Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
bucse powerflex https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=16119 |
Page 1 of 2 |
Author: | Buta Lucian Lazar [ 10 Mar 2011, 22:19 ] |
Post subject: | bucse powerflex |
salutare alfisti asi avea si eu o intrebare pentru voi in legatura cu niste bucse powerflex puse pe niste brate superioare daca vati pus careva pe masina si cum sunt.Pe mine ma bate gandul sa imi pun pe masina pentru ca nu mai rezist ,anul trecut am schimbat de 2 ori bratele superioare si nu m au tinut nici 10000 de km ambele schimburi fara sa bata.Cei care sunteti in cauza va rog frumos sa imi dati niste sfaturi. salutare |
Author: | valerica [ 11 Mar 2011, 10:34 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
de curiozitate, ce brate ai pus? se duc bucsele sau pivotul? |
Author: | nae [ 11 Mar 2011, 13:56 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
Am avut eu kit complet powerflex. Pe fata am reununtat.Cu toate ca au fost montate conform instructiunilor, scartaiau ca dracu. Pe puntea spate in schimb, paradis. Nu scartaie nimic, iar de 3 ani de cand sunt montate, nu au uzura. Cumpara un set de bascule ricambi originali pe fata, iar pe spate kit powerflex, poti sa stai linistit dupa mult timp. |
Author: | Alexandrus [ 11 Mar 2011, 19:41 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
Powerflex sunt prost facute, nu au santuri de ungere. Exista variante mai bune pentru bucse poliuretan, cu santuri de ungere, cu tot ce trebuie. Vaselina din belsug pusa la montare si aia e tot. De obicei se uzeaza si bucsa pivotului, insa exista si pentru asta o solutie, doar ca momentan nu am timp si resurse pentru a pune in aplicare respectiva solutie. |
Author: | nae [ 12 Mar 2011, 15:00 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
Kitul meu powerflex avea santuri de ungere. Atat fata cat si spate. |
Author: | Buta Lucian Lazar [ 12 Mar 2011, 22:54 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
nu stiu exact ce marca erau bratele dar stiu ca pe ambele am dat in jur de 500 ron erau cele mai ieftine si cred ca de aia nu tin la drumurile noastre.Careva din voi nu stiti daca exista alte solutii pentru bratele astea?De aia asi incerca si varianta cu powerflex pentru ca altceva nu stiu ce sa fac sa nu le schimb asa de repede multe salutari am uitat sa mentionez se duc atat bucsele cat si pivotul. bucsele alea de la brate nu se pot schimba ca stiu ca pivotul se poate schimba si asi incerca si varianta asto |
Author: | Alexandrus [ 13 Mar 2011, 00:45 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
Well, bucsele Powerflex care mi-au trecut prin mina nu aveau nici urma de canale, erau lucioase Cam asa ceva : http://www.ebspares.co.uk/SHOP/EB4/pic/EB123.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; Asta sunt alea in cauza, pentru bratele superioare. Nici macar alea pentru bara stabilizatoare nu au canale, adica exact asa arata ce am avut eu de la Powerflex : http://www.powersparks.co.uk/powerflex/ ... 810-22.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Acuma, naiba stie, poate au mai multe revizii, desi cele pe care le-am vazut sunt post-fabrica arsa si alte nebunii, deci recente. Cum sa se schimbe pivotul si nu bucsele ? Ce povesti nemuritoare ai citit ? Pivotul se poate schimba dar e capsat acolo, trebuie scos prin frezare, dar sa pui altul....mai greu, ca nu ai cum si nici de unde lua altul. Dar, cum spuneam, exista optiuni insa nu acum. |
Author: | tzzivii [ 13 Mar 2011, 00:48 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
a citit bine, dar s-a inversat la procesare. bucsele se pot schimba, pivotul nu! pivotul se duce de obicei din cauza bucselor uzate, in rest e cel mai rezistent dintre acel combo. |
Author: | Alexandrus [ 13 Mar 2011, 01:11 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
N-as fi asa sigur ca pivotul se strica doar din cauza bucselor uzate, insa asta e principala cauza. Oricum, exista solutii, exista un set complet de brate prototip |
Author: | Buta Lucian Lazar [ 15 Mar 2011, 21:16 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
pivotul se poate schimba asa mi a spus cineva care la mai schimbat la dej judetul cluj dar la o alta masina un audi a 4 care are ceva brate asemanatoare si a zis ca tine mai mult ca de fabrica din cate am inteles ii baga ceva din teflon.nu stiu exact dar o sa ma interesez zilele acestea si o sa va spun mai multe daca se pot schimba numai bucsele unde le gasesc |
Author: | tzzivii [ 15 Mar 2011, 21:25 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
am o rugaminte, incearca sa folosesti diverse forme de punctuatie in mesajele tale bratele de audi difera de cele de alfa. pivotul se poate reconditiona doar, nu schimba. iar bucse normale gasesti la magazine de piese auto. |
Author: | Buta Lucian Lazar [ 15 Mar 2011, 21:38 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
Mersi mult am sa vad ce pot sa rezolv si va anunt. |
Author: | Alexandrus [ 16 Mar 2011, 07:22 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
Buta Lucian Lazar Quote: pivotul se poate schimba asa mi a spus cineva care la mai schimbat la dej judetul cluj dar la o alta masina un audi a 4 care are ceva brate asemanatoare si a zis ca tine mai mult ca de fabrica din cate am inteles ii baga ceva din teflon.nu stiu exact dar o sa ma interesez zilele acestea si o sa va spun mai multe
Te rog si eu mult, ori scrii corectgramatical, cu semne de punctuatie, cratime si tot ce implica asta, sau cel putin in limitele bunului simt sa nu facem eforturi sa iti descifram mesajele, ori nu mai scrie deloc.daca se pot schimba numai bucsele unde le gasesc Da, se pot reconditiona si pivotii, mai greu si mai scump, dar nu neaparat corect. Se pot inlocui dar inca nu am determinat daca e optim cu ei bucsati sau cu bila metalica. |
Author: | sv_kdt [ 16 Mar 2011, 17:46 ] | |||
Post subject: | Re: bucse powerflex | |||
Buta Lucian Lazar Quote: pivotul se poate schimba asa mi a spus cineva care la mai schimbat la dej judetul cluj dar la o alta masina un audi a 4 care are ceva brate asemanatoare si a zis ca tine mai mult ca de fabrica din cate am inteles ii baga ceva din teflon.nu stiu exact dar o sa ma interesez zilele acestea si o sa va spun mai multe
Pivotul ramane acelasi, se schimba doat bucsa in care “sta” pivotul cu una din teflon sau alt material rezistent la uzura. Pe langa asta, daca mai pui bratului si bucse din poliuretan, o sa fii un om fericit la capitolul brate superioare/inferioare. Eu le’am pus acum aproape 20000 km si inca nu dau nici un semn de uzura/troncaneala sau scartait. Pana la acest al-4’lea rand de brate (custom made), toate imi picau intre 7000 si maxim 11000km...efectiv ma saturasem! "Imi pare rau" pentru producatorii de brate insa au pierdut un client. Decat scump si prost nu mai bine ieftin si bun?
daca se pot schimba numai bucsele unde le gasesc
|
Author: | cipy83 [ 16 Mar 2011, 18:18 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
Poti sa ne spui de unde le-ai achizitionat si la ce pret? |
Author: | marian [ 16 Mar 2011, 19:06 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
nu ai citit? "custom made" , adica exact cum auzi...la comanda, aici in Romania mai precis in Suceava. |
Author: | Benjamin [ 16 Mar 2011, 19:26 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
Exact!Sunt pe cale si eu sa-i urmez exemplul.Am avut timp suficient sa ma conving ca este o alegere buna.(desi, initial, aveam o oarecare retinere). |
Author: | Alexandrus [ 16 Mar 2011, 20:04 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
Bucsa in care sta pivotul nu e bucsa, daca nu ma insel, e doar o izolatie pentru a nu permite mizeriei sa intre, iar pivotul sta intr-un ball-joint. Daca se inlocuieste doar izolatia respectiva n-ai facut nimic, e doar pansament pus peste cangrena. |
Author: | sv_kdt [ 16 Mar 2011, 20:52 ] | ||
Post subject: | Re: bucse powerflex | ||
madkat Quote: As vrea sa cred ca la partea "mama" a rotulei s-a referit.
Eu ii spun bucsa, tu "partea mama, Alexandrus ball-joit (desi stiam ca balljoint e pivotul in sine)...chestia e ca vorbim de acelasi lucru. Din ce am vazut eu se inlocuiesc doua parti(bucse) din teflon, o parte arata ca o saiba profil semiluna (3) prin care trece pivotul si cealalta arata ca o covata (6). Chestiile alea doua preseaza puternic bila metalica a pivotului si cu cat e mai rezistent la uzura materialul cu atat rezista mai mult la frecus. In fine, ideea e ca sunt foarte multumit de rezultat.SV KDT - as aprecia un mp cu pret/locatie. Pisicana...ai mp.
|
Author: | Alexandrus [ 16 Mar 2011, 20:59 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
E mai bine decat credeam, insa ideal este sa inlocuiesti si bila, pentru ca sufera uzura si dansa. E uimitor cat de ieftin poate fi un pivot cu totul. |
Author: | sv_kdt [ 16 Mar 2011, 21:06 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
Alexandrus Quote: E mai bine decat credeam, insa ideal este sa inlocuiesti si bila, pentru ca sufera uzura si dansa.
Pai bila e metalica, face parte integranta din pivot (1), nu e acoperita cu vre'un strat de plastic sau ceva. De obicei nu se uzeaza decat daca mergi foooaarte mult timp cu bataie la pivoti astfel incat sa se sparga bucsa aia din teflon si pivotul (boltul) sa atinga camasa pivotului (metal pe metal) dar asta inseamna sa nu mai poti sta in masina de galagie............. Chiar daca pivotul ar avea ceva microni uzura, teflonu are proprietati elastice si se muleaza pe uzura deci... |
Author: | Buta Lucian Lazar [ 17 Mar 2011, 23:00 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
Salutare,asi fi si eu interesat de asa ceva ,unde se poate face si la ce pret este toata treaba daca se poate |
Author: | Alexandrus [ 18 Mar 2011, 01:48 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
sv_kdt Quote: Alexandrus Quote: E mai bine decat credeam, insa ideal este sa inlocuiesti si bila, pentru ca sufera uzura si dansa.
Pai bila e metalica, face parte integranta din pivot (1), nu e acoperita cu vre'un strat de plastic sau ceva. De obicei nu se uzeaza decat daca mergi foooaarte mult timp cu bataie la pivoti astfel incat sa se sparga bucsa aia din teflon si pivotul (boltul) sa atinga camasa pivotului (metal pe metal) dar asta inseamna sa nu mai poti sta in masina de galagie............. Chiar daca pivotul ar avea ceva microni uzura, teflonu are proprietati elastice si se muleaza pe uzura deci... Probabil ca respectivele bucati ale carcasei bilei sunt metalice acoperite cu teflon, ar fi logic sa fie asa. Intr-adevar, se uzeaza mai greu ambele datorita coeficientului mic de frecare, dar eu unul as prefera sa inlocuiesc tot ansamblul pivotului daca nu costa prea mult. De curiozitate, poti spune cat costa reparatia pivotului ? |
Author: | sv_kdt [ 18 Mar 2011, 15:40 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
Alexandrus Quote: sv_kdt Quote: Alexandrus Quote: E mai bine decat credeam, insa ideal este sa inlocuiesti si bila, pentru ca sufera uzura si dansa.
Pai bila e metalica, face parte integranta din pivot (1), nu e acoperita cu vre'un strat de plastic sau ceva. De obicei nu se uzeaza decat daca mergi foooaarte mult timp cu bataie la pivoti astfel incat sa se sparga bucsa aia din teflon si pivotul (boltul) sa atinga camasa pivotului (metal pe metal) dar asta inseamna sa nu mai poti sta in masina de galagie............. Chiar daca pivotul ar avea ceva microni uzura, teflonu are proprietati elastice si se muleaza pe uzura deci... Probabil ca respectivele bucati ale carcasei bilei sunt metalice acoperite cu teflon, ar fi logic sa fie asa. Intr-adevar, se uzeaza mai greu ambele datorita coeficientului mic de frecare, dar eu unul as prefera sa inlocuiesc tot ansamblul pivotului daca nu costa prea mult. De curiozitate, poti spune cat costa reparatia pivotului ? Manopera - mp. |
Author: | Alexandrus [ 18 Mar 2011, 19:46 ] |
Post subject: | Re: bucse powerflex |
Tare Multumesc. |
Page 1 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |