ] |
Post subject: | Re: Nou alfist in Cluj |
Salutari. Au trecut cateva zile si dupa nenumerate ore pe forumuri si in masina am inteles problemele si solutiile cu cabluri si diagnoze si am reusit sa fac un full check... Am spus o prostie cand ziceam de ELM modificat (greseala mea). In aceasta tema voi posta un nou topic pentru cei ce sunt interesati. Diagnoza: Semnal sonda pre-cata: closed loop - e OK Semnal sonda after-cata: open loop - asta nu e OK (consum carburant necontrolat si pierdere putere/forta) ATENTIE: la sonde after-cata poate fi problema si MAF(debitmetru) daca sonda are voltaj mai mare de 0.5V Semnal ABS dreapta-fata: inactiv fara semnal - diagnoza zicea ca e si ceva problema de conectarea Airag: driver airbag si passanger curtain - cel de la sofer e evident (cred ca toti am avut problema asta si dupa curatarea contactului cu un reset o si disparut). La cel de la pasager inca nu am avut timp sa caut mufele dar asta e urmatorul pas. Consumul e 6.5 afara si 10++ in oras. @CristianMiu: nu sunt sigur de diferentele de pre si after-cata dar caut si daca gasesc ceva revin cu un PM. Multumiri pentru ajutor si sa ne vedem cu bine. ![]() |
Author: | MrHollow [ 22 Aug 2012, 07:23 ] |
Post subject: | Re: Nou alfist in Cluj |
http://www.alfaworkshop.co.uk/parts/Alf ... mbda.shtml" onclick="window.open(this.href);return false; Sonde Lambda. Cele cu 4 fire sunt inferioare, cele cu 6 fire sunt superioare. Eu am avut problema cu una din cele 2 sonde superioare care imi face amestecul de aer cu benzina, am achizitionat una noua originala si am schimbat-o la mirica. |
Author: | _mircea_ [ 22 Aug 2012, 10:32 ] |
Post subject: | Re: Nou alfist in Cluj |
toate au 4 fire unul gri unul negru si doua albe ![]() |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |