Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
inca un virus https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=1855 |
Page 1 of 2 |
Author: | tnscatalin [ 31 Mar 2007, 18:44 ] |
Post subject: | inca un virus |
tocmai am fost la ploiesti cu un bun prieten sa vada o alfitza2.0ts din 2000 (omu a mers cu a mea 2 km si n-a mai vrut sa se dea jos din ea asa ca acum isi cumpara una). Chestia-i ca am probat si eu masina, nu prea are cusururi vizibile la caroserie dar mi se pare ca nu prea trage ( comparativ cu a mea care-i 2.0jts ), diferenta de putere-i prea mare pentru doar 15 cai in plus . Mai mult am sesizat o alta chestie. La plecarea de pe loc tinde sa cada-n gat, chiar si in gol daca turezi motorul are o scurta cadere de turatie timp in care ai senzatia ca se va opri, apoi urca normal . Eu nu sunt vreun expert in ale tehnicii dar nu mi se pare normal si nu stiu daca-i o idee buna s-o cumpere asa . Gagica are 160.000 km (pe cuvantul lui) . Prietenul meu e incantat de masina dar eu nu stiu ce sfat sa-i dau asa ca va rog ajutati-ma... pe bune |
Author: | Tupac [ 31 Mar 2007, 19:00 ] |
Post subject: | |
Are sunet de diesel motorul? Daca da atunci e variatorul. In plus, se prea poate ce debitmetrul sa fie dus. |
Author: | tnscatalin [ 31 Mar 2007, 19:14 ] |
Post subject: | |
motorul se aude normal, iar caderea de turatie are loc in momentul in care o calci si dureaza doar o clipa in plus cred ca-i scapa toba si nu mai are scut (cat costa un scut si pe unde-l poate gasi ?) |
Author: | alexmirica [ 31 Mar 2007, 21:44 ] |
Post subject: | |
Cauzele sunt: 1) corp clapeta 2) injectoare infundate 3) debitmetru |
Author: | Silviu [ 31 Mar 2007, 22:43 ] |
Post subject: | |
Cumva este una albastru metalizat ? Joi m-am dat cu una ( numere de PH) care avea 160k si dupa ce i-am schimbat debitmetrul avea aceleasi simptome. Injectoarele atunci erau curatate. De tras trage de rupe, insa daca accelerezi pana la podea brusc se manifesta cum ai descris. Daca amicul tau o cumpara iti spun care este buba |
Author: | tnscatalin [ 01 Apr 2007, 09:46 ] |
Post subject: | |
da, e albastru metal si are numere de ph. amicul meu vrea s-o cumpere de fapt a batut palma si la inceputul sapt. incheie actele de casatorie cu ea. cred ca avea nr. PH ... ELA |
Author: | Silviu [ 01 Apr 2007, 09:52 ] |
Post subject: | |
masina este beton dpdv mecanic. merita "casatorita". Succes ! PS: Mirica&Madkat : este masina de care v-am vorbit. Stiti care este hiba L.E. : masina are 140K. bine intretinuta, este din 2000. Merita luata. |
Author: | tnscatalin [ 01 Apr 2007, 10:04 ] |
Post subject: | |
multzam frumos ! N-as fi vrut s-o ia in freza pe barba mea, si cum nu ma prea pricep va apreciez tuturor ajutorul si va multumesc inca o data . Mai ales ca eu le sunt nas . Oricum sapt care vine o sa va spun si cum s-a comportat in noaptea nuntii (adica pe drum de la Ploiesti la Pitesti - ca eu o s-o aduc). |
Author: | Silviu [ 01 Apr 2007, 10:06 ] |
Post subject: | |
Iti spun ca este beton. Dupa ce ajungi acasa, da-mi un PM si iti spun care este hiba cu datul in nas la accelerare brusca |
Author: | tnscatalin [ 01 Apr 2007, 10:13 ] |
Post subject: | |
asa voi face in calitate de nas iti multumesc |
Author: | Silviu [ 01 Apr 2007, 10:22 ] |
Post subject: | |
Cu placere . |
Author: | Silviu [ 02 Apr 2007, 11:02 ] |
Post subject: | |
M-am avut timp. Singurele lucruri pe care le-m facut, au fost curatarea de injectoare si scoatere "trompetei" din filtrul de aer. Nu am vazut nicio schimbare. |
Author: | tnscatalin [ 02 Apr 2007, 12:10 ] |
Post subject: | |
baieti as avea o rugaminte : detaliati un pic discutia cu injectoarele, (eu sunt profan). Am 2.0jts si as vrea si eu sa-i curat injectoarele dar nu stiu unde ( sunt pitestean)sa ma duc asa ca v-as ruga cu lacrimi in ochi sa-mi spuneti si mie |
Author: | Silviu [ 02 Apr 2007, 12:16 ] |
Post subject: | |
catalin, cati km are masina ? Iar hiba la masina din PH, este din debitmetrul de aer. Nu este pentru TS dar merge. vanzatorul avea ariciu` in buzunar si nu a vrut sa dea 160 euro pe unul nou de TS. Deh, traim in RO si ....... |
Author: | tnscatalin [ 02 Apr 2007, 13:50 ] |
Post subject: | |
a mea are 145.000 km si pana acum n-am avut probleme uleiul are 3000 km (omv 5w40) trensmisia schimbata la 120000 si bujiile la 140.000 . Cred totusi ca am ceva pe dreapta fata (la gropi se aude un troscait infundat) inca ceva : azi dupa amiaza mergem sa luam ts-ul despre care-am vorbit. mersi pentru pont |
Author: | Silviu [ 02 Apr 2007, 13:51 ] |
Post subject: | |
pai si de ce vrei sa cureti injectoarele ? nu mai trage ? |
Author: | tnscatalin [ 02 Apr 2007, 13:56 ] |
Post subject: | |
ba da, dar acum o luna am avut probleme gen Motor system failure . La service-ul specializat (singurul din Pitesti), au ajuns la concluzia ca inj 1 si inj 4 sunt cauza. Cum am schimbat benzina masina si-a revenit si nu mai da avertizari. ma gandesc insa sa nu aiba sechele ca mi-e tare draga |
Author: | Silviu [ 02 Apr 2007, 14:01 ] |
Post subject: | |
mai bine las-o asa. curatatul la benzinare, nu este prea sanatos. |
Author: | tnscatalin [ 02 Apr 2007, 14:16 ] |
Post subject: | |
multam frumos. oricum intrebarea ramane unde ma duc cu masina sa-i verific cum trebuie mecanica pe fata. La AutoPalermo de la mine m-au luat aia cu niste aberatii de parca eu eram copil retardat iar ei fac operatii pe creier. Am plecat de la ei destul de dezamagit asa ca as avea nevoie de ajutor |
Author: | Silviu [ 02 Apr 2007, 14:23 ] |
Post subject: | |
apeleaza cu incredere la Alex Mirica |
Author: | tnscatalin [ 02 Apr 2007, 14:36 ] |
Post subject: | |
Author: | tnscatalin [ 03 Apr 2007, 08:55 ] |
Post subject: | |
Gaaaaaata, am adus-o. In alta ordine de idei masina merge binisor cu exceptia fazei cu acceleratia care mi-a mancat ficatii intr-o panta cand am dat cu spatele si am fost nevoit s-o aduc intai la 2500 de ture si pe urma sa iau talpa de pe ambreiaj. Pentru alexmirica: are urgenta nevoie de scut!!! si cred ca de debitmetru. PS stie cineva cum se manifesta bara stabilizatoare dusa... |
Author: | Silviu [ 03 Apr 2007, 09:10 ] |
Post subject: | |
Catalin, am scris intr-un post anterior ca ii trebuie debitmetru de TS. Vanzatorul, un chitros, nu a vrut sa plateasca un debitmetru nou si eu cu manutele mele, am montat un debitmetru de JTD. Nu stiam ca omu vinde masina. In alta ordine, masina mergea super bine, nu batea nimic la ea si nu inteleg de unde ai tras concluzia ca trebuie schimbata bara stabilizatoare. Scut, are @dcmilitaru, din aluminiu. Oricum, "finii" sa o stapaneasca sanatosi si sa se bucure de ea. |
Author: | tnscatalin [ 03 Apr 2007, 13:07 ] |
Post subject: | |
intrebarea cu bara se referea la masina mea . scuze pentru neintelegere |
Author: | alexmirica [ 03 Apr 2007, 21:09 ] |
Post subject: | |
Da-mi prin PM seria de sasiu si iti zic scoru la debitmetru. Alex |
Page 1 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |