Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=17975 |
Page 1 of 14 |
Author: | tudorbuda [ 29 Jan 2012, 02:27 ] | |||||||
Post subject: | My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow | |||||||
Bine v-am gasit! Mi-am facut ceva mai mult timp si imi semnez adeziunea, prezentandu-va bijuteria mea, chiar daca inca nu-i slefuita. Masina nu are probleme majore, ci are nevoie doar de putina atentie... si ceva mai multi bani Urmeaza sa ma ocup de ea, sa-i dau tot ce-i trebuie, s-o fac fericita. Masina am primit-o cadou de la prietenul meu cel mai bun si, in acelasi timp, partenerul meu de afaceri din Germania. A fost a unui semi-pasionat de Alfa. Zic doar "semi", (desi are 4 Alfa), pentru ca n-a ingijit-o cum ar fi trebuit. In postul urmator incep cu greutatile pe care le-am intampinat pana acum. Da, sunt constient ca e doar varful iceberg-ului Masina are evacuare completa Ragazzon, care, din cate am inteles, a costat 1800 euro. Suna demential, desi inca mai are catalizator (nu stiu de ce am impresia ca am sa-l inlocuiesc cu o teava ) Desi sunt convins ca imi adorati rotile de duba, i-am cumparat jantele care apar in poza, din Germania (cred ca le pun doar la primavara, cu cauciucuri de vara). Pana nu incep sa va povestesc de problemele ei si ce intentionez sa repar/modific, va atasez niste poze pe care le aveam ratacite prin telefon, cu promisiunea ca foarte curand vin poze cu ea dichisita, incaltata, parfumata ps: chiar si asa, intoarce capete mai mult decat orice limuzina de 20x mai scumpa. O aveam parcata in fata Crazy Cafe si o vedeam din birou... Multa lume isi facea poze cu ea (va dati seama ca mi se facea inima cat ficatul. Si el, marit, de la Jager) Pps: pur si simplu o ador! Meet Alfie!
|
Author: | cristialex80 [ 29 Jan 2012, 02:35 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Felicitari! Masina nu arata rau deloc la prima vedere, culoarea e interesanta si se potriveste bine pe Spider, de motor nu mai vorbesc.Jantele de asemenea sunt foarte frumoase, se vor incadra perfect-va fi practic alta masina, nu's impacat cu fusta aia din fata si cu eleronul, parca nu's ce trebuie In rest sa o conduci cu grija, si sa te bucuri sanatos de ea.N-ar strica si cateva poze cu interiorul. Numai bine! |
Author: | tudorbuda [ 29 Jan 2012, 02:57 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Multumesc! Ii ador si culoarea! Mi se pare a fi cea mai potrivita culoare pe Spider, care e oricum, numai o masina cuminte si anosta nu!:) Jantele sunt de 17 si sunt convins ca masina va arata cu totul altfel. Mai trebuie doar sa astept pana la primavara, ca au fost reconditionate profesional si ar fi pacat de ele sa le distrug, acum iarna. Nu am poze cu interiorul, probabil pentru ca aveam cu totul altceva de facut, de fiecare data cand ma urcam in ea:) E echipare Lusso, scaune Momo din piele neagra, in stare foarte buna, dar n-au comenzi electrice si incalzire (inca nu stiu cum rezolv problema). Mocheta e gri si as vrea sa-mi comand niste presuri negre, cu margini galbene si cu sigla Alfa Spider brodata) In legatura cu fusta si eleronul... inca nu ma deranjeaza. Stiu ca n-ar avea ce cauta acolo, daca e s-o luam dupa gandirea purista, dar, pe de alta parte, nici nu par a fi "din alt film". Cert e ca eu n-as da 800 euro pe ele, daca nu le-ar avea |
Author: | krf [ 29 Jan 2012, 03:11 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Arata ok masina, dar trebuie sa o faci "la linie". Bara fata e desprinsa si parca nici cea din spate nu este cum trebuie. Jantele arata foarte bine pe gtv ca model, dar nu sunt asa de sigur de contrast. Auriu cu argintiu... pune-te pe photoshop si vezi cum arata cu ele in diverse culori. Personal cred ca jantele ar trebui sa fie o culoare inchisa, un gun gray sau chiar negre. Succes cu proiectul si sa o stapanesti sanatos! |
Author: | tudorbuda [ 29 Jan 2012, 10:49 ] | ||
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow | ||
Merci, krf! Daca asta ar fi cea mai mare problema, as fi cel mai fericit Intr-adevar, bara fara are o ureche de prindere rupta. Am s-o repar cu prima ocazie. Bara spate sta foarte bine. Cu jantele... un lucru e clar: pe astea n-am sa le vopsesc si nici nu sunt o prioritate acum, cand, veti vedea, am de investit mult mai mult in alte reparatii si modificari. Probabil, anul viitor, voi lua altele, de 18 si le voi lasa pe astea de 17 pentru iarna. Puteam sa iau de la fostul proprietar niste jante, tot de 17, vopsite intr-o culoare superba, un verde foarte inchis, metalizat (vopsitul lor a costat 1000 euro) dar nu prea imi placea modelul. Din cate am inteles, astea le avea pe spider, dar eu n-am apucat s-o vad incaltata cu ele. Atasez o poza.
|
Author: | mugurel [ 29 Jan 2012, 10:53 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Arata foarte bine masinuta iar motorul e super super adevarat . Trebuie sa ii faci mici reparatii la exterior din ce se vede in poze . Sa o stapanesti sanatos si sa iti faca mai multe bucurii decat probleme . Ai un prieten de treaba , ce se poate spune .... Felicitari . |
Author: | gabrieldima [ 29 Jan 2012, 11:23 ] | ||
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow | ||
Felicitari pentru achizitie , acum sunt 2 Spider Giallo Zoe in Ro Presulete cu bordura galbena nu exista , poate sa le faci la comanda , doar negru antracit cu borduri negre si sigla AR http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1456.html" onclick="window.open(this.href);return false; Masinile astea sunt veritabile carturi daca au puntea spate in regula , bucse si brate perfecte deci nu vad de ce ai pune roti de 18 dar ma rog , daca gasesti ceva sa iti placa f mult ... Motorul este senzational , verifica-i distributia , pompa de apa si fa o inspectare a furtunelor de orice fel din zona compartiment motor , se face multa caldura acolo de la un V6 si sa nu ai surprize. Si nu in ultimul rand , sa te stapaneasca sanatos ! p.s. Spoilerul este Novitec si arata foarte bine , poate vopsite prizele de aer la culoare arata si mai bine , vezi mai jos
|
Author: | tudorbuda [ 29 Jan 2012, 12:12 ] | ||
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow | ||
Si acum sa incepem cu problemele: Mentionez ca nu ma pricep la probleme de genul asta! Cea mai mare problema e ca am ulei in vasul de expansiune. Mi-a fost fisurata chiuloasa, asa am luat-o. I-am lasat-o unui prieten sa vada ce poate sa faca cu ea, mi-a zis ca a sudat-o cat de bine s-a putut. Nu stiu ce sa zic... nu am apucat sa merg pea mult cu masina, am facut doar un drum de Baia Mare - Cluj (300km dus intors) si inca vreo 500 km prin Cj. Acum, cand o bag in reparatii capitale, am sa-mi rog mecanicul sa-i curete de ulei instalatia de racire, sa vedem daca mai am aceeasi problema... dar nu ma stresez prea tare, pentru ca ma gandesc sa-i schimb motorul. Am gasit un motor 3.0 24v in stare buna, de pe un 166 (226cp), la doar 300 euro si cred ca am sa-i fac transplantul foarte curand. (de aceea am amanat revizia si schimbarea distributiei) N-am apucat sa ma bucur de ea, pentru ca mi s-a stricat sistemul de decapotare (exact in ziua in care a fost cea mai mare ploaie torentiala pe care am vazut-o vreodata ) Am dus-o la reprezentanta Fiat si vreo 2 luni doar s-au scarpinat in cap baietii... Nu-mi mergea motorasul care actioneaza cele doua carlige care asigura trapa metalica, cea care mascheaza plafonul de panza, atunci cand e decapotata. Am fost sa-mi ridic masina doar acum o luna, pentru ca am fost mult plecat si aveam alte prioritati. Am achitat reparatia (700 lei) si, pe cand sa plec, iar nu mergea, dar nu era aceeasi problema. Initia secventa de ridicare a plafonului, dar se oprea in 3-4 secunde si dadea inapoi. Peste inca o saptamana m-au sunat sa merg dupa ea. Cica era oxidat un fir. Alta problema: cand am adus masina, avea bateria moarta (masina nu fusese folosita de mai bine de un an). Prietenul care a incercat sa-mi sudeze chiuloasa, mi-a montat o baterie de pe un RangeRover, o Varta de 100Ah, uzata. RR-ul nu-l mai pornea, dar Alfa pornea foarte usor. In scurt timp, a murit de tot. Pana aici, nicio grija, ca doar, erau baterii vechi. Mi-am cumparat o baterie noua, de 65Ah, chiar cu o zi inainte s-o duc la reprezentanta (ma gandeam ca nu are curent suficient si de aceea nu ridica plafonul). Pe cand imi terminasera reparatia, m-au intrebat daca vreau si baterie noua, ca a mea era moarta. Cu logica pe care o aveam la mine, i-am rugat sa-mi verifice circuitele electrice, sa vada daca nu am un scurt pe undeva. Mi-au zis ca am consum normal pe sistem. Voi vedea, mai incerc cu INCA o baterie noua si merg la un electrician mai dornic de munca si bani. Alta problema: Suspensia e varza... Un telescop e curs si bratul inferior dreapta trebuie schimbat (mi-au zis cei de la reprezentanta si ca ma costa aprox 600 lei). Cu prima ocazie, imi iau un set de Bilstein b6 sport si Eibach pro (in jur de 450 euro ma costa, in germania. Gasisem la dezmembrari, in Ro, in stare buna, cica, de pe un GTV, la 250 euro, dar am zis ca nu are rost sa ma complic, pentru 200 euro). Mai trebuie sa-mi verific starea tuturor bucselor si, voarte probabil, sa le schimb pe toate. M-am tot documentat cu PowerFlex-ul, dar nu cred ca vreau asa ceva, pentru ca vreau sa fie o masina de zi cu zi, asa ca-mi trebuie un minim de comfort. Inca nu stiu daca chiar trebuie schimbat bratul, sau doar bucsele sunt uzate si ei imi aduc doar bratul complet. Mai departe: Franele sunt dezastruoase. Am inteles ca am placute ceramice,, pe discurile Brembo. Nu prind cum trebuie, nici dupa ce se incalzesc. Am inteles ca daca nu sunt folosite, sau se invechesc, se formeaza o suprafata foarte dura, ca de sticla, care nu mai adera la disc. Inca nu stiu cum rezolv problema, voi vedea daca se rezolva totul cu placute noi. Alta mare problema, care ma sacaie: interiorul scartaie si suna pe drumuri rele. Nu stiu ce-ar trebui sa fac. O demontare a bordului si ungere cu silicon peste tot? (apropo, si geamurile scartaie, de parca omoara cate-un soricel la fiecare ridicare/coborare) O alta imensa problema: inmatricularea/impozitul. Sunt aberante si nu sunt de acord cu ele. Cred ca am s-o inmatriculez pe Bg, cu 350 euro si aia e! Pur si simplu nu vad de ce as arunca de 20 de ori mai mult, plus un impozit de 3000 lei pe an, numai pentru ca asa vrea guvernul nostru minunat. Nu vreau sa aud de fudulia romaneasca, ca ar trebui sa-mi fie rusine, la o asa masina, sa am numere de Bg. Prefer sa bag toti banii aia in masina, sa am o bijuterie in starea in care era cand a iesit pe poarta fabricii (sau mai buna) si sa fie inmatriculata pe bg. Atasez o poza, sa vedeti de ce nu-i bine sa va fie stricat sistemul de decapotare
|
Author: | Tupac [ 29 Jan 2012, 12:28 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Masina arata extraordinar chiar si in lipsa acelor mici ajustari ce trebuiesc facute. Este o culoare care mie imi place foarte mult pe Spider , iar kitul exterior nu e rau deloc . Despre motor nu am ce spune, este clar Sa o stapanesti sanatos! |
Author: | tudorbuda [ 29 Jan 2012, 12:45 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Va multumesc pentru urari si aprecieri! Nu va faceti griji pentru prietenia mea... sa zicem doar ca-i cel putin echitabila Merci de hint, gabrieldima. Habar n-aveam ce spoiler am, da`stiam eu ca n-are cum sa fie chinezarie Si mie mi-era frica de supra incalzire, dar am monitorizat-o in permenenta la drumul de 300km si nu parea sa aiba probleme. Oricum, o sa intre la o verificare si o revizie totala, cu un Castrol 10w60 si toate fluidele inlocuite, sa pot sa dorm linistit noaptea (inca nu mi-e in clar daca o fac la motorul asta, sau doar la cel nou) Tocmai m-am gandit sa-mi fac presuri la comanda, cu bordura galbena si sa-mi pun embleme hard in ele. Eventual capace de jante. Stiu ca n-as iesi mai ieftin decat cu cele de pe alfisti, dar ma obsedeaza bordura galbena. Am vazut undeva, pe net si mi s-a parut ca arata superb. Cine are celalalt spider zoe? mi-ar placea sa-l vad |
Author: | cristih [ 29 Jan 2012, 13:06 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Felicitari pentru masina! Fa-i niste poze si cu capota ridicata. |
Author: | gabrieldima [ 29 Jan 2012, 13:07 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Eu il am Ai ceva probleme pe acolo , te sfatuiesc inainte sa iei decizii sa incerci sa citesti cat mai multe despre modelul asta si motorizarea care o are , bratele pe fata au pivot incastrat deci e preferabil sa le schimbi cu totul , 600 lei este un sf de reprezentanta eu le aduc de la sub 200 lei , bucsele pe spate vei fi nevoit sa pui Powerflex din cauza costurilor enorme la bratele de spate care se fac numai pe original , ulei iti recomand sa pui Selenia insa daca vrei neaparat Castrol asigura-te ca e cu cod de Germania altfel vei baga din ala de Turcia sau Ukraina In ce priveste inmatricularea in Bg sper ca vrei sa o faci pe firma nu persoana fizica ... Daca ai intrebari sau te pot ajuta cu ceva gasesti numerele mele in semnatura |
Author: | tudorbuda [ 29 Jan 2012, 13:40 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Perfect! In primavara trag o fuga si pana la Bucuresti si ne intalnim la o bere fara alcool+o sesiune foto Am sa-i fac o verificare amanuntita, sa vad ce ar mai fi de comandat si te anunt! Cat m-ar costa un set complet de powerflex pe spate? Dar daca e sa-i schimb toate bratele pe fata, oem? (te-as suna, dar am fost ieri la un gulas la ceaun, pe zapada si mi s-a demagnetizat cartela, sau mi s-a stricat telefonul Uleiul il iau ieftin, sau gratis direct de la brand managerul Castrol de la Munchen Apropo de suspensie, am citit undeva, pe alfaowner, parca, de un gtv 3.0 12v... turbo caruia i-au adaptat o suspensie fata completa de alfa 156 si ei ziceau ca au simtit imbunatatiri majore. Caut link-ul si-l pun. |
Author: | gabrieldima [ 29 Jan 2012, 14:00 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Toate bratele pe fata sunt doar doua inferioare , restul sunt capete de bara si bucse la bara de stabilizare cu aprox. 500 lei schimbi toate astea . Bucsele pe spate sunt cam 250 euro transport inclus http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1416.html" onclick="window.open(this.href);return false; Cat despre sdinta foto mai are de asteptat , abia in primavara ma apuc si eu de Spider sa il reconditionez |
Author: | zmarius [ 29 Jan 2012, 16:09 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
O poti capota si manual daca nu iti merge sistemul electric si e nevoie neaparat (ploaie de ex.). Daca ai probleme cu capotarea, verifica astea: - lichidului hidraulic (Tutela GI/R) sa fie la nivel - bratele care ridica acoperisul/capacul acoperitor sa fie stranse si aliniate bine - motorul care actioneaza blocarea/deblocarea capacului acoperitor, pentru ca are obiceiul sa isi toceasca o rotita. La mine arata asa inainte sa o schimb: rotita La jantele alea o sa ai nevoie de distantiere, pentru ca au et-ul mai mare decat cel pentru GTV/Spider. In rest foarte interesanta masina, galben si rosu le consider cele mai potrivite culori pentru Spider. Chiar si buza atasata spoiler-ului e ok, dar eleronul in nici un caz nu l-as pastra. |
Author: | mobyle [ 29 Jan 2012, 19:08 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Faina masina, multi si buni km impreuna! |
Author: | tudorbuda [ 29 Jan 2012, 19:38 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Merci, Mobyle! Zmarius, felicitari pentru spider-ul tau, e superb! Ti-am urmarit thread-ul, inainte sa postez. Nu stiu cum as putea s-o capotez manual, daca nu se deblocheaza carligele acelea de siguranta, de la capacul metalic, ca n-am acces manual la ele. Nu stiu unde verific lichidul hidraulic. Acum pare sa mearga bine, mai are doar o mica problema, pe care o avea si ianinte: fix ultimul pas, cand o capotez, e sa ii insurubeze cele doua surube/ghidaje/ce-or fi. Nu le prinde filetul, decat daca apas putin partea din spate a prelatei, altfel merg in gol. Scumpe distantierele... si banuiesc ca am nevoie de doua seturi! Sa vand jantele si sa-mi iau altceva, oare? Oricum, s-a cam triplat suma pe care credeam ca trebuie s-o investesc. Acum mi-am dat seama ca vreau si un strut bar, probabil de aluminiu. Incep sa am si eu indoieli legate de eleron, acum, ca am vazut atatea bijuterii clean. N-o sa ramana urme daca-l demontez? btw, l-am gasit: http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1364.html" onclick="window.open(this.href);return false; btw2: imi plac jantele tip BBS LM, cum sunt pe spider-ul alb, din link. Unele cu interiorul gun metal si buza polishata, cred ca ar arata intr-un mare fel pe spider-ul meu galben |
Author: | zmarius [ 29 Jan 2012, 20:16 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
tudorbuda Quote: Nu stiu cum as putea s-o capotez manual, daca nu se deblocheaza carligele acelea de siguranta, de la capacul metalic, ca n-am acces manual la ele. In stanga scaunului de sofer ai un capacel negru care ascunde 2 butoane si se poate scoate. Unul comanda blocarea/deblocarea capacului, celalalt "insurubarea/desurubarea" bolturilor care tin acoperisul.Operatiunea recomandata e: - pui contactul - deblochezi capacul acoperitor (butonul 1) - desurubezi bolturile (butonul 2) - scoti contactul - din ce am citit, asta se face pentru a elibera presiunea din pistoane - tragi capota manual - pui contact - insurubezi - blochezi tudorbuda Quote: Nu stiu unde verific lichidul hidraulic.
In procesul de decapotare, cu acoperisul pus dar cu partea lunetei ridicata si capacul ridicat (imaginea de mai jos) te uiti in compartimentul acoperisului, pe partea soferului. Trebuie sa dai putin partea capitonata la o parte.
Attachment: roof.jpg [ 27.13 KiB | Viewed 8731 times ] Attachment: motor.jpg [ 19.71 KiB | Viewed 8731 times ] Attachment: 55650-ALFA-ROMEO-Gtv-Spider.jpg [ 32.13 KiB | Viewed 8731 times ] |
Author: | ALXege [ 29 Jan 2012, 20:58 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Giallo Zoe, culoarea mea preferata de pe Spider! Si 3.0 V6, motorizarea ideala pentru Spider! Sa o stapanesti sanatos! PS: am vazut ca ai numere rosii, inteleg ca a fost adusa din Germania.. nu pot sa nu ma intreb, ce ganduri ai cu inmatricularea? |
Author: | marius [ 29 Jan 2012, 21:06 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Foarte tare totul, si prietenul, si masina, si culoarea, si motorul, si spoilerul fata... ma bucur pentru tine de parca ar fi a mea ! Merita toata atentia, odata problemele rezolvate, sunt sigur ca vei fi foarte satisfacut de fiecare data cand te vei sui la volan. |
Author: | tzzivii [ 29 Jan 2012, 21:09 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
sa o stapanesti sanatos. arata foarte fain! |
Author: | gabrieldima [ 29 Jan 2012, 21:28 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
ALXege Quote: Giallo Zoe, culoarea mea preferata de pe Spider! Si 3.0 V6, motorizarea ideala pentru Spider!
A spus , BG si diferenta pana la taxa si impozitul de Ro intra in bugetul masinii !
Sa o stapanesti sanatos! PS: am vazut ca ai numere rosii, inteleg ca a fost adusa din Germania.. nu pot sa nu ma intreb, ce ganduri ai cu inmatricularea? |
Author: | tudorbuda [ 29 Jan 2012, 23:42 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Merci de sfaturi, zmarius. Am sa verific nivelul lichidului, de cum ma intorc la Cluj. Cei de la reprezentanta nu mi-au zis nimic de el. Lichidul trebuie schimbat? Daca e de completat, ce fel de lichid trebuie sa cumpar? Chiar cand mi s-a stricat capotarea, a mers o zi cu butoanele din spatele scaunului, ca un fel de override pe etape, al sistemului automatizat, dar mai apoi, n-a mai mers, pentru ca nu initia prima etapa, cu deblocarea sigurantelor si n-aveam ce sa-i mai fac. Vedeam prin cele 2 flaps-uri de langa capacul metalic, carligele de siguranta. Cei de la reprezentanta mi-au zis ca daca se mai blocheaza, sa-i dau niste lovituri usoare motorrului electric, cu un ciocan de cauciuc... ca de aceea exista si gaura in mocheta, sa am acces la el. Am ramas masca atunci cand am auzit "sfatul" lor profesionist. Stiu ca s-ar potrivi bine jantele, dar inca 180 euro pe distantiere, sunt aproape cat am dat pe jante. Dupa logica mea, decat sa dau banii astia pe distantiere, mai bine imi vand jantele cu 250, cu cat le-am luat, si mai pun inca 200 la jante si-mi iau unele mult mai ok. Daca m-ar incanta modelul verzi pe care le-am postat mai sus, i-as zice tipului sa mi le schimbe. Pacat ca n-am apucat s-o vad incaltata cu ele, sa-mi fi dat seama mai bine. Combinatia de culori mi se pare la fel de extravaganta ca si masina in sine ALXege, desi nu-l cunosc pe gabriel dima, deja imi place mai mult de el, decat de statul roman, asa ca prefer sa-mi mearga banii in directia lui, sa crape de invidie ministrul mediului, iar eu sa rulez fin, indiferent de numere, dar in perfecta legalitate Putem dezbate subiectul si sa-l intoarcem pe toate partile. Am argumentele la mine, dar consider ca-s irelevante. Acum, o chestiune pentru care s-ar putea sa fiu pus la zid: M-am gandit sa-i pun GPL Imi place sa fiu rational si ancorat in realitate. Sunt tanar, fac ceva banuti, dar nu suficienti. Adevaru-i ca situatia financiara nu mai e roz, de ceva vreme, cum, sunt convins, e pentru 90% din romani. Vreau sa ma bucur de masina asta in fiecare zi... si sa nu rad c-un ochi si sa plang cu altul. Imi consuma intre 15 si 20 in oras. Oricata placere imi ofera masina si cum ma face sa rad ca un copil, atunci cand accelerez intr-a 2-a si a 3-a, cand ma gandesc ca numai repriza respectiva de accelerare mi-a luat 5 lei, parca-mi stirbeste zambetul. N-am zis ca sunt total rational... nici n-as avea cum, cand, acum "dizolv" una dintre masini si o incorporez in Spider. Imi vand o Lancia Lybra 2.4 2001 cu 2.000 euro, ca sa pot macar sa-mi rezolv problemele urgente ale Alfei... asa ca n-am sa-mi permit sa ard inca 100 euro pe saptamana. Daca as fi rational, m-as da toata ziua cu Smart-ul ForFour 1,5 CDI (tot galben dar vreau sa ma pot bucura zilnic de Alfa. Poate am sa fiu blamat, ca-i o blasfemie, in sufletul alfistilor, dar, din pacate, e un compromis pe care sunt nevoit sa-l fac. M-am tot interesat, o instalatie secventiala performanta pentru v6 m-ar costa in jur de 3500 lei, bani pe care i-as amortiza relativ rapid. Intr-o jumate de an, la 1000km/luna. Daca impart la 2 pretul/km, mi-ar consuma cat un 2l diesel. La drum intins, scot in jur de 9l%. Daca-l impart la 2, se apropie de consumul smart-ului (4,5... fata de 3,7 De portbagajul Spider-ului, sa fim seriosi, n-am nevoie. La drumuri lungi prin tara, unde am nevoie de spatiu, merg cu golful 6 1.4 al iubitei mele. In germania merg fara masina si vin cu . Performantele motorului, nu i le afecteaza. Am vazut pe net ca sunt multi propietari de gtv/spider in Italia si Anglia, care au GPL pe masini si sunt foarte multumiti. Nu intentionez sa vand masina niciodata... dar daca, Doamne fereste, am sa fiu nevoit vreodata, instalatia se poate demonta, in cazul in care o doreste un purist. Nu prea mai vad argumente contra. Rationamentul e simplu: nu pot sa ma gandesc la o alta masina, in banii astia, care sa arate mai bine, sa fie mai performanta, sa ma faca sa zambesc mai mult. Nu vreau sa-mi fie doar masina de weekend. S-o folosesc zi de zi, efectiv ma usuca de bani. Am chirie 250, cheltuieli fixe catre 100. Daca mai pun 400 benzina, ajung la peste 700 pe luna... si inca n-am mancat, nu m-am imbracat si n-am iesit in oras. Bun, ce fac? Pun GPL, chiar daca-i un caz clasic de "si cu sufletu-n Rai" Imi iubesc masina... e prima pe care chiar o iubesc, din... zecile de masini pe care le-am avut. Ma face mai fericit decat m-a facut, acum un an, un Mercedes C350 2009 full+AMG, sau inainte, un A6 S-line... dar cu toate astea, nu vreau sa ma sabotez singur. Niciodata n-am pierdut la o masina. In asta, sunt constient ca doar am sa investesc la nesfarsit si "profitul" e doar fericire, indiferent cate masini am sa sacrific pe altarul si-n cinstea Alfei |
Author: | krf [ 29 Jan 2012, 23:58 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Alfa este o marca premium si necesita posesori premium. Daca intai o sa tai din cheltuieli prin gpl, dupa aia o sa tai prin piese, o sa cumperi calitate slaba, si tot asa pana masina ta o sa ajunga un totem dedicat ieftinului. Stiu ca in germania si alte tari evoluate gpl-ul este la moda, ina pe un gtv 3.0 chiar nu se potriveste. Mai bine iti cumperi o corsa 1.3 diesel si pastrezi gtv-ul ca masina de weekend decat sa pui gpl. Stii cum se zice, mai bine o zi rege decat o viata sclav, mai bine mergi doar in weekend cu gtv-ul decat sa transformi o masina cu o motorizare atat de rara intr-o bricheta "designed for efficiency"... |
Author: | tudorbuda [ 30 Jan 2012, 00:47 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Am sa incerc sa fac abstractie de tonul usor tendentios si n-am sa-i raspund, sau cel putin, n-am sa-i raspund in acelasi ton. Astept si alte pareri, daca se poate, cat mai argumentate. Un singur lucru spun, deocamdata: nu, n-am sa "ma trag pe c**" la piese. |
Page 1 of 14 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |