It is currently 05 Feb 2025, 00:51

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: misterul direcției!
PostPosted: 03 Jun 2012, 15:32 
Offline
User avatar

Joined: 07 Oct 2008, 23:37
Posts: 124
Car: 147 1,6TS
Location: Bucuresti
Salutare, ieri am facut aproximativ 500km prin țară, am luat și doua gropi urate și tot drumul mi-a scârțâit dreapta față.. am crezut ca e amortizorul initial, la gropi troznea urat de tot, ca metal pe metal. cum am intrat in Bucuresti a inceput sa vibreze urât ca și cum ar fi intrat în voblaj o roata.. am crezut ca s-a rupt amortizorul, am oprit, m-am uitat cu o lanterna peste tot parea ok. am incercat sa merg iar, am luat cateva viraje si totul ok, peste 50la ora a inceput iar pana am oprit.

am mers pana acasa cu 40 si astazi am ridicat-o pe cric si m-am uitat la toate rotile, am tras de ele, nici un joc, nimic rupt nimic îndoit..
cu rotile intoarse intr-o parte si in alta se comporta perfect normal in mers..


Are cineva idee ce ar putea fi? :samui:


Top
   
 Post subject: Re: misterul direcției!
PostPosted: 03 Jun 2012, 19:58 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
Cap de planetara? Ceva rulmenti? Ma gandesc ca daca se simt vibratii, astea ar trebui sa vina de la un element care se roteste. :peace:

_________________
~tzili~


Top
   
 Post subject: Re: misterul direcției!
PostPosted: 03 Jun 2012, 21:37 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Daca bate cand virezi si accelerezi e de la planetare...cel putin la mine asa a fost :)

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
 Post subject: Re: misterul direcției!
PostPosted: 04 Jun 2012, 10:01 
Offline
User avatar

Joined: 07 Oct 2008, 23:37
Posts: 124
Car: 147 1,6TS
Location: Bucuresti
thenuts Quote:
Daca bate cand virezi si accelerezi e de la planetare...cel putin la mine asa a fost :)
nu, merge perfect. cand apasam sa comprim amortizorul dreapta față facea un scartait urat. acum vad ca nu-l mai face..
o sa vad ce amortizoare imi gasesc, as vrea ceva sport cu arcuri cu tot pentru ca am auzit ca cele stock sunt foarte proaste..

oricum trebuie sa le schimb pe toate 4.


Top
   
 Post subject: Re: misterul direcției!
PostPosted: 04 Jun 2012, 12:02 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15283
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Inainte sa te-apuci sa schimbi pe ghicite, fa o vizita la un mecanic pentru o diagnosticare corecta. Sa fiu sincer, ma indoiesc ca e de la amortizor ce zici tu.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: misterul direcției!
PostPosted: 04 Jun 2012, 13:20 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3803
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Ai putea sa schimbi rotile intre ele si sa vezi ce se intampla ! Un cauciuc deformat poate sa se manifeste tare ciudat !

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: misterul direcției!
PostPosted: 04 Jun 2012, 13:42 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2009, 23:45
Posts: 302
Location: Cluj-Napoca
poate fi bascula superioara ,sau janta , care poate avea o indoitura sau deformare pe care tu nu o vezi pe buza exterioara , eu asa am patit in iarna , dar la mine a fost mai ciudat deoarece am schimbat inclusiv rulmentul care la scurt timp a inceput sa huruie , janta am dus-o la un individ ce cu asta se ocupa a pus-o pe "scula" respectiva fara cauciuc si mi-a aratat , desi cu ochiul liber cu cauciucul pe ea nu se vedea nimic aparent , poate fi insertie rupta in cauciuc , pot fi multe detalii insignifiante la care nu te uiti aparent dar le simti

_________________
ALFA ROMEO 147 1,6 TS ECO


Top
   
 Post subject: Re: misterul direcției!
PostPosted: 21 Jul 2012, 10:39 
Offline

Joined: 05 Apr 2012, 08:32
Posts: 16
Car: 147
am patit si eu la fel la un fiat bravo...groapa si dupa 50 de km un huruit si vibra volanul rau de tot si asa am zis si eu ca e de la roata fata dreapta. cel putin la mine surpriza a venit cand un mester batran a rezolvat problema in 10 minute...culmea toate astea de la roata dreapta spate :))) nu imi venea sa cred...era f putin indoita pe interior si rupsese sarmele din cauciuc. alt cauciuc - unu sh -echilibrata si a fost totul ok. cum naiba trimitea vibratiile alea puternice in volan sa nu ma intrebati ca nu am idee. iar o iarna mai tarziu huruiau rotile spate rau de tot si vibra toata masina -rezolvarea a venit cand acelasi mos a dat jentile jos si le-a curatat bine de toata griblura ce se lipise de ele si gata..fara echilibrare fara nimik.( a scos cred ca juma de sacosa de nisip de pe toate si era asa de bine prins acolo de ziceai ca e beton)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited