Silviu, experientele mele cu AI nu au fost tocmai placute pina acuma, de fapt au fost la limita penibilului si suportabilului, asa ca din punctul meu de vedere e oarecum normal sa mi se pare o gluma faptul ca vor sa importe si sa vinda Ferrari. Si cind spun de exeperientele cu AI, nu ma refer doar la service, ci si la vinzari. La vinzari ca la vinzari, probabil depinde de cine ai noroc sa dai, dar la service....jale. Oamenii nu sunt in stare sa repare o prastie, din experienta mea, deci numai gindul ca cineva are Ferrari cu garantie la ei, si vrea sa ii repare orice, mi se pare SF.
Dar asta e situatia la noi, dat fiind ca pe marca FIAT si toate legate de ea nu exista alt dealer, deci concurenta 0, AI face legea.
Se pare ca situatia e cam la fel cu dealerii FIAT cam peste tot in Europa, de aia se zvoneste ca se vrea restructurarea retelei de dealeri, cel putin pentru Alfa Romeo. De Maserati chiar nu am auzit nimic de rau in legatura cu dealerii, dar sunt relativ putine masini si nu cunosc foarte multe persoane care sa posede un Maserati.
Si ca fapt divers, atita showroom-ul cit si service-ul spune multe despre un dealer. La AI service-urile sunt pe Timisoara, arata pe dinafara ca un service de 2 lei si 30 de bani, iar de showroom nu mai zic, e mic si aiurea. Macar showroom-ul Maserati e ceva mai bine gindit si plasat.
Chiar sunt curios cum va arata un showroom Ferrari si unde le vor repara, stoca in timpul reparatie si asa mai departe.
Ca sa nu comparam cu showroom-uri de prin afara, unde oricum n-are rost sa ne uitam, comparam cu showroom-urile altor marci de la noi, marci concurente cu cele distribuite/vindute de AI. Exista un grad de comparatie ?
Anyway, discutia nu prea isi are rostul, e bine ca vine Ferrari in Romania, desi e si rau, pentru ca or sa aiba manelistii plini de bani o noua jucarie pe linga deja comunul Gallardo.
PS. Silviu, poate intr-o zi o sa am bani de Ferrari, ce stii tu
Raule.