Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Anvelope de vara https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=1695 |
Page 1 of 2 |
Author: | Dragos [ 15 Feb 2007, 01:37 ] |
Post subject: | Anvelope de vara |
Am vazut ca sunt ceva posturi referitoare la anvelopele de iarna, insa de anvelopele de vara nu s-a prea dezbatut. As fi curios ce parere aveti despre anvelopele pe care le-ati folosit. Eu ar cam trebui sa incalt masina din nou cu rotile de vara caci cele de iarna au cam transformat biata masina intr-un fel de logan. Nu mai are nici pe sfert stabilitatea pe care o avea in curbe, la plecat parca simt cum pleaca rotile si masina mai asteapta, iar de frane nu mai vorbesc. Din pacate anul acesta nu a fost zapada nici cat sa testez anvelopele de iarna iar pe uscat se comporta execrabil. Setul de vara este foarte tocit insa chiar si asa da rezultate foarte bune. Si consider ca e un plus ca a ajuns atat de tocit fara cea mai mica galma ![]() Pentru innoirea celor de vara ma gandesc la urmatoarele variante: ANVELOPE AUTO GOODYEAR 205/55R16 EAGLE NCT5 91V TL MB Goodyear Eagle NCT 5 este o anvelopa care respecta mediul înconjurator. Eagle NCT5 beneficiaza de ultimele tehnici de fabricare si perfectionare pentru a optimiza utilizarea energiei si a resurselor. Componentul benzii de rulare pe baza de silice dezvoltat de curând reduce cantitatea de energie pentru a determina deplasarea anvelopei. Acest lucru permite o reducere a consumului de benzina cu pâna la 5% fata de predecesorul sau, rezultând o reducere semnificativa a emisiilor de CO2. În plus, Eagle NCT 5 rezista cu pâna la 25% mai mult timp, oferindu-va posibilitatea de a beneficia de mai multi kilometri în schimbul banilor dumneavoastra. CARACTERISTICI ACTIUNI AVANTAJE Component silice/ Greutate redusa a anvelopei Reduce necesarul de energie de deplasare Sporeste aderenta pe suprafata umeda Reduce cantitatea de material necesar în procesul de constructie Consum redus de combustibil/Numar mai mare de kilometri Rulaj îmbunatatit pe suprafata umeda Reducere semnificativa a emisiilor de CO2 Economie maxima de energie si resurse în productie Rigiditate optimizata umar-linie centrala Presiune a anvelopei egalizata si distribuire a sarcinii Manevrabilitate îmbunatatita pe sosele umede si uscate Numar mai mare de kilometri si niveluri minime de zgomot Palete radiale ale umerilor Margini taioase suplimentare Aderenta si stabilitate laterala îmbunatatita Santuri longitudinale Dispersia apei Rezistenta la acvaplanare ANVELOPE AUTO PIRELLI 205/55VR16 91V P6000 (2055516) Anvelopa P6000 contribuie la cresterea calitatii sistemelor de siguranta existente pe masinile moderne, prin imbunatatirea performantelor benzii de rulare, care raspunde activ la schimbarea suprafei drumului si la variatiile de temperatura. si ANVELOPE AUTO GOODYEAR 205/55R16 HYDRAGRIP 91V 2055516 Din discutiile de pe forum am inteles ca P600 au facut probleme (parca am citit ceva de o explozie). Si mi-e cam teama de asa ceva. Mai ales daca se intampla pe la 150-200Km/h. Ce parere aveti de cele 3 de mai sus, sau daca sunt cam in banii astia sau mai putin altele mai bune, e si mai bine. In ce ma priveste mi-ar trebui de la V in sus. |
Author: | Dany [ 15 Feb 2007, 11:32 ] |
Post subject: | |
O anvelopa tubeless nu are cum sa faca explozie decat la un impact puternic. Cred ca din cele enumerate de tine cele mai bune sunt GY Eagle. |
Author: | Dragos [ 15 Feb 2007, 12:46 ] |
Post subject: | |
alfa_no1 posta cum ca i-ar fi explodat un Pirelli P6000 cand parca. Deci impact pre mare nu cred ca a fost. Poate ne da mai multe detalii. |
Author: | Dany [ 15 Feb 2007, 12:53 ] |
Post subject: | |
O anvelopa sa explodeze de la sine, mi se pare foarte suspect. |
Author: | Dragos [ 15 Feb 2007, 13:18 ] |
Post subject: | |
M-ar mai tenta si Goodyear - Eagle F1 Gsd3 Dimensiuni 205/55R16 Indice viteza W Indice incarcare 91 Sezon Vara Tara GERMANIA Masa 9,5 kg Pliuri polyester 1 Pliuri otel 2 Pliuri nylon 1 Pliuri pe talon 1 Pret 316 RON Stoc >4 |
Author: | alexmirica [ 16 Feb 2007, 01:19 ] |
Post subject: | |
O anvelopa tubeless explodeaza precum una cu (,) camera, doar ca se intampla mult mai rar. Io personal am avut explozie rau de tot (s-a despicat anvelopa pe talon, 2/3 din ea!!!) la 160 km/h pe serpentinele din Valea Oltului! ![]() |
Author: | Dragos [ 20 Feb 2007, 11:37 ] |
Post subject: | |
Pretul anvelopelor "Goodyear - Eagle F1 Gsd3" mi se pare totusi cam mic comparativ cu celelalte doua modele Goodyear si cu modelul Pirelli. E posibil sa fie vreo smecherie la mijloc? Nu scrie nimic cum ca nu ar fi noi sau ca ar fi resapate. In plus scrie ca sunt nemtesti si nu turcesti. In teste F1 GSD3 este mult mai bine cotat decat restul si totusi celelalte au preturi mai mari (de la 360 RON in sus). |
Author: | Silviu [ 20 Feb 2007, 11:59 ] |
Post subject: | |
Dragos, eu am la Alfa, pe fata Barum 205/55/15 91 V, pe spate M A T A D O R 205/55/15 8? H ( de iarna) si nu am avut niciun fel de trepidatii, lipsa de aderenta si am alergat cu 220 km/h pe A2 fara frica. Chiar nu inteleg de ce cautati anvelope foarte scumpe care pe drumurile noastre de kkt fac galme, se taie usor pe lateral si mai dai o gramada de bani/bucata. Barum a fost 240 RON/buc, m a t a d o r 200 RON/buc. Twingo are Continental, erau noi cand am luat masina in septembrie, iar dupa cinci luni si cca 4000 km rulati, au inceput sa se deformeze. In aceasta perioada am fost de patru ori la vulcanizare sa echilibrez rotile, ba chiar am schimbat si jantele si tot degeaba. NU SUNT BUNE PENTRU DRUMURILE DIN ROMANICA ! Parerea mea. |
Author: | Dany [ 20 Feb 2007, 13:35 ] |
Post subject: | |
alexmirica Quote: O anvelopa tubeless explodeaza precum una cu (,) camera, doar ca se intampla mult mai rar. Io personal am avut explozie rau de tot (s-a despicat anvelopa pe talon, 2/3 din ea!!!) la 160 km/h pe serpentinele din Valea Oltului!
Nu m-as fi asteptat la asta.
![]() |
Author: | Silviu [ 20 Feb 2007, 13:54 ] |
Post subject: | |
dany, sa vezi cum bubuie cand are galma...... |
Author: | Dany [ 20 Feb 2007, 14:53 ] |
Post subject: | |
63FAL Quote: dany, sa vezi cum bubuie cand are galma......
Ok, cu asta sunt de acord. Dar galma aia nu se face degeaba, ci de la un impact.
|
Author: | Dragos [ 20 Feb 2007, 20:44 ] |
Post subject: | |
Gata ca m-ati speriat destul, sper ca "Eagle F1 Gsd3" sa fie destul de rezistente. Tocmai am luat w/e asta un "prag/diferenta de nivel" pe la 120km/h. Daca imi pocnea un pneu era tare neplacut. Din fericire nu a avut absolut nici o urmare. Se pare ca amortizoarele au facut minuni. Nici tu jenti indoite, nici o zgarietura/lovitura, n-am atins cu nimic. noroc ca aveam presiune mare in anvelope(chiar putin mai mare decat cea recomandata). |
Author: | intel_bodhi [ 26 Feb 2007, 13:04 ] |
Post subject: | |
Deci ti-ai cumparat Goodyear Eagle F1 GSD3 ? Cum se comporta? Daca le-ai pus. Si eu vreau sa-mi iau. Oscilez intre Goodyear Eagle F1GSD 3 si Nokian Z 205/55 R16 94W XL Ce recomandati? |
Author: | Dragos [ 28 Feb 2007, 00:20 ] |
Post subject: | |
Am pus Goodyear F1 GSD. Pe langa faptul ca arata super, stabilitatea e cu totul alta comparativ cu cele de iarna cu care parca aveam guma de mestecat pe roti. Am facut cateva derapaje controlate si s-au comportat destul de bine. La fel si la frane. Abia la viteza mare voi constata insa cum se vor comporta. Si sper sa nu am ocazia sa constat. Vechile Firestone aveau modelul "talpii" destul de apropiat, tot profil in V si au fost foarte bune, chiar si tocite. Asta m-a determinat sa le aleg pe acestea. In ce priveste testele au iesit cel mai bine intre optiunile de mai sus de la goodyear insa e indicat sa nu le folosesti deloc pe zapada/gheata pentru ca sunt anvelope "high performance" speciale pentru vara. Diferenta de scoruri intre zapada si uscat sau apa fiind daca imi aduc bine aminte 10/2. |
Author: | intel_bodhi [ 02 Mar 2007, 00:26 ] |
Post subject: | |
Am pus si eu azi GoodYear Eagle F1 GDS3. Am indreptat si toate jantele ca 2 din ele erau destul de deformate (gropile din Bucuresti...) Maine noapte vad cum merg k tot am drum spre Iasi. ![]() |
Author: | Alex_Alfa [ 02 Mar 2007, 01:00 ] |
Post subject: | |
Am o mica problema.. nu vreau sa deschid alt topic pt asta asa ca scriu aici: Rotile mele acuma, cu jante pe pe 16 canteresc undeva la 19 si ceva kg.. Sunt jante dn aliaj Autec si anvelope Barum Bravuris V.. Rotile din tabla cantaresc putin peste 15 kg. Acuma problema sa pune in felul urmator: am pus ochii pe niste OZ Ultraleggera care (zic ei) cantaresc intre 9.2 si 12.5 kg/roata in fc de dimensiuni (intre 15" si 19" parca). Acuma vad ca in postul lui Dragos zice ca Goodyear F1 GSD3 cantareste 9 kg si ceva. Astea insumate dau cam cat ale mele.. So.. WTF ii asa de usor la Ultraleggera??? Cu ce sunt mai castigat ca dau 800 de euro si nu 300? Nu e o pretentie, nu sunt cele mai frumoase jante dar eu vreau performante! Daca e sa fie asa, bag picioarele ca mi le las pe astea de tabla ![]() |
Author: | Dragos [ 02 Mar 2007, 02:34 ] |
Post subject: | |
Jantele de aliaj se presupune ca ar fi si mai rezistente nu doar mai usoare. Spun "se presupune" pentru ca am vazut cu toti ca la Golan jantele de tabla au fost mai rezistente decat aliajele ![]() |
Author: | intel_bodhi [ 02 Mar 2007, 10:49 ] |
Post subject: | |
Uite ca eu chiar nu m-am gandit cat cantareste o roata la mine. ![]() Abia am gasit timp sa o incalt, aseara. Cu prima ocazie o sa cantaresc si eu roata. |
Author: | Alex_Alfa [ 02 Mar 2007, 13:30 ] |
Post subject: | |
In acceleratie, timp de franare si chiar si consum (dar prea putin) conteaza foarte mult incaltarile masinii |
Author: | Alex_Alfa [ 05 Mar 2007, 20:53 ] |
Post subject: | |
Dragos Quote: M-ar mai tenta si
Eu am gasit ceva mai scump Goodyear - Eagle F1 Gsd3 Dimensiuni 205/55R16 Indice viteza W Indice incarcare 91 Pret 316 RON Stoc >4 ![]() http://www.depozituldeanvelope.ro/produ ... 395d7f4ce9 |
Author: | Dragos [ 06 Mar 2007, 02:16 ] |
Post subject: | |
Modelul din link-ul tau nu este chiar acelasi cu al meu. Are indice de viteza mai mare si daca modelul talpii e cel din poza atunci nu seamana cu ale mele. Profilul este in V si arata super din fata si spate. Eu deja am incaltat-o cu ele asa ca le poti vedea la intalnire. |
Author: | intel_bodhi [ 06 Mar 2007, 09:51 ] |
Post subject: | |
Alex_Alfa Quote:
Eu unu nu cred ca modelul din Poza e GoodYear Eagle F1 GS-D3.Eu am pus pe Alfa mea modelul acesta si nu arata deloc asa. Uite cum arata si un review. http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... s&place=14 Poate ma insel eu. |
Author: | firestarter [ 06 Mar 2007, 10:34 ] |
Post subject: | |
Good Year Eagle F1 GS-D3 este si recomandarea mea. Am deja 10 000 km cu ele pe masina si le-am folosit si iarna (urasc gumele de iarna). Se comporta excelent in mediu umed sau pe asfalt uscat si m-au scos din cateva situatii limita la viteze mari. Nu le-as schimba decat tu Toyo R 888. |
Author: | Alex_Alfa [ 06 Mar 2007, 18:43 ] |
Post subject: | |
Da, stiu f bine cum arata GSD3 ![]() Nu m-am luat dupa poza ci dupa ce scrie, respectiv pret.. Si vad ca si in linkul postat de intel_bodhi pretul e foarte rezonabil. In concluzie baietii de la firma din linkul meu sunt cam flamanzi ![]() @alfa33 - R888 sunt criminale ![]() ![]() |
Author: | eu_uk1981 [ 06 Mar 2007, 19:10 ] |
Post subject: | |
eu am Pirelli 205/55 R16 91V PZero Rosso...ideea e ca tocmai am descoperit acum cand le-am scos pe cele de iarna ca una e deja dusa si ma gandesc daca sa iau 2 tot la fel sau sa le schimb pe toate 4, ma gandeam la niste Continental SportContact sau Bridgestone Turanza...voi ziceti ca sunt mai bune Goodyear? ptr. un model cuminte, de 105cp si ptr. o zona cu multe precipitatii (adica exact ptr. ce nu sunt indicate pzero-urile ![]() mersi anticipat. |
Page 1 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |