It is currently 22 Nov 2024, 01:58

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 21 Nov 2007, 17:52 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 16:20
Posts: 94
Location: Bucuresti
Salutare prieteni alfishti!

De curand am intrat in posesia unei evacuari duble (stanga-dreapta) de la ASSO si am montato pe masina, 147 1.6 120cp. (promit ca revin cu poze). Sunetul este placut, infundat, dar nu ceva deosebit si la turatii peste 3000 parca se pierde din intensitate. Intrebarea mea: daca elimin toba mica si pun traseu direct de la cat. obtin ceva mai bun? Diferenta in db e mare? N-as vrea sa am probleme cu politia.

_________________
My ex: Alfissimo


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2007, 18:23 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
da obtii...asa am facut si eu..daca vrei ne intalnim si-ti arat rezultatul :)!diferenta e substantiala.....:)

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2007, 21:31 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
occ Quote:
da obtii...asa am facut si eu..daca vrei ne intalnim si-ti arat rezultatul :)!diferenta e substantiala.....:)
nu este relevant ! ;)
o sa simti ceva doar daca elimini cat-ul - riscand sa aprinzi insa check - engine-ul - toba de mijloc are rol de rezonator-adik zgomot !!!

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2007, 21:31 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
trebuia eliminata din start,se simte imediat in pedala si in mersul motorului,legat de politie nu mi as face probleme ci mai degraba de RAR,atata timp cat nu o sugrumi la 7000 rpm pe strada nu cred ca vei fi detectat :D

_________________
0751314197


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 01:26 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 11:04
Posts: 472
Location: Alba Iulia
eu am "supersprint" pe ea, e moarte sunetul mai ales la ralanti cand "pisti" putin gazul. acum am si eu o problema, s-a desprins o tabla de aluminiu de dedesubt si atinge toba, cum se prinde aia la loc?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 07:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Aug 2007, 13:29
Posts: 350
Location: brasov
din cauza vibratilor sa marit gaura si a sarit peste saiba.
Pune o saiba mai mare si GATA.
Am patit-o si eu.

_________________
cand e vorba de ALFA ROMEO,
doar CERUL este limita
ALFA ROMEO 145 mica rosie
ALFASUD ´82
EX:"ITALIANCA"ALFA ROMEO145,CRASH


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2007, 10:35 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 11:04
Posts: 472
Location: Alba Iulia
mersi


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2008, 18:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Feb 2008, 17:58
Posts: 2
Si eu am montat o toba sport si as vrea mai mult de la sunet. Ce se intampla daca elimin doar rezonatorul (toba mica de panan finala) sau daca elimin doar toba de mijloc (cea dintre catalizator si rezonator)? Am vazut multi care au pus traseu direct si la drum lung se vaitau de zgomotul interior.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Feb 2008, 08:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Aug 2007, 13:29
Posts: 350
Location: brasov
elimina finala
Rezultat garantat

_________________
cand e vorba de ALFA ROMEO,
doar CERUL este limita
ALFA ROMEO 145 mica rosie
ALFASUD ´82
EX:"ITALIANCA"ALFA ROMEO145,CRASH


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Feb 2008, 10:03 
Offline
User avatar

Joined: 10 Feb 2008, 17:58
Posts: 2
by_alex2003 Quote:
elimina finala
Rezultat garantat
FINNALA???? :shock:
Sunt un pic derutat. De la catalizator avem: toba de mijloc, o toba mai mica care am inteles ca se numeste rezonator, si toba FINALA.
Care toba trebuie eliminata? inafara de FINALA!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Feb 2008, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Aug 2007, 13:29
Posts: 350
Location: brasov
doar finala,am facut la cateva masini (nu ALFA)si rezultat 100%,in acceleratie mmmmmmm.NICE :D
Dar nu vad de ce nu ar merge si la Alfa

_________________
cand e vorba de ALFA ROMEO,
doar CERUL este limita
ALFA ROMEO 145 mica rosie
ALFASUD ´82
EX:"ITALIANCA"ALFA ROMEO145,CRASH


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Feb 2008, 23:15 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 290
Location: Bucuresti
La Volvo am schimbat catalizatorul cu unul sport si... sunetul a devenit, de la placut cum era inainte, incitant. In turatii devine metalic ca sa zic asa. Ideea este ca cel de fabrica avea si cateva site dupa catalizator in acelasi ansamblu. In rest masina nu are decat o finala mare cat un rezervor. :)

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited