It is currently 31 Jan 2025, 05:32

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Alfa 156 2.4MJTD
PostPosted: 28 Mar 2007, 11:03 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Vreau ca prin toamna, cand ma intorc in tara, sa imi iau o alta Alfa 156, dar din 2004 si cu facelift.

Acum ma gandeam la motorul de 175 de cai, 2.4 MJTD contra celui care l-am avut deja, 2.0JTS.

Am facut un calcul al taxei de inmatriculare si ar insemna 950 de euro pentru JTS si 1800 de euro pentru MJTD. Pretul de achizitie probabil va fi in jur de 9 mii, dar oricum vreau sa o iau pe leasing, deci poate depasi, nu ma deranjeaza.

Acum punand chestiile astea in balanta, ar insemna aproape 1000 de euro diferenta, care i-as putea baga in masina, evident ceva jante si alte chestii de finete. Dar asta ar insemna sa raman la 165 de cai, pentru ca JTS-ul se tuneaza mai greu si mai scump.

Pe de alta parte, daca as lua un MJTD, cu un ciptuning as putea ajunge la 200 si ceva de cai, chestie care mi-ar surade, as cobori sub 8s la demaraj. Dar ar ramane stock.

Cred ca diferenta de consum nu e chiar asa de semnificativa, JTS imi lua 7 in afara si 10 in oras, nu e un criteriu.



Ideea e urmatoarea, ce sa aleg, the looks or the power :?:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 11:07 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Mergi pe 2.4 daca nu te deranjeaza sa platesti taxe mai mari si impozit peste 2000cmc. Un simplu remap si vei simti al naibii de bine acel cuplu imens.
Daca esti fan benzina, mergi pe JTS + chip apoi, dar nu vei egala 2.4-le remapat decat cu axe came modificate, evacuare, admisie, etc...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 11:12 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Nu imi permit finantele sa investesc multi bani, plus ca in urmatoarea lunga perioada o sa pendulez intre Romania si State, in timpul cand sunt plecat o sa o conduca tata din cand in cand.

Ideea e ce sa aleg, sa merg pe MJTD la care ii pot face un remap cu 3-400 de euro si numai atat, sau sa merg pe JTS si sa o fac frumoasa cu 1000 de euro care ar iesi din diferenta, si sa ma multumesc cu mai putina putere.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 11:13 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Tu stii cel mai bine ce doresti, putere sau look...Personal as merge pe 2.4 ca si putere, desi e peste 2000cmc... :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 11:25 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
N-am avut diesel in viata mea, habarnam cu ce se mananca. E un pas cam nesigur. As putea lua JTS si as fi multumit de motor, n-am avut probleme decat minore. Dar as incerca si un diesel, ca o data si o data tot o sa iau. Merita diesel-ul atat de mult incat sa justifice 1000 de euro extra?

Apropo: N-am mai stat la o bere cu prietenii de mult, in afara de messenger si bmwclub n-am mai avut nici un contact cu careva din tara pe tema asta. Tre sa mai imi expun din ganduri ca ma sui pe pereti pe aici de singuratate.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Bine ai revenit printre noi.E greu prin Statele alea,nici o Alfa pe strazi! :wink:
Nici eu nu am avut niciodata masina diesel,dar motorul asta este singurul care mi-ar surade si mie. Pe la 40 de ani,intr-un Thesis/166 ceva.
Dar sa revin la problema ta.Daca iei in calcul si o motorizare JTD,si te preocupa (in mod normal) si taxele,dieselul in 4 cilindri respecta Euro 4 incepand cu anul 2005.Doar 150 de caluti insa.
Tu nu te grabesti,pana in toamna se vor mai deprecia un pic,poate si Razgandeanu asta se va...razgandi de tot,asa incat sa iti poti cumpara masina pe care o vrei, cum vrei ,fara sa mai trebuiasca sa faci tot felul de calcule care sa-i multumeasca pe hotii din conducerea tarii.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 12:01 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
In principiu io sunt benzinar convins, insa de curand un prieten si-a luat o 156 2.4 JTD 150CP. Motorul e impresionant la turatii joase si are un sound misto (din interior suna a V8 ). Daca ar fi sa iau un diesel as lua un 2.4 insa nu as lua unu in 4 cilindrii.


Last edited by Dany on 28 Mar 2007, 13:31, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 12:08 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Da, asta cu Euro 4 m-a preocupat, pentru ca si JTS si MJTD au euro 4 si e mult mai mica taxa. Iar pentru leasing imi trebuie masina de minim 4 ani, deci 2003-2004, un 156 facelift.

Nu cred ca scot astia taxa asta cat de curand, ar fi de vis, dar sa nu ne facem iluzii.

As da 1000 de euro in plus pe MJTD, dar daca gasesc cu jante cu capace sau unele pe 15 banale, o sa mor de ciuda si nu o sa mai am bani de ceva jante frumoase. Nu modific caroseria, mi se pare super asta de facelift, dar evident ca ii trebuie ceva jante spitate, doua evacuari frumoase, un eleron de GTA pe portbagaj si eventual folie.

M-am uitat pe date tehnice si dintre toate alfele stock, JTS e cea mai rapida, indiferent de modelul de caroserie. Chiar si 159 e mai slaba. Evident, o bate numai 2.5 V6, dar motoru asta nu intra in calcul.

@marius: Am vazut un 164, cateva Spider-uri vechi si o Alfa Milano care la noi e 75, deci sunt si Alfe pe aici.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 20:28 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
ti`o dau pe a mea, e 1.9 jtd si fara facelift...dar arata damn good :))
nu de alta, dar eu vreau sa incerc motorul pe care l`ai avut tu, 2.0 jts ;)

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 11:28 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Eu zic sa dai cu banu'. Inchide ochii si lasa banul sa decida.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 11:52 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
ma, nu ca as avea 2,4-le predecesor, dar uite-aici se zice ca in 2 luni se scoate taxa asa ca te astept in lumea mea :D
http://www.cotidianul.ro/index.php?id=9 ... e7b3b3e63o


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Ce bine ar fi sa pice.

I-am dat unuia de pe mobile.de un mail legat de masina asta. E superba.

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?id=1 ... &sprache=1

Desi e 2.4 MJTD, mi-a raspuns ca este EURO 3 !

Nu mai exista faza cu mwst si pentru noi valabila presupun, ca mi-a spus pret de export 10500E. Cautasem dupa Netto price, si era cam 9000 daca s-ar fi recuperat tva-ul.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 20:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 10:45
Posts: 300
Location: Pitesti
nu sunt un mare expert dar aia e jtd si e intradevar E3 iar taxa-i de vreo 1700 oiro . Cat despre TVA, cunosc un handler din Freising care ti-o da fara tva . Daca te intereseaza ii poti da comanda . Tipul e destul de ok

_________________
156 2.0 jts


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 21:01 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
WLF Quote:
masina asta. E superba.
Nu te deranjeaza numarul mare de km?
WLF Quote:
Nu mai exista faza cu mwst si pentru noi valabila presupun, ca mi-a spus pret de export 10500E. Cautasem dupa Netto price, si era cam 9000 daca s-ar fi recuperat tva-ul.
Mi-a mai spus cineva ca poti cumpara acum masina la pretul netto,neplatind tva nici in tara de origine nici in romanica.TVA-ulurmeaza a fi platit in momentul in care vei vinde masina.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 22:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 10:45
Posts: 300
Location: Pitesti
nu stiu prea bine care-i faza, eu am cumparat din germ acum o luna jumate o alfa 156jts din 2002 fara tva. nu mi-a facut omul vreun favor special si am luat-o pe pers. fizica, dar am impresia ca el este categorisit tot ca pers. fizica si nu e platitor de tva...cred

ca tot veni vorba i-am facut ceva poze pe care o sa le prezint maine, sunt facute cu telef si nu pot sa le descarc in calc

apropo de km, a mea a avut tot in jur de 100000 si merge brici, neamtu a schimbat destule pan s-o vanda(bujii, transmisie ,filtre si alte consumabile)

[mod edit : ti-am unit posturile/ 15624jtd]

_________________
156 2.0 jts


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 23:18 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2006, 12:33
Posts: 152
Location: Campia Turzii
tnscatalin Quote:
...aia e jtd si e intradevar E3 iar taxa-i de vreo 1700 oiro .
Ar fi fost OK sa fie doar 1700 euro taxa la motor de 2400 cmc. Din pacate insa aceasta e valabila pt. 1,9 JTD, pt. cel de 2,4 taxa ajungand undeva la 3300 euro. :x


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2007, 01:12 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
tnscatalin Quote:
nu sunt un mare expert dar aia e jtd si e intradevar E3 iar taxa-i de vreo 1700 oiro . Cat despre TVA, cunosc un handler din Freising care ti-o da fara tva . Daca te intereseaza ii poti da comanda . Tipul e destul de ok
Mai eu credeam ca motorul de 175 de cai cu 20 Valve este cel MJTD, adica Euro 4.

Parca 2.4JTD are 150 de cai sau ceva de genu si e Euro 3.

Daca nu e Euro 4, nu ma bag, ca vine taxa prea mult la motor de 2.4, dublu aproape.

@marius: nu ma deranjeaza, cealalta care am avut-o avea 139 de mii, eu nici nu umblu foarte mult si din ce se zicea in anunt avea curelele schimbate destul de recent.

E foarte misto masina, are scaune de piele recaro, jante, imi place mult. Sper sa mai gasesc una asemanatoare cand o sa ma duc sa cumpar.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2007, 07:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 10:45
Posts: 300
Location: Pitesti
Daca te uiti atent pe poza cu motorul scrie clar pe el 2,4jtd asa ca daca te tine..., ai dreptate cu taxa.
Apropos eu am luat-o pe a mea de la o firma A&A Automobile dintr-un orasel numit Freising . E la vreo 100 km de nurnberg. Au mai luat masini de la ei o firma romaneasca de imp.-exp. care se ocupa de alfite-nu-i spun numele ca nu-i frumos. Daca ma strofoc cred ca-i gasesc si telef. si adresa de mail

_________________
156 2.0 jts


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2007, 08:39 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Pai bun, si care e diferenta intre 2.4 MJTD si 2.4 JTD, ca vad ca amandoua au 175 de cai.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2007, 09:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
MJTD = sistem multijet :wink:

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2007, 09:22 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Evident, stiu asta, dar de ce amandoua au 175 de cai? Eu stiam ca JTD are 150 de cai ca are numai 10 valve si MJTD are 175 de cai ca are 20 valve (amandoua au 5 cilindrii).

De fapt, intrebarea mea este, MJTD = JTD 20v ?

Sau exista JTD 10v, JTD 20v, si MJTD?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2007, 09:37 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Si pe capacul multijetului meu scrie 1.9 JTD 16V, si nu MJTD etc .
Din cunostiintele mele Multiijetul are 4 Valve pe cilindru si rampa comuna de injectie.
Exista doar 2,4jtd 10V de 136 bhp si 2,4jtd 20V de 175bhp.
Frumoasa masina WLF, bine ai revenit pe forum, cred ca merita efortul suplimentar sa mergi pe 2.4 JTD, motorul este fenomenal, cu un mare potential la resoftare.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2007, 09:39 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
EDIT:

Am aflat ca 2.4 JTD multijet este EURO 3.

Nu exista 2.4 JTD pe facelift decat in varianta multijet de 175 de cai. Deci ala e MJTD de fapt.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2007, 11:44 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 10:45
Posts: 300
Location: Pitesti
in principiu-s de acord cu voi... e mjtd dar daca in acte apare jtd euro3 taxa-i mare. la data respectiva probabil nu omologasera tipul asta de motor ca fiind euro 4, de aia au pastrat stanta cu jtd.
oricum masinutza arata bestial

_________________
156 2.0 jts


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2007, 11:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 10:45
Posts: 300
Location: Pitesti
chestia naspa e ca pe om il seaca jegul ala de taxa daca-i euro 3 . Ce naiba aproape c-o mai cumpara o data.

P.S. As vrea sa-i injur pe aia de sus... am voie?[img] :evil:

_________________
156 2.0 jts


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited