It is currently 16 Nov 2024, 04:01

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Nu trage cum trebuie
PostPosted: 29 Feb 2016, 17:04 
Offline

Joined: 25 Jan 2012, 20:26
Posts: 160
Car: alfa romeo 159
Salutare tuturor!
Am o problema cu alfita.Poate ma puteti ajuta ca sunt in pana de idei.
Am observat ieri ca acul de la presiune turbo era pe 0'2bar la relanti.In mers simt ca nu trage cum trebuie de puternic si mai ales nu trage uniform.Asta se simte in viteze superioare 5,6.Apas puternic pe acceleratie si fuge da sta un pic sa se gandeasca si acul de la turbo nu urca constant
Doar cu contactul pus acul turbo arata 0'1bar,cand pornesc motorul 0'2bar si in mers imi arata cam 0'2bar mai mult decat ar trebui.
Azi I-am pus fes-ul si nu imi da nici o eroare
I-am curatat MAP-ul care nu era prea murder,mai nimic.
I-am schimbat furtunasele de la depresor si de la n75 fara rezultat.
I-am schimbat N75 cu una de la dezmembrari cu aceleasi rezultate.
La ce sa ma mai uit?Geometrie turbo?
Ar trebui sa-i fac un LOG cu fes da nu prea controlez partea asta
salut


Top
   
 Post subject: Re: Nu trage cum trebuie
PostPosted: 29 Feb 2016, 19:56 
Offline

Joined: 25 Jan 2012, 20:26
Posts: 160
Car: alfa romeo 159
makaveliDaDon Quote:
Salutare tuturor!
Am o problema cu alfita.Poate ma puteti ajuta ca sunt in pana de idei.
Am observat ieri ca acul de la presiune turbo era pe 0'2bar la relanti.In mers simt ca nu trage cum trebuie de puternic si mai ales nu trage uniform.Asta se simte in viteze superioare 5,6.Apas puternic pe acceleratie si fuge da sta un pic sa se gandeasca si acul de la turbo nu urca constant
Doar cu contactul pus acul turbo arata 0'1bar,cand pornesc motorul 0'2bar si in mers imi arata cam 0'2bar mai mult decat ar trebui.
Azi I-am pus fes-ul si nu imi da nici o eroare
I-am curatat MAP-ul care nu era prea murder,mai nimic.
I-am schimbat furtunasele de la depresor si de la n75 fara rezultat.
I-am schimbat N75 cu una de la dezmembrari cu aceleasi rezultate.
La ce sa ma mai uit?Geometrie turbo?
Ar trebui sa-i fac un LOG cu fes da nu prea controlez partea asta
salut

P.S. dpf off,egr off,map original


Top
   
 Post subject: Re: Nu trage cum trebuie
PostPosted: 29 Feb 2016, 22:09 
Offline

Joined: 25 Jan 2012, 20:26
Posts: 160
Car: alfa romeo 159
Am coborat in garaj sa testez senzorul MAP.Cand I-am scos mufa am vazut ca era de 4 cabluri,nu 3 cum ma asteptam.
Daca gresesc,corectati-ma va rog; avem pozitiv,negativ,semnal si al 4-lea e de temperatura de aer sau ce?
Intre ce cabluri se masoara semnalul?Intre doua cabluri imi dadea 5v dar scadea foarte putin in momentul in care acceleram.Stie cineva ce valori trebuie sa dea?


Top
   
 Post subject: Re: Nu trage cum trebuie
PostPosted: 03 Mar 2016, 00:00 
Offline

Joined: 25 Jan 2012, 20:26
Posts: 160
Car: alfa romeo 159
azi am mai avansat un pic...
am incercat in casa amandoua N75..a mea,originala,cand ii aplic current nu scoate nici un sunet,dar cateodata ramane blocata.Cu o baterie ii dau 12v,prin tubul vacuum trag aer cu un furtunas si tubul out il astup cu degetul.Cateodata ramane vid si fara sa astup tubul out.
A doua N75 nu ramane blocata,dar cand ii dau curent scoate un sunet,cla cla,tipic bobina.

Pe de alta parte am pornit motorul cu senzorul MAP deconectat,a aparut "verificare motor",bineinteles dar acul de la presiunea turbo tot nu e pe 0 bar.E mai jos ca atunci cand senzorul e conectat,cam la 0'5bar.

Am facut cateva ture si log-uri in a3-a de la 1000 pana pe la 4500rpm.Cand o calc puternic de jos e un moment destul de sesizabil in care parca turbina nu sufla,se simte ca nu mai trage,apoi fuge iar cu putere.Dureaza o secunda poate
Se vede ca in anumite momente presiunea reala e cu 0'5-0'8bar peste cea dorita si are ceva top-uri cam suspecte.Asta e cea mai mare diferenta,in rest 0'2-0'4 bar peste.

Am incercat sa dau scutul caloric jos de pe turbo sa vad actuatorul,l-am dat dar nu am putut sa-l trag afara,probabil pe dedesubt,sau nu stiu.

La ce sa ma mai uit?ceva idei?


Top
   
 Post subject: Re: Nu trage cum trebuie
PostPosted: 06 Mar 2016, 21:42 
Offline

Joined: 25 Jan 2012, 20:26
Posts: 160
Car: alfa romeo 159
multi mecanici dar cand e nevoie toti dam din colt in colt...ma rog

Cum vad ca sunt multi cu aceeasi problema o sa pun rezolvarea,sau cel putin ce a mers in cazul meu.
Am masurat cu un polimetru senzorul MAP si imi dadea 4V..4 si putin.Din cate am inteles unul bun da 4'8V cand acelerezi.
Pe langa asta ce ma facut sa banuiesc ca era de la el este faptul ca pe FES imi arata prea mare diferenta fata de presiunea atmosferica.
Aveam asa:
-945mBar presiune atmosferica
-1060mbar presiune reala
-998mBar presiune dorita

Cu motorul pornit,cand acceleram, diferenta intre dorita si reala urca periculos de mult,pana la 0'7bar
Am dat o tura cu senzorul deconectat si mergea bine,uniform.
Actuatorul de la geometrie functioneaza bine...deci problema o aveam ori in senzor,ori in cabluri/ecu(putin probabil).
Am incercat alt MAP de pe un 2.4 si masina merge brici.80€ mai tarziu toarce ca inainte


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited