Am vazut ca sunt ceva posturi referitoare la anvelopele de iarna, insa de anvelopele de vara nu s-a prea dezbatut. As fi curios ce parere aveti despre anvelopele pe care le-ati folosit. Eu ar cam trebui sa incalt masina din nou cu rotile de vara caci cele de iarna au cam transformat biata masina intr-un fel de logan. Nu mai are nici pe sfert stabilitatea pe care o avea in curbe, la plecat parca simt cum pleaca rotile si masina mai asteapta, iar de frane nu mai vorbesc. Din pacate anul acesta nu a fost zapada nici cat sa testez anvelopele de iarna iar pe uscat se comporta execrabil.
Setul de vara este foarte tocit insa chiar si asa da rezultate foarte bune. Si consider ca e un plus ca a ajuns atat de tocit fara cea mai mica galma
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Cele de pe fata sunt Fireston iar pe spate uniroyal.
Pentru innoirea celor de vara ma gandesc la urmatoarele variante:
ANVELOPE AUTO GOODYEAR 205/55R16 EAGLE NCT5 91V TL MB
Goodyear Eagle NCT 5 este o anvelopa care respecta mediul înconjurator. Eagle NCT5 beneficiaza de ultimele tehnici de fabricare si perfectionare pentru a optimiza utilizarea energiei si a resurselor. Componentul benzii de rulare pe baza de silice dezvoltat de curând reduce cantitatea de energie pentru a determina deplasarea anvelopei. Acest lucru permite o reducere a consumului de benzina cu pâna la 5% fata de predecesorul sau, rezultând o reducere semnificativa a emisiilor de CO2. În plus, Eagle NCT 5 rezista cu pâna la 25% mai mult timp, oferindu-va posibilitatea de a beneficia de mai multi kilometri în schimbul banilor dumneavoastra.
CARACTERISTICI ACTIUNI AVANTAJE
Component silice/ Greutate redusa a anvelopei
Reduce necesarul de energie de deplasare
Sporeste aderenta pe suprafata umeda
Reduce cantitatea de material necesar în procesul de constructie
Consum redus de combustibil/Numar mai mare de kilometri
Rulaj îmbunatatit pe suprafata umeda
Reducere semnificativa a emisiilor de CO2
Economie maxima de energie si resurse în productie
Rigiditate optimizata umar-linie centrala
Presiune a anvelopei egalizata si distribuire a sarcinii
Manevrabilitate îmbunatatita pe sosele umede si uscate
Numar mai mare de kilometri si niveluri minime de zgomot
Palete radiale ale umerilor
Margini taioase suplimentare
Aderenta si stabilitate laterala îmbunatatita
Santuri longitudinale
Dispersia apei
Rezistenta la acvaplanare
ANVELOPE AUTO PIRELLI 205/55VR16 91V P6000 (2055516)
Anvelopa P6000 contribuie la cresterea calitatii sistemelor de siguranta existente pe masinile moderne, prin imbunatatirea performantelor benzii de rulare, care raspunde activ la schimbarea suprafei drumului si la variatiile de temperatura.
si
ANVELOPE AUTO GOODYEAR 205/55R16 HYDRAGRIP 91V 2055516
Din discutiile de pe forum am inteles ca P600 au facut probleme (parca am citit ceva de o explozie). Si mi-e cam teama de asa ceva. Mai ales daca se intampla pe la 150-200Km/h.
Ce parere aveti de cele 3 de mai sus, sau daca sunt cam in banii astia sau mai putin altele mai bune, e si mai bine. In ce ma priveste mi-ar trebui de la V in sus.