Salut, am o Alfa 156 2,4jtd din 2002 si azi am am crezut ca o las in strada de nervi. Ieri am facut un drum pana la supermarket si acul de motorina indica undeva pe la un sfert, totul bine parchez seara acasa. Azi ma urc in masina si vad ca acul este sub bec cu mult, merg 1-2km si deja se aprinde becu, am zis ca nu-i problema (ma gandeam ca mai pot sa fac lejer 5-10km cat sa ma intorc acasa si sa alimentez), trebuia sa merg sa ridic un pachet, aproape de autogara imi moare motoru din mers fara sa scoata niciun sunet nimic si mi se aprinde martoru de motor. M-am panicat pe moment (nu sunt foarte priceput la partea de mecanica la masini) dar ma rog, am zis ca s-a dus motorina, m-am dus si am cumparat 5 litri de la cea mai apropiata benzinarie, ii torn in rezervor ii dau cateva chei si porneste. Mai merg vreo 2-3 km si imi moara masina in mijlocul drumului
. Nu stiam ce dumnezeu are, i-am dat cateva chei si vad ca fara rezultat, apasam ca disperatu pe pedale numa s-o ia de pe loc dar degeaba. Martoru de motor era inca aprins dupa ce ii dadeam contact, am incercat vreo 5 minute s-o pornesc si m-am dat batut, am fugit la alta benzinarie si am mai luat 5 litri de motorina in canistra, alimentat, o pornit mai greu dar intr-un final o luat-o. Am mers de frica doar cu 30 de km la ora inca 1,5 km pana la cea mai apropiata benzinarie unde am alimentat inca 10 litri, si acul inca sta pe galben si aproape de 0 (cu 20 de litri in rezervor deabia pusi si sa zic 4-5km parcursi in total). Dupa ce am plecat din benzinarie s-a stins si martoru de motor si totu a fost ok pana acasa.
Problema mea este: de ce nu indica bine nivelul de combustibil din rezervor? Am probleme la sorbul din rezervor? din moment ce cu 5L am reusit sa merg doar 2-3 km maxim, cu o masina care de regula scot consum de 6,5-7/100km.Si cu martoru ala de motor ce-i? Ca de la ala mi s-o taiat respiratia cand l-am vazut aprins. Multumesc frumos.