Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Diagnoza Motor/Airbag ECU https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=18768 |
Page 1 of 1 |
Author: | Dany [ 10 Jun 2012, 13:41 ] |
Post subject: | Diagnoza Motor/Airbag ECU |
Are cineva pe aici experienta cu diagnoza la modelele 916 MK1? |
Author: | tzzivii [ 10 Jun 2012, 13:46 ] |
Post subject: | Re: Diagnoza Motor/Airbag ECU |
tu cred ca ai nevoie de interfata cu 3 pini. cu FES funtioneaza decent. |
Author: | Dany [ 10 Jun 2012, 13:52 ] |
Post subject: | Re: Diagnoza Motor/Airbag ECU |
Interfata tocmai am comandat-o pe ebay. In primul rand vreau sa sterg o eroare de airbag (pe care am generat-o cu mana mea punand contactul sa ridic geamurile dupa ce demontasem scaunul soferului ). Pe alfaowner e un topic legat de chestia asta si incerc sa inteleg cum merge treaba. In al doilea rand as vrea sa fac o diagnoza si la motor (chestie mai mult de rutina). Ca idee - unde sunt amplasate ECU-urile pt motor si airbag la 916? LE: Vad totusi ca informatiile sunt un pic contradictorii pe site-ul FES si pe topicul de pe AO. Respectiv pt FES este recomandata folosirea unei interfete KKL-OBD nemodificata, pe cand pe AO se recomanda intreruperea liniei L (e.g. trecuta printr-un switch lasat deschis). |
Author: | gabrieldima [ 10 Jun 2012, 17:39 ] |
Post subject: | Re: Diagnoza Motor/Airbag ECU |
Eu pt masinile astea fac diagnoza la Autoitalia cu tester dedicat , mufa cu adaptor , nu am reusit sa gasesc interfata functionala pt asa ceva. Ai 3 mufe de diagnoza , una este in compartimentul motor undeva in zona centralei abs , una la picioarele pasagerului spre consola centrala a masinii si una sub capacul din spatele scaunelor , la Gtv este sub bancheta de spate . |
Author: | Dany [ 11 Jun 2012, 13:44 ] |
Post subject: | Re: Diagnoza Motor/Airbag ECU |
Ok, am descoperit unde e ECU Airbag: e cel de sub capacul din spatele scaunelor, langa baterie. 916 a venit cu doua tipuri de ECU Airbag: Becker si TRW. La Becker stergerea si citirea erorilor se poate face foarte usor (conectat picul 3 la pamant 10s), insa era prea frumos sa fie adevarat, asa ca a mea are TRW. Aparent e recomandat sa se faca diagnoza/stergerea erorilor cu stecherul airbagurilor scos (pt a evita o eventuala explozie), si conectati rezistori dummy (4x3.3Ohm plus un bec de 3W in locul celui din bord). Linia L - pinul 15 la mufa OBD - trebuie intrerupta undeva (cel mai usor trecuta prin multiplexorul din cablul VagCom), si folosit un adaptor OBD 16 la 3 pini specific Fiat. Pentru stergerea erorii se foloseste TRW2Scan. |
Author: | ALXege [ 11 Jun 2012, 13:50 ] |
Post subject: | Re: Diagnoza Motor/Airbag ECU |
Unul din motivele pentru care nu mi-as lua vreodata Ph1.. |
Author: | Dany [ 11 Jun 2012, 14:32 ] |
Post subject: | Re: Diagnoza Motor/Airbag ECU |
In final am gasit alta solutie, si am sunat la un Service Alfa. Mi-a zis un tip ca nu e nicio problema sa stearga eroarea pt un pic de Trinkgeld . Asa ca, ca sa nu am dureri de cap si emotii legate de explozii, trag maine o fuga la service. |
Author: | ALXege [ 11 Jun 2012, 16:38 ] |
Post subject: | Re: Diagnoza Motor/Airbag ECU |
Trinkgeld? Se practica si pe-acolo? |
Author: | 82sas [ 11 Jun 2012, 17:32 ] |
Post subject: | Re: Diagnoza Motor/Airbag ECU |
Se practica si in Olanda si tot cu Alfa. |
Author: | Dany [ 12 Jun 2012, 10:52 ] |
Post subject: | Re: Diagnoza Motor/Airbag ECU |
ALXege Quote: Trinkgeld? Se practica si pe-acolo?
Eh, e mai mult sau mai putin un fel de a spune ca nu costa cine stie ce.
|
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |