It is currently 14 Nov 2024, 07:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 25 Nov 2011, 10:52 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2008, 14:41
Posts: 96
Location: Brad, HD
Salut!

Am si eu ceva probleme cu o Alfa 156 2.0 JTS, facelift, an 2003.Nu stiu exact ce are.
Pe scurt, astea ar fi problemele, in afara de consumul mare de ulei, specific pentru JTS, dar totusi prea mare, cred eu.

Acum doi ani nu mi-au iesit gazele la ITP, mi s-a spus ca am ceva probabil la sondele lambda. Am fost apoi la reprezentanta la Deva, nimic pe tester, la diagnoza. Totusi, mi s-a spus ca poate sondele lambda n-ar lucra chiar cum trebuie, ca de aia nu mi-au iesit nici gazele.Aveam si o intrerupere la ralanti, evidenta mai ales la rece, ca un zgaltait ceva in genul, pe care-l am si acum. Acul turometrului insa nu oscileaza. Mi s-a spus ca tot de la sonde ar fi si asta. Desi n-am fost prea convins ca asta e, am schimbat toate sondele lambda, cum am putut, pe rand, 2+2, o gramada de bani,dar intreruperea, trepidatul la ralanti a ramas.

Cum am schimbat sondele din partea stanga, la cateva ore s-a aprins becul cu problema la motor MCSF : eroare la catalizator 2, de pe bancul 2, ceva de genul. Si la ceva timp iarasi se aprindea, in special cand era rece afara,iar acum, de cateva luni mi-a stat tot timpul. La reprezentanta mi-au zis ca s-o las asa, ca merge, ca dau ceva la ITP sa imi treaca gazele bune.
Referitor la intreruperea la ralanti, la scuturatul ala, dupa ce au mai verificat ei unele lucruri , bujii, bobine de inductie, clapeta acceleratie, de mai multe ori in care-am fost la ei,au spus ca ar fi de la ceva injector, ca daca e calamina sau altceva la injector nu apare la diagnoza. Totodata, mi-au spus ca e greu de desfacut, trebuie umblat si la motor, trebuie tras motorul in fata ca sa scoti injectoarele, sa vada care ar avea probleme. Nu prea aveau tragere de inima sa faca asta. N-am prea avut incredere si am renuntat. Nu stiau in prima faza nici ca JTS e cu injectie directa, ziceau ca se potrivesc injectoare de pe TS.

De doi ani si ceva nu s-a agravat intreruperea, acul turometrului nu oscileaza, masina porneste bine, si la rece, in sarcina trage ok masina. Dimineata la frig, pana se incalzeste, face mai pronuntat, se simte si in scaun,in volan putin. Apoi,doar cand revine la ralanti din turatie se balabaie cam 3-5 secunde, iar apoi intrerupe putin, se aude si in toba in spate, ca un pufait, la cateva secunde, se mai simte dupa cum spuneam, in volan,scaun...Si daca deschid capota, se vede la ralanti si motorul cum se scutura putin.

Altii mi-au zis ca poate e de la catalizatorul ala, de la care se tot aprinde MCSF. Recent am schimbat si catalizatorul, am luat unul nou de pe ebay, nu original,dar tot asa merge masina.Ba chiar un pic nu mai trage ca inainte, nu mai pleaca la fel de tare de pe loc, nu mai rupe usor aderenta. Ma gandesc ca poate nu e chiar in regula catalizatorul.Pe tester arata ca merg ok amandoua, nu mi s-a mai aprins si becul cu MCSF ...

De asta nu stiu ce sa mai fac, unde sa merg, sa nu cumpar aiurea si un injector, sa nu fie ala.
Nu inteleg, daca e injector cu problema, de ce nu apare pe tester? Atunci cum poti stii care dintre cele 4 injectoare e cu problema, pe care sa-l/sa le schimbi?Am mai citit pe forumuri straine, de la englezi, si spunea cineva ca i se aprindea becul cu MCSF, cu eroare "missedfire cylinder 2, 3", si dupa ce a verificat bujii, bobine de inductie , si-a dat seama ca nu poate fi decat injectorul.

Masina are aproape 85000 km, din care 32000 facuti in tara. Masina am luat-o din Germania, iar la aproape un an dupa aceea a inceput problema cu intreuperea la ralanti.

Multumesc!

_________________
ex: 2003 - Alfa 156 2.0 JTS facelift 166 cp


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2011, 11:59 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Contacteaza-l pe Seth, el se pricepe foarte bine la JTS-uri :D

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2011, 12:13 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2008, 14:41
Posts: 96
Location: Brad, HD
Da, am vazut asta, poate vede Seth topicul. Mi-e asa sa sar direct pe el cu problemele mele. :)

Orice parere, orice sfat sunt binevenite.
Multumesc!

_________________
ex: 2003 - Alfa 156 2.0 JTS facelift 166 cp


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2011, 13:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
Injectoarele 2-3-4 se pot schimba cu plenum`ul de plastic pe masina(admisia)
Injectorul 1 din pacate nu, trebuie scoasa admisia de pe masina, dar totusi, nu trebuie umblat in motor pentru inlocuirea lui.

Cat despre balbait, de 3-5 secunde la revenirea pe ralanti, apare cand ai MCSF aprins.
Corect? :)


Ai probleme clar cu injectoarele daca ai misfire cand accelerezi, iar cand ridici picioru din gaz se opreste.(asta insotit de un beep intermitent de la infocenter)
La tine nu e cazul!
E o problema de amestec, de la sondele wide-band. :wink:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2011, 19:23 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2008, 14:41
Posts: 96
Location: Brad, HD
Iti dai seama, asa mi-au spus la reprezentanta, ca trebuie desfacut din suporti motorul si tras in fata...

Nu, nu am MCSF aprins. Asta spuneam, ca nu da nimic la diagnoza. Iar cand era MCSF aprins, era doar de la catalizator, cel putin doar asta a aratat.

O accelerez si cand revine la ralanti se balabie, se scutura 3-5 secunde. Api se stabilizeaza, in sensul ca tot intrerurpe, dar mai fin, simti in volan,iar la cateva secunde se simte si in scaun, cum te zgaltaie putin. Acul de la turometru nu oscileaza.

In primavara mi-a aratat o dat misfire, la cilindrul 2,atat. Si inainte cu vreo sapatamana, cand s-a dus o bobina de inductie, la cilindrul 3. Bine atunci mergea rau masina, in trei pistoane, nu mai avea putere.
Repet, de mai mult de doi ani jumate face la fel, doar cand e rece, cum e acum, face putin mai accentuat.

De tras trage, tragea bine, chiar foarte bine. Acum , cum ziceam, dupa ce-am schimbat catalizatorul parca nu mai pleaca asa tare de pe loc, nu mai e asa nervoasa. Pentru ca e nou, pentru ca putin tevile de la galeriile ce vin de la motor pana la catalizatoare sunt putin mai subtiri ca la cele dinainte, nu stiu...

Am zis, am schimbat acum doi ani toate sondele lambda...

Un mecanic la Deva mi-a zis ca la amestec e ceva, ca face ca si cum i-ar veni prea mult aer...

_________________
ex: 2003 - Alfa 156 2.0 JTS facelift 166 cp


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2011, 20:41 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2011, 07:20
Posts: 104
Car: 147 1.9 JTD
Location: Bucuresti
[quote="bogdan156"

Un mecanic la Deva mi-a zis ca la amestec e ceva, ca face ca si cum i-ar veni prea mult aer...[/quote]

Asta ar insemna problema la debitmetru ,dar simptomele pe care le specifici tu mai sus suna mai degraba a problema la vreun injector...Nu sunt expert dar am avut si eu o problema asemanatoare la o masina mai demult.

_________________
Image


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2011, 21:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7898
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Macar sondele le-ai luat originale ? Daca nu , asta poate fi problema .


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2011, 00:37 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2008, 14:41
Posts: 96
Location: Brad, HD
Le-am schimbat la reprezentanta. Nu stiu daca sunt originale, cele superioare, primele doua, sunt Bosch, iar cele inferioare, dupa catalizatoare, Magneti Marelli.
Se poate ca sondele nefiind originale sa nu mearga masina bine, dar pe tester, la diagnoza, sa nu arate nimic?...

alexey Quote:
Asta ar insemna problema la debitmetru ,dar simptomele pe care le specifici tu mai sus suna mai degraba a problema la vreun injector...Nu sunt expert dar am avut si eu o problema asemanatoare la o masina mai demult.
Da, am intrebat si eu daca nu e de la debitmetru,si saptamana trecuta am fost la cineva.Mi s-a spus ca nu e, ca daca era debitmetrul dus dadea si pe tester.
Toti care mi-au zis ca e de la injector, cand i-am intrebat ca de la care o fi, pe care stii ca trebuie sa-l schimbi, pai sa vezi ca e greu, ca sa iau un injector si sa-l pun pe rand, ca nu prea stiu cum se desface, etc...

_________________
ex: 2003 - Alfa 156 2.0 JTS facelift 166 cp


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2011, 00:41 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
se poate ca sondele sa nu afiseze nici o eroare dar sa nu functioneze in parametrii. se pot verifica pe tester insa daca lucreaza ok.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2011, 00:55 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2008, 14:41
Posts: 96
Location: Brad, HD
Pe tester mi-au zis ca ar functiona ok sondele... Doar de cateva ori sonda pozitionata dupa catalizatorul cu problema dadea ca se supraincalzeste...

_________________
ex: 2003 - Alfa 156 2.0 JTS facelift 166 cp


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2011, 15:44 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2008, 14:41
Posts: 96
Location: Brad, HD
Scuze de postare consecutiva, dar nu ma lasa sa o editez pe cea anterioara...

Am fost iarasi si azi aici la mine in Brad, la un baiat ce are cel mai bun tester...I-am zis despre sonde, ca poate nu-s originale, despre conectorii de la ele, a zis ca n-au ce sa aiba, ca arata pe tester ca functioneaza in parametrii normali...
I-am zis si de distributie, ca poate e decalata cu un dinte, ceva, a zis ca nu face de la asa ceva...
Ca el zice ca totusi e un injector cu problema, eventual ceva supapa nu se inchide complet, ca poate are depuneri. Ca i-am spus ce depuneri poate sa aiba motorul asta la admisie...Mi-a zis ca de aia mi s-a dus si doar un catalizator, cel din stanga, care corespunde parca cilindrilor 2 si 3, ca la unul dintre ei e problema...
Zicea ca si in toba de aia se aude cum da cate un rateu la cateva secunde, o intrerupere,ca un pufait, nu foarte puternica...
Si ca nu-si explica de ce de doi ani jumate-trei nu face mai rau, ca se tureaza si trage ok masina...

_________________
ex: 2003 - Alfa 156 2.0 JTS facelift 166 cp


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2011, 18:06 
Offline
User avatar

Joined: 02 Oct 2008, 23:50
Posts: 155
Location: Ploiesti
ai schimbat distribuţia fara cale, nu-i aşa?


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2011, 22:24 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2008, 14:41
Posts: 96
Location: Brad, HD
alfa ncg Quote:
ai schimbat distribuţia fara cale, nu-i aşa?
Cred ca da. :(
Am schimbat-o la reprezentanta, iar baietii de-acolo, din ce-am vazut eu, doar au semnat cu ceva pozitia in care au dat-o jos...Chestia e ca problema pe care o am a aparut la scurt timp dupa schimbatul distributiei, la maxim doua saptamani dupa...

_________________
ex: 2003 - Alfa 156 2.0 JTS facelift 166 cp


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2011, 22:29 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
pai atunci pune distributia la punct si vezi apoi.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2011, 22:52 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2008, 14:41
Posts: 96
Location: Brad, HD
Pai nu stiu unde sa merg, ca unde-am incercat mi s-a spus ca nu e de la ea.Plus ca nu stiu unde gasesc sa aiba cale pentru ea...

_________________
ex: 2003 - Alfa 156 2.0 JTS facelift 166 cp


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2011, 00:25 
Offline
User avatar

Joined: 02 Oct 2008, 23:50
Posts: 155
Location: Ploiesti
Distributia se schimba numai cu cale!!!! obligatoriu!!! am patit exact acelasi lucru ca si tine, am schimbat distributia la un nene, cu semn cu tot ce-a dat el acolo, si am avut exact aceleasi simptome ca tine. Am schimbat si o sonda lambda degeaba, pentru ca-mi dadea eroare pe tester. Distributia pusa gresit nu apare pe nici un tester, dar iti da tot felul de alte anomalii, exact ce-ai descris tu! asa ca stii ce-ai de facut... Nu mai sta pe ganduri, schimb-o indiferent de cati km ai facut cu ea pana acum! Daca ti-au schimbat-o la reprezentanta fara cale, da-i in judecata.


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2011, 02:33 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2008, 14:41
Posts: 96
Location: Brad, HD
Multumesc de raspuns. Ce motor ai pe a ta, tot de 2.0 ?

Am inteles si eu ca se schimba doar cu cale distributia, insa tocmai de aia m-am dus la reprezentanta , ca sa am siguranta ca e un lucru bine facut, cel putin asta credeam...

N-ar fi o problema sa o schimb, s-asa ma gandeam sa fac asta cat de curand, ca am mai bine de trei de cand am schimbat-o.Kilometrii n-as avea, decat aproape 30 de mii, dar am inteles ca se schimba la 60 de mii sau la 2-3 ani...

Doar cum spuneam, nu stiu unde sa gasesc sa aiba cale. Calele trebuie sa fie anumit pentru modelul respectiv cand se schimba distributia? Daca e deregalata distributia, decalata, nu trebuie si reglata in prealabil? E destul doar daca as schimba-o acum cu cale?Intreb si eu, ca nu stiu exact cum e.Multumesc!

_________________
ex: 2003 - Alfa 156 2.0 JTS facelift 166 cp


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2011, 04:01 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4320
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Daca e decalata, se rezolva cand o pune la punct. Si da, calele pot fi pentru diferite cilindree. Iti trebuie exact pentru 2.0 JTS. Nu stiu daca se potrivesc cele de 2.0 TS.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2011, 04:52 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Din cate am vazut pe ale mele, nu se potrivesc de la 2.0 TS la JTS.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2011, 09:41 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2008, 14:41
Posts: 96
Location: Brad, HD
Deci trebuie cale anumit pentru 2.0 JTS. Am inteles ca mai e nevoie si de ceas comparator?
Nu stiu ce sa fac, sa mai merg la reprezentanta, sa intreb daca au cale...Mi-e teama insa ca si daca au sa nu fie de 2.0 TS, sa spuna ca oricum se potrivesc...
Multumesc.

_________________
ex: 2003 - Alfa 156 2.0 JTS facelift 166 cp


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2011, 09:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
bogdan156 Quote:
Deci trebuie cale anumit pentru 2.0 JTS. Am inteles ca mai e nevoie si de ceas comparator?
Nu stiu ce sa fac, sa mai merg la reprezentanta, sa intreb daca au cale...Mi-e teama insa ca si daca au sa nu fie de 2.0 TS, sa spuna ca oricum se potrivesc...
Multumesc.
Cine are cale, are si ceas.
Nu se potrivesc cele de JTS cu cele de TS.
Si nu cred, sau de fapt refuz sa cred, ca exista service specializat Alfa care sa nu aiba cale, si daca au, nu inteleg de ce nu le folosesc!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2011, 09:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nu toate reprezentantele au cale din pacate. Nu, nu sunt la fel cu cele de 2.0TS. De pus se pot pune si porneste motorul, dar merge ca dracu.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2011, 10:24 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2008, 14:41
Posts: 96
Location: Brad, HD
Sigur n-au schimbat-o cu cale. Am vazut doar cand i-au facut niste semne...
Nici nu stiu daca au cale.
Poate problema ce o am eu la motor sa nu fie de la distributie, dar parca e prea mare coincidenta, ca a aparut dupa ce-am schimbat-o, la o saptamana si ceva...Si cum spuneam si in postarile anterioare, face la fel de trei ani, nici mai rau. Si nu da nimic pe tester. Ma gandesc ca daca era injector sau altceva, se ducea de tot in trei ani...

_________________
ex: 2003 - Alfa 156 2.0 JTS facelift 166 cp


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2011, 10:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Se poate verifica daca e pusa bine la punct. Mergi la un service dotat cu cele necesare. Mai mult de 30 minute nu dureaza.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2011, 11:10 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2008, 14:41
Posts: 96
Location: Brad, HD
Chestia e ca nu gasesc unde sa merg, si daca au cale la service-uri, pentru Alfa, pentru JTS, ma indoiesc sa aiba cineva pe zona...

_________________
ex: 2003 - Alfa 156 2.0 JTS facelift 166 cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited