Dany Quote:
gabrieldima Quote:
teoretic sta mai bine pe strada Spiderul dar si daca scapa , scapa mult mai violent
Mi se pare foarte naspa chestia asta. Banuiesc ca si greutatea masinii isi spune cuvantul. Insa inseamna ca ori stai departe de limita de aderenta, ori o furi. Aveam asteptari mai mari de la mult laudatul multi-link de pe Spider/GTV.
Pe circuitul de la Serres tocmai ce m-am dat cu un GTV Mk3 de 3,2. Masina era echipata cu slick-uri Bridgestone insa in rest era stock. Proprietarul ei mergea cu ea la limita aderentei, inclusiv in acele de par sau in parabole iar masina statea pe drum impecabil. Am repetat experienta cu mai multe modele de alfa (fiind la greci, majoritatea erau v6) si am observat ca GT-ul cu motor de 3,2 echipat tot cu gume de circuit, pierdea mai repede spatele decat GTV-ul. La randul meu sunt posesor de GTV de multa vreme si iti post spune ca daca ai puntea spate in conditii ok, singura vina este a gumelor. DAR! Daca pe viraj faci si transfer de greutate vei pierde destul de lejer spatele insa in astfel de situatii eu am reusit sa aduc masina pe trasa destul de lejer. Nu am avut Maragoni pe masina ca sa iti pot da un feedback corect insa nu am avut de fiecare data gume in cea mai buna stare. Pe cele doua GTV-uri am folost Michelin Pilot Sport 2 (nota 5/10), Bridgestone Potenza S03 (nota 7/10), Good Year Eagle F1 GS D3 (nota 8/10), Hancock Ventus (nota 9/10) si Pirelli P Zero Rosso (nota 8/10). Clasificarile sunt subiective insa cele mai bune gume pe care le-am folosit au fost cele Hancock.
PS. Tine cont totusi ca eu relatez experienta mea cu GTV-uri. Rigiditatea caroseriei este diferita la GTV fata de Spider asa ca ma gandesc ca este posibil ca in cazul tau limita de aderenta sa apara mai repede decat la un GTV echivalent ca motorizare.