Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

CATI??? ....CAI ....AVEM DE FAPT.....
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=173
Page 1 of 2

Author:  gabrieldima [ 08 Feb 2006, 02:56 ]
Post subject:  CATI??? ....CAI ....AVEM DE FAPT.....

PRIETENI

am deschis acest nou topic pentru ca azi am ajuns cu masinuta mea la dyno test :x
sincer eram convins ca problema mersului sugrumat al motorului este din filtru......prin urmare am luat decizia de a l schimba cu unul nou.
ajuns acolo am fost poftit inainte sa mi cheltui banii pe bancul de test.
surpriza a fost pentru mine ca asa prost cum merge inca mai am 125 caluti din 130 <asta daca motorul,care a fost schimbat este un 1.8 si nu un 2000 cum mi a spus alex dupa ce l a verificat dupa serie>
sincer va invit pe toti sa spuneti daca si cand ati avut probleme de acest gen si cati dintre voi ati facut testul dyno ca sa aflati exact pe ce va bazati cand dati o talpa :)

p.s. o copie a testului va fi disponibila curand pentru voi toti aici pe forum,o va posta administratorul.

Author:  alexmirica [ 08 Feb 2006, 03:22 ]
Post subject: 

Iata copia dyno-sheet-ului aici.
Hai sa tragem concluziile!
Io iti zic, doar am mers cu tine, ceva iti "gatuie" motorul. Azi mi-ai zis ca ai motor de 2.0 de la o alta masina, calculatorul e de 1.8, debitmetrul de '93. Stai, nene, ce ai acolo sub capota? O "corcitura" de Alfa? No offence, crede-ma! :tomato: Cel mai bine e sa iti faci un remap/reflash astfel incat sa readuci motorul la parametrii normali de functionare. Io personal ma mir :headscratch: ca iti merge asa de bine motorul in conditiile astea si masina trage inca bine!!! :run:
Adminul.

Author:  ALXege [ 08 Feb 2006, 03:26 ]
Post subject: 

Pay chiar discutam cu gabriel pe mess ast-noapte (deh, n-aveam nici unul somn) ca motorul poate fi 2.0 dar cutia este pt 1.8 si bine ai adaugat tu toata electronica, nemaivorbind de bujii filtre si alte kestii care posibil ii gatuie motorul..

Author:  gabrieldima [ 08 Feb 2006, 04:08 ]
Post subject: 

hai sa explic ca sa intelegeti ce am sub capota
1 motor de provenienta necunoscuta posibil 1.8 sau 2000,sigur anul este 1993
2 debitmetru +calculator de la o alfa cu motor de 2000,an 1995<nus cate valve,probabil 16,voi afla>
si dupa sapaturile care le am facut am aflat ca in 1993 nu se produsese un motor 2000 16 valve decat pentru q4 cel de 190 hp,deci tind sa cred ca singura varianta ramane un maxim 2000 8 valve 144 hp sau este un 1.8 8 valve 129 hp care este turat din calculator mai mult decat ar trebui

Author:  ALXege [ 08 Feb 2006, 04:14 ]
Post subject: 

inca te astept cu codul motorului pe PM :wink:

Lateredit: cat ai platit pt dynotest ?

Author:  gabrieldima [ 08 Feb 2006, 04:15 ]
Post subject: 

roaga l pe alex eu nu l am luat,sorry am fost pe fuga rau azi :(

Author:  15624jtd [ 19 Apr 2006, 17:09 ]
Post subject: 

deci, continuati cu topicul asta sau nu? ca devenea interesant...

Author:  Tupac [ 19 Apr 2006, 17:11 ]
Post subject: 

Continuam..cand vom avea finante de un test (eu cel putin) :D

Author:  gabrieldima [ 19 Apr 2006, 21:41 ]
Post subject: 

sorry,am postat in alta parte,concluziile....
deci,motorul este 1.8 si singurul lucru care tre sa ne mire este ca din 93 si pana acu a pierdut doar 4 caluti,dyno testul mi a dat 124.5 cai
problema ar fi ca dupa ce ati mai auzit,vazut pe forum,aia este puterea la roti nu la volanta deci......... x files :shock: ,in continuare nu stim ezact cati caluti necheaza :twisted:

Author:  alexmirica [ 19 Apr 2006, 22:10 ]
Post subject: 

Nu stiu... cert este ca mi s-au invartit rotitele in cap si lucrez la o varianta de masurare indirecta a puterii la volanta in functie de anumiti parametri. Nu stiu daca o fi buna ideea, o sa vad la probe.

Author:  illuchiano [ 28 Jan 2007, 22:08 ]
Post subject: 

207 cai / 310 nm

Author:  djviper1981 [ 08 Mar 2007, 15:11 ]
Post subject: 

Intrebare: motoarele de 1.5L pe carburatie, ce echipeaza Alfa 33, ce putere au? Am auzit ff multe variante. Aceeasi intrebare pt 1.7, tot carburatie.

Author:  Tupac [ 08 Mar 2007, 15:19 ]
Post subject: 

1.7-le pe carburatie parca avea in jur de 137CP....sau ceva de genul.. :?

Author:  djviper1981 [ 08 Mar 2007, 16:32 ]
Post subject: 

Mai greu 137 CP...parca atat sau chiar mai putin (132) avea QV-ul 1.7 16V pe injectie.

Author:  Tupac [ 08 Mar 2007, 16:49 ]
Post subject: 

Mda..132 are QV-ul...
Naibii..nu mai stiu cat are pe carburatie, dar parca avea mai mult....
:?

Author:  djviper1981 [ 08 Mar 2007, 17:07 ]
Post subject: 

Daca e sa vedem topul dorintelor, se observa ca 1.7 QV conduce detasat. Am vazut pe undeva pe forum ce ar fi vorba de 112 CP pt 1.7 8V carburatie, dar veau sa fiu sigur. Atunci cand o cumpar, nu am decat talonul, iar astia de la RAR sunt dusi cu capul. Pe talonul Fordului Sierra mi-au trecut indicativ de pe 2.0 V6 de Granada, motor care are numai 90CP (66kW), iar puterea in schimb era trecuta corect , 85kW(115CP) putere corespunzatoare pt ce era pe masina, un 2.0 4 linie pe injectie...Deci au comis-o la tipul motorului...si nu sunt singurul caz, deci taloanele nu prezinta incredere.

Author:  mariussica [ 12 Feb 2008, 18:05 ]
Post subject: 

am facut si eu ieri un test de caluti si spre uimirea mea mi-a dat doar 106 din 120 cat ar fi trebuit sa aiba :cry:
tipul de acolo mi-a spus ca ar putea fi de vina 1) bujiile; 2) ca ar fi fost admisia calda;
voi ce spuneti ?
din ce cauza ar mai putea fi?
ca vreau o aduc la 120 cum ar trebui :wink:

Author:  mani_mic [ 12 Feb 2008, 18:47 ]
Post subject: 

daca tot se pune intrebarea cati cai avem de fapt...
dau exemplul meu.... 1.9 JTD, 105 CP
si acum intrebarea... 105 CP cu motorul in sarcina????? sau nu???
adica am 105 CP la roata???? sau 105 CP la volanta????

Author:  Dany [ 13 Feb 2008, 02:18 ]
Post subject: 

Din cate stiu eu in Germania puterea motoarelor este masurata conform normei DIN, care inseamna puterea la volanta.

Insa standardul eurpoean e 9768-EC, care e similar.

Author:  mani_mic [ 13 Feb 2008, 08:48 ]
Post subject: 

de asta imi era teama :(

Author:  Meme [ 13 Feb 2008, 09:55 ]
Post subject: 

sper sa te ajute :
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=591
daca ti-au iesit 100cp eu zic ca nu e ok - observi ca pierderile pe transmisie la alfa sunt mici - 5%.
sa nu uitam insa si calitatea indoielnica a dyno-urile existente in acest moment in Romania. Eu zic ca ar trebui sa simti la volan daca mai ai 120cp sau daca ai 100 (e diferenta destul de mare)

Author:  Alex_Alfa [ 13 Feb 2008, 11:38 ]
Post subject: 

Hmm.. acolo zice ca s-a folosit benzina de 95.. :thinking:
Totusi, bun site-ul ;)

Author:  Alexandrus [ 13 Feb 2008, 13:29 ]
Post subject: 

Bun o fi, insa eu nu vad cum de au in lista aia masini cu cistiguri in transmisie, mi se pare cel putin ciudat.

Author:  Meme [ 13 Feb 2008, 19:38 ]
Post subject: 

nu aia auzit de masini declarate cu puteri mai mici decat realitatea ? ei acolo masoara masini stock si le compara cu datele oferite de producator. :roll:

Author:  Alexandrus [ 13 Feb 2008, 20:27 ]
Post subject: 

Ba da, normal ca unele masini sunt declarate cu puteri mai mici, dar parca acolo e ceva dubios, stiu site-ul ala de multa vreme si mereu mi s-a parut ciudat ca sunt multe masini cu puteri peste cele declarate, si asta la roata. Adica una e sa declari cu 10-15CP in minus, alta e sa declari cu 20-25% in minus.
In fine, sunt eu mai sceptic de fel, prefer sa folosesc dyno pentru a observa diferente intre before si after, nu pentru bragging right.

Page 1 of 2 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/