It is currently 09 Feb 2025, 00:29

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: 20 Jul 2011, 01:12 
Offline

Joined: 14 Jun 2011, 06:13
Posts: 8
buna seara vreau sa descriu o problema cu care ma lupt de cateva zile. Detin alfa precizata in topic , am facut prostia si am pus un filtru de aer sport care mi-a distrus 2 debitmetre de aer , cu ambele masina nu se tura peste 4500 rpm nici in relanti nici in mers , in mers cand ajungea la 4500 parca o frana ceva brusc sau cateodata se acelera in gol , turometrul urca dar viteza ramanea constanta. Astazi m-am hotarat si am trecut la filtru de aer normal , cu un debitmetru la mana a-2-a dar care funtioneaza excelent pe alta masina . cand am pornit surpriza. masina tot nu se acelereaza peste 5000 rpm in relanti doar daca ii dau dublu talpa adica cand ajunge la 5000 ridic scurt picioru de pe pedala de acceleratie si o calc pana la fund ajunge la 7000 rpm. In mers aceeasi problema merge de rupe pana pe la 4700 rpm si tot parca o infraneaza ceva . Ce sa fac ? cineva a spus ca daca am circulat cu debitmetrele alea dereglate s-ar putea ca computerul de bord sa fie obsinuit cu arderile la alea dereglate si sa nu ma lase s-o turez mai tare. Mi-a recomandat reset computer si idle learn . voi ce parere aveti ? astazi o sa curat si clapeta corp acceleratie . astept parerile voastre . multumesc


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2011, 08:23 
Offline

Joined: 14 Jun 2011, 06:13
Posts: 8
sa fie de la bujii ? fise ? am scos mufa debitmetu ? am scos mufa debimetru si merge oarecum normal se duce pana in 7 mii ture , faza e dupa ce am pus debitmetru ar fi iesit putin fum de pe a o bujie sau bobina cred, cineva mi-a zis ca in legatura ca se blocheaza la 4000 sa nu fie motoras clapeta acceleratie. astept pareri /sfaturi


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2011, 08:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6731
Location: Brasov... oarecum.
salut. incearca pentru inceput un mecanic autorizat alfa romeo sau unul priceput in astfel de masini.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2011, 10:00 
Offline
User avatar

Joined: 11 Dec 2010, 20:19
Posts: 20
Location: Cluj
Creste turatia , dar nu si viteza , e semn de ambreiaj ce patineaza. Cauza este uzura sau ulei ajuns in zona de frictiune a ambreiajului.
Intre aceste jonglerii cu debitmetrul ai facut macar o amarata de diagnoza sa vezi parametrii ?
Daca scoti mufa debitmetrului si motorul se tureaza bine,inseamna ca debitmetrul e posibil sa fie defect.
Nu trebuie resetat nici un ECU. El are in soft niste algoritmi ce raman intepeniti acolo si nu pot fi modificati decat prin resoftare sau cu ciocanul.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited