Salutare !!!
Desi sunt inscris de apropape 4 ani pe forum, nu am reusit nicioadata sa-mi prezint febletea.
Am inceput cu 156 1.8 TS , apoi 2.0 TS, iar acum sunt fericitul posesor al unei 156 1.9 JTD 16v.
Despre performante, consum si alte amanunte evidente nu cred ca mai are rost sa vorbesc, asa ca incep cu o scurta isotie a masinii:
in iunie 2009 a fost achizitionata din DE de carte
fosta proprietara . Din cate am inteles de la ea nu prea avut evenimente cu masina ceva si normal la cat a circulat cu ea 20.000 KM in 2 ani jumate. Din 31 nov 2011 eu am devenit noul posesor dar si cel mai bun priieten al acesteia ( de maisna vorbesc ).
La prima vedere s-a observat clar ca necesita o revizie la articulatiile fata, mai ales la bucsile de la bara stabilizatoare, butonul din capatul manetei de semnalizare nu functiona, uleiul trebuia schimbat, ceva scurgeri la un furtul de la radiatorul de racire al uleiului si.... un trepidat inofensiv la relanti.
Intre timp mi-am achizitionat 2X brate superioare TRW, 2X bielete antirului, 2X bucse bara stabilizatoare si tamponul de la cutie+ motor de pe jug, cel central.
In zilele urmatoare o sa vina si operatie de inlocire a celor.
Intre timp... dupa mai multe vizite p forum si gandindu-ma ca fosta proprietara a mers mai mult in ors si subturat, am hotarat sa curat EGR si clapeta de acceleratie, asta pentru ca simteam ca motorul nu este prea dornic de as-si face treaba. Ce am gasit acolo.....vedeti in poze..., totusi nu era blocata.
Cam atat despre alfita mea si ramane sa va tin la curent daca o sa scap de trepidatiile la relanti doar cu schimbul unui suport...sau va trebuii sa sap pana p la volanta
Have fun