Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=18731 |
Page 1 of 2 |
Author: | comanr [ 02 Jun 2012, 15:09 ] | |||||||||
Post subject: | 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 | |||||||||
m-am gandit sa fac acest topic pentru cei care vor sa si schimbe dicurile de frana (brembo 330mm) important e cum deosebim discurile originale fata de fake uri ,se pare ca masina mea avea fake uri lucru care ducea la vibratie puternica la franari de la 150 km ,vibratiile dispareau pe la 80/90 km/h cateva elemente la care trebuie sa ne uitam chiar si in cazul achizitionarii unor discuri SH: -ambele fete ale discului trebuie sa aiba aceiasi grosime (daca nu sant la fel se vor incalzi diferit si apar vibratii),eu aveam diferente de 1,5 mm grosime intre fete la ambele discuri -trebuie sa existe codul si logo-ul firmei"brembo" gravate cu laser nu prin poansonare -trebuie sa aiba greutatea normala,ale mele de pe masina erau cu 1-2 kg mai usoare -discurile brembo originale nu sant vopsite montajul e relativ simplu ,trebuie folosita pasta de cupru la punctele de contact ale placutelor cu etrierul,trebuie curatat bine inainte.pentru demontarea etrierului se foloseste o cheie inbus de 12 mm,discurile noi trebuiesc degresate. tijele ce tin placutele se scot prin bataie cu obiect ascutit in gaura dinspre exterior. spor la lucru si atentie la montaj , e viata voastra pana la urma.
|
Author: | marius [ 02 Jun 2012, 15:43 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
In gama 156, discurile astea au fost montate doar pe GTA, nu ? |
Author: | comanr [ 02 Jun 2012, 15:45 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
au fost din fabrica pe crosswagon q4, sportwagon q4 si pe GTA ,de restul nu mai stiu |
Author: | marius [ 02 Jun 2012, 15:55 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
Adica ale masinii tale fusesera deja inlocuite odata cu fake-uri ? |
Author: | comanr [ 02 Jun 2012, 16:01 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
dap, la un moment dat ,pe undeva . persoana care a avut masina a fost mai in varsta , a si murit intre timp .probabil ca daca ii puneau un motor in 8valve nu simtea curios e ca cica s-a servisat numai la service uri de marca aceasta masina ,dovada fiind cartea service, insa nu am gasit mentionat nicaieri ca s au inlocuit discurile ,plus ca inainte sa o iau eu de pe la 97 de mii de km pana la 130 de mii n-a mai fost pe la nici un service de marca ,nu apar insemnari in cartea service. |
Author: | tzzivii [ 02 Jun 2012, 18:02 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
Omule, iti zic ca gresesti. Iar partea cu uzura o vei vedea dupa ceva km pe pielea ta, tot inegala. Le: si, cum e cu anvelope de iarna, vara? Asta apropo de vietile noastre |
Author: | gabrieldima [ 03 Jun 2012, 11:59 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
Fake uri ma indoiesc sa fie , nu prea renteaza sa faci fake pentru un produs ieftin , daca erau Brembo Gt care costa 300+ euro intelegeam . Uzura dupa cum ti-a spus si Tzivii o poti regasi peste un nr de km in functie si de cum lucreaza pistonasele etrierelor tale. Astept si eu un feedback de la placutele alea Mintex pe care vad ca le-ai montat , eu am avut asa ceva pe un Range si la viteze mari imi crestea pulsul grav, aveau un fadding foarte mare , in oras si la viteze decente erau ok . P.s. Mare parte a discurilor Brembo se fac sub licenta in tari mai putin costisitoare ca si taxe < Turcia , Singapore, etc> , Brembo NU face placute de frana , doar ambaleaza niste placute produse de alte firme consacrate si brenduite Brembo < Textar de ex> |
Author: | Alexandrus [ 03 Jun 2012, 16:42 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
Cum ti s-a mai spus, nu te bucura prea devreme. In primul rand, imi pare ca prinderea etrierelor este facuta o idee gresit pentru ca toate discurile pe care le-am vazut, ma refer evident la franele cu etriere montate radial si discuri de 330mm pe Alfa, au uzura accentuata pe partea interioara, insa abia sesizabila diferenta. Parerea mea e ca in cazul tau ar cam trebui reconditionate etrierele, garnituri si protectii noi, plus folosit placute decente, nu vari prostii. De altfel se vede pe disc ca e uzat aiurea din cauza placutelor. PS. Dap, exact cum spune si Dima, Brembo nu produce placute, insa au patente pentru cateva compozitii de material, de la normale la foarte bune si la racing, iar majoritatea placutelor sunt produse de altii, precum Ferodo. Cu alte cuvinte, daca ai vrea neaparat placute Brembo, trebuie sa stii ce anume sa cauti, ca nu toate sunt la fel. |
Author: | comanr [ 03 Jun 2012, 20:23 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
pistonasele merg cu mana se misca foarte fin . la masina folosesc mereu pneuri M+S(ies la fiecare plecare in off road) speciale pentru suv adica extraload 825kg ,indice de viteza 101V ,nu cred ca exista ceva mai sigur de atata,sa dea domnu sa fie la toata lumea asa cauciucuri care costa 1000 ron bucata deoarece exista pistonase pe ambele fete la etrierii brembo uzura discurilor ar trebui sa fie uniforma ,doar discurile no name au fete inegale. ati vazut si voi ca discurile prezinta urme de vopsea si la baza si acolo unde sant poansonate deci parerea mea e ca sant fake uri ,o sa le iau codul sa investighez.discurile originale nu sant vopsite. placutele pe care le am pus sant mintex ceva mai moi ca si material ,au un pic de fading ,le voi folosi pentru rodajul discurilor nu se pune problema unui rebuild la etrieri,garniturile sant ok ,masina franeaza excelent |
Author: | nae [ 03 Jun 2012, 22:29 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
Rodezi discu cu alte placute?nu inteleg |
Author: | tzzivii [ 03 Jun 2012, 22:31 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
Nici eu, deci? |
Author: | comanr [ 03 Jun 2012, 23:51 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
Pentru ca abia am montat totul o sa las putin o mie de km mintexurile.daca frana nu o sa tina foarte bine le voi inlocui cu unele mai bune. |
Author: | nae [ 04 Jun 2012, 00:51 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
Pai nu o sa tina. |
Author: | Alexandrus [ 04 Jun 2012, 22:34 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
tzzivii Quote: Nici eu, deci?
Te luminez eu.Gume M+S = siguranta, ca sunt scumpe, poti rula cu ele oriunde in conditii optime, ca rulezi ca un boss Discurile de frana trec prin procedura de rodaj, e normal, doar ca n-ai auzit tu. Masina cu multi km rulati, uzeaza discurile de frana inegal, nu are nevoie de verificare presiune etriere macar, ca garniturile din cauciuc sunt vesince, "se stie". Daca nici acum n-ai inteles, nu are rost sa iti mai explic |
Author: | nae [ 04 Jun 2012, 23:04 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
like a boss |
Author: | comanr [ 04 Jun 2012, 23:31 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
@alexandrus am uitat sa zic ca placutele vechi nu le am mai folosit ,erau delphi ,acum merg cu astea putin sa vedem ce si cum |
Author: | Bimm3r [ 05 Jun 2012, 16:22 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
Pe 156 normal merg pus discuri de 330 cu etrierele standard? |
Author: | tzzivii [ 05 Jun 2012, 16:31 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
Bimm3r Quote: Pe 156 normal merg pus discuri de 330 cu etrierele standard?
Da, dar mai iei din discuri o idee.
|
Author: | Bimm3r [ 05 Jun 2012, 16:46 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
Adica? Care e maximul care intra? Vreau sa imi schimb discurile cu unele mai marimsi mai bune pt ca desi abia mi-am pus 2 discuri noi englezesti, nu retin marca, vibreaza la franare, si as vrea ceva mai eficient. |
Author: | tzzivii [ 05 Jun 2012, 16:50 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
Probabil sunt proaste sau nu ai schimbat placutele. Maximul acceptat este cel pe care il ai deja |
Author: | comanr [ 30 Jun 2014, 13:01 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
iar am probleme pe franare, apar vibratii, sistemul asta cu etrier fix e extrem de sensibil la depuneri provocate de rugina, petele acelea care le lasa placutele la stationare, desi masina a fost folosita macar o data pe saptamana, a stat doar outdoor. problema ar fi de la discul din stanga, o sa l verific pe un strung sa vad ce abatere are, iar alte discuri si placute , sa inceapa distractia. |
Author: | comanr [ 01 Jul 2014, 14:03 ] | ||
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 | ||
de obicei nu il ascult pe sorin, amicul meu cu atelierul de strungarie, de data asta a avut dreptate. a observat ca la discul din stanga nu mai aveam acel surub mic M8 de fixare a discului pe fuzeta si discul se fixa direct cu roata, initial a mers bine insa la diverse interventii (au fost cateva) sau schimbare jante iarna/vara discul se rotea fata de butuc(flansa) si a intrat mizerie , rugina intre disc si butuc. discurile de 330mm au diametru mare si orice mizerie prinsa intre ele si butuc poate duce la o asezare proasta si la o uzura neuniforma, etrierul fiind fix ai nevoie de o aliniere perfecta a discului. pe ceasul comparator exista o abatere de 0.1mm, sorin a adus totul "within factory specs" adica 0,01mm pe ambele fete, am curatat perfect discul , am scos acel surub rupt din butuc pentru fixarea discului , am curatat butucul si foarte important si janta cu o spatula dreapta, am gresat la montaj piesele si acum masina franeaza perfect, fara vibratii, franele se vor aseza mai bine dupa ce suprafata discului din stanga va deveni ca oglinda insa e ceea ce trebuie, am scapat ieftin rau. in partea dreapta nu am umblat, totul e ok.
|
Author: | yux_mm [ 01 Jul 2014, 17:14 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
Incepand de la ce viteza se simtea vibratia la fanare? La viteze mari? Sau si la viteze uzuale de deplasare prin oras: 30-50km/h? |
Author: | comanr [ 01 Jul 2014, 18:08 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
cam de la 50-60 la ora vibra volanul si frana imprecis, ca o droaga, sub aceasta viteza frana relativ ok. |
Author: | Meme [ 01 Jul 2014, 19:23 ] |
Post subject: | Re: 330mm BREMBO disc repalcement-fake vs real, on AR CW Q4 |
Salutare - aceleasi probleme sunt si la franele stock puse pe Evo (care sunt in mare parte identice cu acestea) - solutia pe care am gasit-o pe site-urile de afara sunt discurile din doua bucati (two piece rotors) sau chiar full float rotors: https://www.youtube.com/watch?v=ZMOCEfH7-zw" onclick="window.open(this.href);return false; - diferentele si avantajele/ dezavantajele prezentate destul de clar - ramane doar problema banilor |
Page 1 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |